Verjaardag vieren. Joepie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:46

Bah, ik hou er normaal ook nooit van, was woensdag jarig, en vierde gisteren mijn verjaardag, maar op de en of andere manier vond ik het toch gezellig. :')

_Karlijn

Re: Verjaardag vieren. Joepie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:54

Ik vind het wel leuk, verjaardagen, alleen wordt het hier nauwelijks gevierd :') (ik ben 16)

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:55

1 keer per jaar geven mijn man en ik een feestje. Dan vieren we werkelijk alles, onze verjaardagen (we zijn in de winter jarig), dat het zomer is....
We vullen de koelkast in de schuur, alle glazen, kopjes e.d. komen op het aanrecht te staan en ze zoeken het maar uit.
De eerste ronde kunnen ze van mij krijgen en daarna kunnen ze zichzelf bedienen. Ik wil gezellig met iedereen kunnen kletsen, en dat gaat niet als ik alleen maar rondjes ren om iedereen van drinken te voorzien. Niemand vind dat een probleem.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:10

Ik vier het ook al jaren niet echt meer. Gewoon geen zin in, al die rompslomp. En ik hoef niet te vieren dat ik alweer ouder word. Nee prima zo.
Vaak komen alleen de 2 beste vriendinnen, gewoon wanneer het hun uitkomt. Geen echte verjaardag dus.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:23

Ik ben dit jaar voor het eerst op vakantie geweest op mijn verjaardag en wat is dat heerlijk.
De dag zelf lekker met mijn vriend uit eten geweest en wat smsjes en 1 telefoontje gehad maar verder geen gedoe echt heerlijk.
Toen ik terug kwam van vakantie zijn mijn opa en oma nog wel langs geweest maar dat vind ik wel gezellig.
Volgend jaar dus weer een vakantie plannen met mijn verjaardag.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:01

jesito schreef:
Ik ben zaterdag 23 mei jarig, morgen dus en ik hou het ook gewoon op die dag.
Er zijn evengoed een paar mensen die niet kunnen, die hebben dan pech.

Same here :+
Heb mn visite dit jaar gehalveerd, waardoor ik gewoon eens in 1 x er klaar mee ben.(scheelt ook een hoop in de portemoné!) Bekers, gebaksbordjes en alles van plastic, dus geen afwas. Drank mag iedereen zelf pakken, en degene die de hapjes niet lekker vind gaat op de terugweg maar langs de mc donalds ;)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:22

aah hier nog eentje.. ik vier het ook niet omdat ik geen zin heb in al dat gedoe eromheen en hoeveel geld het kost :P

Ik denk dat ik gewoon eens afwacht tot ik heeeel rijk ben, dan wil ik wel een goeie feestje geven :j (kunnen ze lang wachten :D )

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:59

Leuke verjaardag voor mij is het niet geworden ,alleen maar op en af naar het ziekenhuis ,me overgrootoma blies haar laatste adem uit vanacht om kwart over 3.