Ongeluk gehad terwijl ouders op vakantie zijn..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Ongeluk gehad terwijl ouders op vakantie zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:10

Jeetje, jij bent zo te lezen hard gevallen, als je helemaal zwart bent! :\

Ik snap je gevoel ook helemaal hoor, als je je zo voelt wil je graag je ouders bij je hebben, ondanks dat je onwijs lieve mensen om je heen hebt. :)

Sterkte komende dagen! Nog eventjes doorzetten.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:34

Ik snap je heel goed hoor, ik ben namelijk op echt precies dezelfde manier van mijn paard gevallen, ook in een houten hek. Toen ik mijn ogen open deed zat er overal bloed en het liep ook nog eens mijn ogen in. Het eerste wat ik riep was 'oliebol! MAAAAAAAAAAM!!!'

Mijn moeder zat op dat moment bij de bak en daar was ik erg blij mee! (mijn moeder had het overigens liever niet gezien ;) ) Ik raakte nogal in paniek van al het bloed en toen ik mijn moeders gezicht zag werd ik helemaal ongerust maar toch weet ik zeker dat ik het veel erger had gevonden als ze er niet bij was.

Ook ik was overal bont en blauw, flink gekneusde kniebanden en had hechtingen nodig in mijn gezicht, ondanks mijn cap (of moet ik zeggen dankzij, want zonder was het waarschijnlijk veel erger geweest). Wat voel je je toch bagger de dagen erna. Ik was ook heel erg blij dat mijn ouders er waren hoor :j En ja, ook ik ben 22 dus je hoeft je niet te schamen :(:)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:38

ik ook hoor als ik ziek ben ofzo wil ik het liefste lekker bij mijn mama zijn ook al woon ik niet meer thuis.. toch de liefde van je mama helpt altijd het best

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 13:13

Kan het me best voorstellen hoor dat je je ouders graag bij je wilt hebben als je je gewoonweg klote voelt of ziek bent!
Beterschap! :(:)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 13:16

Helemaal niet gek hoor, dat je in een situatie als deze je moeder bij je wilt hebben.

Ik wens je iig veel sterkte met je herstel! :(:)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:39

Dank jullie wel!!

Morgennacht zijn ze er weer!! Eindelijkm nog maar 1 nachtje slapen en 1 dag door zien te komen !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:44

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel iets beter voelt zodat je in elk geval kan slapen. Je zou aan je huisarts ook kunnen vragen om melatonine-tabletjes, dan slaap je wat makkelijker en verder kan het weinig kwaad.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:45

Jeetje meid veel beterschap nog :(:)

Ik had ze ook niks verteld hoor ;)
Maar ik snap goed dat je ze op zo'n momenten mist!

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:54

jeetje meid, wat ben jij naar gevallen ! Heel veel beterschap, gelukkig zijn je ouders er morgen weer. Ontzettend lief dat je ze niet in de stress hebt laten schieten op hun ( welverdiende ) vakantie !
Ik ken het gevoel hoor, ik heb op mijn werk een keer met 2 vingers in de snijmachine gezeten. Moest door naar het ziekenhuis maar ik stond erop dat mijn papa gebeld zou worden. En dat terwijl mijn vriend al onderweg was :) wou ik alsnog mijn papa erbij hebben !

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 09:42

Vanacht om 0.00 landen me ouders vanuit kos *\o/*

Merk alleen dat ik zenuwachtig begin te worden, ben beetje bang voor hun reactie dat ze bijv boos worden..

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:44

Ze zullen vast wel even niet zo blij zijn dat je het niet gemeld hebt, maar je moet je maar bedenken dat ze vast niet echt boos zijn, alleen geschrokken :(:)

En achteraf heb je niets gebroken of heel ernstig letsel opgelopen dus dan zeg je maar dat als het erger was geweest je heus wel gebeld had :) Niet te druk maken!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:50

Sterkte! Fijn dat je ouders straks weer thuis zijn, ze zullen zeker wel even schrikken, maar je hebt goed gehandeld, ook al was het voor jouzelf niet gemakkelijk, je ouders hadden daar niets voor je kunnen doen, behalve hun tijd "uitzitten" op vakantie en zich heel veel zorgen maken. Ik zou mijn dochter heel hard knuffelen (wel letten op de pijnlijke plekken uiteraard) en je heel erg verwennen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:03

Ze zullen hooguit een beetje mopperen dat je niets gezegt heb. Maar ik geef je wel gelijk. Anders hadden ze meteen naar huis willen komen, of zich op zitten vreten.
Nog heel even volhouden, dan zijn ze er weer :).

Ik woon al een paar jaar samen (op het erf van mijn ouders), maar iedere keer als ik wat heb (stuiter partij met een paard of ziek) dan is het wel erg fijn dat je moeder je komt vertroetelen (ondanks dat mijn vriend dat ook wel erg goed kan hoor).

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:07

Heel veel sterkte gewenst! Ook al heb ik niet zo'n situatie meegemaakt, maar ik denk er soms wel over na!
Kan mij goed voorstellen hoe je je moet voelen :( Ik voel mij ook altijd wat beter als mijn moeder in de buurt is, ook al ben ik 23 jaar :P
Moeders liefde rocks :P Succes gewenst! :D

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:47

Zo vandaag komen ze thuis en kan je je moeder eens goed knuffelen !! :)

ik hoop dat je niet teveel pijn meer hebt, iig nog veel beterschap ! :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:40

nou vandaag komen ze al thuis gelukkig voor jou.

Ik kan je gevoel helemaal begrijpen op dat moment. Ik zou hetzelfde hebben.
Ben zelf ook 2 keer flink hard neergekomen een keer op een hindernis en een keer gewoon zijwaarts eraf maar op dezelfde plek. Ook mijn heup/ bil/ rug flink zwaar gekneusd. Wel zelf naar eerste hulp gereden maar voelde zeer pijnlijk. Achteraf ook niets gebroken. Maar zwaar gekneusd. Mij gaven ze helaas geen pijnstilling voor alles bekend was

Nou hou je rustig en geef je moeder / vader een flinke knuffel. Die zullen zich kapot schrikken denk ik zomaar.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:45

Fijn dat ze vanavond thuis komen!
Soms kunnen kneuzingen meer pijn doen als breuken.. Vergeet dat niet.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 16:19

Nee pijn doet het inderdaad flink. Kan echt wel wat hebben maar hiervan zit ik soms echt te janken van de pijn.
Het rotste van alles is dat geen enkele pijnstiller helpt, heb van alles geslikt al.
Eerst 4xdaags 2 paracetamol & 1 ibuprofen.
Toen zwaardere ibuprofen gecombineerd met paracetamol en uiteindelijk een pijnstiller met morfine, maar zelfs daar komt de pijn dwars doorheen.

Heb nu maar besloten niks meer te slikken en het maar "uit te zitten". Hou er niet zo van om medicijnen te slikken en als het niks helpt, ga ik niet van alles naar binnen werken.

Nog 6u en 40 min en ze zijn thuis!!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:45

Arethe schreef:
Dank jullie wel!!

Morgennacht zijn ze er weer!! Eindelijkm nog maar 1 nachtje slapen en 1 dag door zien te komen !!

Dat is wat om naar uit te kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:48

Snap je wel hoor, helemaal niks raars aan. Ik mis m'n mama ook vaak zelfs als er niks gebeurt is en ik me gewoon een beetje rot en eenzaam voel. :) Is juist goed, betekend dat jullie een goede band hebben! ;) Sterkte hè en beterschap. :(:)

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:48

Jeetje wat een verhaal! Ik moet wel zeggen dat je wel aardig voor je ouders bent, en ze kunnen gewoon bijna niet boos op je worden... ;)
Beterschap nog!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:57

Arethe, wat een verhaal meis :(:)

Ik snap heel goed dat je je mamsie mist :j
Ik was laatst van de trap gevallen, en heb mn vriend gevraagd mn moeder te bellen. Niet dat zei iets tegen die pijn kon doen, maar toch :+
Ik vond het alleen niet zo leuk dat zei meteen regelde dat ik naar het ZH moest voor controlle (ivm zwangerschap ;) ) en dat ze gelijk vanuit heerlen hierheen zou komen. Toen had ik zoiets van: oliebol, dit is niet goed :+

Verder is mijn ervaring, dat ibuprofen samen met paracetamol iid niet helpt. Ik slik altijd of het een, of het ander. Nooit samen, want daar merk ik geen fluit van.

Nog 6 uurtjes meis :(:)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 17:22

Kreeg advies van ziekenhuis om paracetamol te combineren met ibuprofen. Paracetamol helpt meestal niet bij mij, ibuprofen wel.
Maargoed, moederliefde zal de pijn ook wel verzachten.

*\o/* Nog 5,5u aftellen is begonnen!! *\o/*

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:42

ik kreeg combi van diclofenac met diazepam. (spierverslapper)
Pijn nam niet weg maar was bij mij draaglijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:47

Oh lieverd, ik schrik me kapot. Gelukkig niks ernstigs... Als ik wat voor je kan doen weet je me te vinden, en doe de groetjes aan je lieve broertje ;)