Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar das persoonlijk.
XoNo schreef:Ach, als je er geld genoeg voor hebt, waarom dan niet?
Ikzelf heb er én het geld niet voor en het geld er al zéker niet voor overMaar das persoonlijk.
Doe mij maar een goedkopere set en daar koop ik dan wel lekkere kussens bij. Wat hiervoor al gezegd is: hoeveel tijd van het jaar denk je buiten te kunnen zitten? Dan zou je inderdaad de boel minimaal onder een parasol moeten zetten met terraswarmers zoals Prima aangeeft, dan kun je ook bij iets kouder weer buiten hangen.
Ik denk eraan om samen met mijn pa van steigerhout zelf een aantal meubels in elkaar te zetten en daar fijne kussens op te kopen. Kijken of mijn pa daar voor te porren is. Vooralsnog gaan we deze zomer eerst een uitbouw plaatsen en zal er weinig 'buitenhangtijd' zijn![]()

Je hebt ook wel de ruimte voor een dergelijk terras zie ik wel
En ziet mijn oog een jacuzzi?
.(in het tuinhuisje) In de bak hebben we er namelijk ook 6 hangen ivm het maken van Kuren.
moonfish13 schreef:Zóóóó Prima!![]()
Een Jacuzzi!!!!![]()
Luxe hoor, heel gaaf!
(Al zou ik het ook niet doen, maar dat is een keuze he?)
(terras warmer moet ik nog wel kopen trouwens..)
Warm zit je dan toch wel. Maar pfff, op 38 graden constant, das idd een behooorlijk kostenplaatje!
XoNo schreef:Nja, als je er een dakje overheen gooit, dan kun je praktisch altijd in je jacuzzi "chillen"Warm zit je dan toch wel. Maar pfff, op 38 graden constant, das idd een behooorlijk kostenplaatje!
.