Kan vriend van vriend niet uitstaan, herkenbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Kan vriend van vriend niet uitstaan, herkenbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:47

kun je geen andere dingen doen als deze vriend langs komt?
want als je vriend het contact nog welleuk vind is het zonde om het dood te laten bloeden ed ook al vind jij dat ze niet meer bij elkaar passen.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 19:10

Hhhmm ik geloof dat sommige posters hier het idee hebben dat ik in mijn openingspost vroeg om advies over hoe ik hiermee om moet gaan. Maar dat was niet zo hoor :D Was gewoon benieuwd of anderen dit bekend voor kwam!

Natuurlijk mag mijn vriend gewoon zijn vrienden langs laten komen. Ook als ik ze niet kan uitstaan :+
Nadeel van deze jongen echter is dat hij heel graag wilt dat ík hem aardig vind en dat hij dus juist mij heel de tijd overal bij betrek terwijl ik gewoon mezelf terugtrek.

Zij zaten bijvoorbeeld buiten en ik was binnen achter mijn laptop gekropen. Dan komt hij dus om de 5 minuten langs om iets aan me te vragen. Bijvoorbeeld: "Vind je mijn lippen te groot want ik heb een fobie" of "Doe je mee met een speurtocht? Heb je stoepkrijt?" .... en ja deze kerel is écht 28 jaar ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:29

dan kun je altijd nog zeggen: sorry ik ben bezig, wil je me niet storen? Opgelost;)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 19:31

Pinuts; ik deel alleen mijn verhaal, hoe je zoiets oplost weet ik ook wel hahaha Ik vroeg me af of er meer meiden zo nu en dan opgescheept zitten met dit soort aparte figuren.

BTW: deze kerel zou dat antwoord trouwens niet begrijpen hoor hahaha die ziet het als afwijzing en probeert het dus een half uur later weer. Ik vind het juist wel grappig :) Het wordt pas irritant als hij er de hele dag is. Ik zit dan dus de hele tijd alleen en voel me niet op mijn gemak in mijn eigen huis.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:36

Oeeeh mijn vriend heeft een irritante vriend=P Die komt uit een gehucht in de buurt van Nijmegen geloof ik, en die praat echt boers.. Nu gaat mijn vriend af en toe net zo praten, ja echt niet denk ik dan he...

Maar ook als mijn vriend bij een andere vriend is (die hij dus elke dag *op school* ziet) en ik ben er ook, dan worden er allemaal van die flauwe grappen gemaakt, soms ook beetje ten koste van mij, en dat zie ik dus al helemaal neti zitten, hebben we ook een keertje beetje ruzie over gehad, maar gelukkig doet mn vriend het nou een stuk minder=D

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:43

Mijn vriend zegt ineens Gezellie :?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:52

Ach ja, ik ken het wel een beetje, hoor. Gelukkig heeft mijn vriend er niet van die vreemde kerels bij zitten, maar zijn beste vriend heeft af en toe van die buien... Dan zit hij constant tegen ons te zeuren dat we te klef doen en niet van elkaar af kunnen blijven en altijd bij elkaar moeten zijn (ok, we zijn vaak samen, maar we doen dus helemaal niet klef in het openbaar). Ook kan hij dan opeens heel onaardig doen tegen mij, chagrijnig dat ik er bij ben. En als hij echt een drukke bui heeft (ik vermoed dat hij ADHD heeft ofzo) dan scheld hij me gerust uit voor prutsmuts of slet. Tsja, ik trek gerust mijn bek open en zeg er wat van en dan is het weer even rustig.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 00:41

Hm...eigenlijk heb ik er nooit problemen mee, ik heb ook vrienden die hij wellicht niet heelmaal tof zal vinden, en ja hij heeft ze ook....dus?
Dus als de minder leuke vrienden langs komen doe ik voor zover mogelijk gewoon mee, kijk ze moeten niet mij af gaan branden want dat doe ik ook niet bij hun, en als ze het wel doen krijgen ze hem terug.
Verder ben ik dan altijd gewoon wat emer in de weer met hapjes en drankjes en de katjes en de hondjes :D
Allemaal hele goede excuzen om eff een break te nemen toch? }>

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:50

pinuts schreef:
dan kun je altijd nog zeggen: sorry ik ben bezig, wil je me niet storen? Opgelost;)

ahah jij denkt overal wel héél makkelijk over he??? ;)

TS, zelf geen problemen mee haha.. Hij spreekt maar met ze af zonder mij :) Woon overgens ook niet samen hoor..

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:06

pinuts schreef:
aardig kieffer.. om de vrienden van je vriend oerstom te noemen, ook nog op internet;)

Was ook helemaal mijn bedoeling niet om aardig over te komen ;)

En als ik tegen ze zeg dat ik ze oerstom vind, dan geven ze me vast nog gelijk ook :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:03

danique: Uitleg? Ik ben gewoon nuchter, maar zoals ik begrijp heeft ts mijn "makkelijke" hulp niet nodig.
Kieffer: vind je vriend dat niet rot? Dat je hen oerstom vind? En dat je eig vind dat jouwn niveau hoger ligt? Lijkt me vervelend..

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:28

pinuts schreef:
Kieffer: vind je vriend dat niet rot? Dat je hen oerstom vind? En dat je eig vind dat jouwn niveau hoger ligt? Lijkt me vervelend..

Pinuts, je trekt het een beetje uit zijn verband; ik zei dat ik sommigen van oerstom vind, lang niet allemaal. Het zijn er misschien een stuk of 2 of 3, en waarom ik ze oerstom vind; omdat ze andere mensen in gevaar brengen. We zijn lid van een autoclub en de mensen die ik daar oerstom van vind rijden gerust met 180 á 200 toeterend over de snelweg, slalommend tussen rijbanen door, en dan ben je in mijn ogen dus gewoon oerstom.
Mijn vriend vindt dat niet rot, als ik iets vind dan zeg ik dat, dus hij weet het. Het zijn ook zijn beste vrienden niet, we zien ze wel eens op meetings, kletsen dan wat en dan doe ik gewoon aardig en heb soms best leuke gesprekken met ze.

Het is niet dat ik vind dat mijn niveau hoger ligt, het is zo. Ik studeer, hij heeft dat nooit gedaan. Hij heeft een vak geleerd en hij houdt van zijn werk. Ik ben blij dat hij plezier heeft in zijn werk, hard werkt en zijn best ervoor doet. Ik merk in een hoop dingen, zoals zijn taalgebruik in woord en schrift bijvoorbeeld, soms ook zijn manieren, dat zijn niveau anders is dan het mijne. En dat maakt hem geen slechter mens, juist niet, want ik hou van hem zoals hij is. We kunnen er gewoon over praten en merken ook dat we beide veranderen, wat het verschil weer zo leuk maakt.

Nee hoor, ik heb een relatie waarin ik kan zeggen en kan vinden wat ik wil, en weet hoe ver ik kan gaan; heerlijk :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:29

das duidelijk;)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 00:27

Volgens mij hebben wij een relatie met dezelfde kerel Kieffer ;)

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 08:44

Stoeptegel schreef:
Tja.. die flesjes Heineken worden ook steeds kleiner.

:j ^)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:26

Ik ken het verschijnsel.
Sommige vrienden van mijn vriend gedragen zich echt belachelijk. eentje van de middelbare school (die hij niet meer ziet, maar uit zichzelf, ik heb er niks voor hoeven doen. Ben er wel blij mee :+ ) was echt compleet doorgedraaid. Bleef zitten en gaf school de schuld vanwege met een hele vreemde complot theorie. Dat hij allemaal 4en en 3en stond had natuurlijk niks met hem te maken. En toen hij iets japans in zijn msn-naam had staan, en mijn vriend op had gezocht wat het betekende en vroeg waarom die kerel dat in zijn naam had staan kreeg hij terug: uhh, dat moet je niet opzoeken! Dan kunnen ze me traceren 8)7
Ik vond dat zo'n belachelijke vent.
En mijn vriend veranderd ook als hij bij zijn vrienden is. Dan gaat ie zich net zo gedragen, prima, hij moet doen waar hij zich prettig bij voelt. Maar mij af lopen zeiken hoort daar niet bij. Dus dat heb ik hem verteld.
Sindsdien doet hij gewoon normaal waar ik bij ben, en zijn vrienden ook. En wat ze uitspoken als ik er niet bij ben, ach ik kan
me er niet druk om maken. Ik heb er geen last van ;)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 10:42

Nuage schreef:
Volgens mij hebben wij een relatie met dezelfde kerel Kieffer ;)

Haha, er loopt dus ergens een kopietje rond van de mijne :P Fijne vent he :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 17:14

Idd een hele fijn kerel Kieffer :D Wij mogen in onze handjes knijpen!
PineApple: wat een bizarre kerel zeg! Dat is nog wel een tandje erger dan die vriend van mijn vriend!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:42

Jullie boffen maar, ik heb het ook niet slecht getroffen hoor :)
ja, ik vind hem nog steeds eng :=