Welke 2 wil je dan houden heb je daar al over nagedacht?
En er zijn echt zat leuke kopers! Ook drama verhalen, maar weet je wat het is? Drama verhalen hoor je altijd vaker en blijf je beter onthouden als de goede verhalen 
Toen ik mijn pony op marktplaats had staan, toen kwam er een koper die 10 km verderop woonde
Het klikte zo tussen de pony en haar dat ik niet twijfelde. Heb nog steeds contact en ga af en toe nog eens langs om te kijken!
Nuage schreef:Als je nou eens begint met een verkoopadvertentie op Marktplaats met daarin je verhaal en dat je uitgebreide reacties wilt (dus inclusief verhaal over waar het paardje dan heen gaat). Alleen adverteren betekent niet dat je ook móet verkopen.
Dat vind ik op zich wel een goed idee, maar het zal ook leuke kopers afschrikken! Er bestaan nogal wat verhalen van verkopers die echt vaak onaangekondigd langs komen en de eigenaar plat belt om te vragen of alles wel goed gaat...
Beter vind ik een gewoon algemene advertentie, en als ze bijv mailen, vragen wat hun bedoelingen zijn met het beest en wat ze em kunnen bieden.
En idd je kunt adverteren en mensen laten komen kijken, maar jij bent altijd nog diegene die beslist!!!