Op tv, krant & internet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Re: Op tv, krant & internet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 11:12

Sterre: Als jij fan bent van een persoon, en je bent in zijn woonplaats zou je toch ook even langs zijn huis lopen ;)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:28

Iedereen heeft het er maar over hoe zielig Jan is, maar volgens mij heeft hij ook best het een en ander uitgespookt..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:30

Hij heeft naar zeggen zijn vriendin belazerd, al 2 keer.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:34

Daarom, en dan komen er een keertje beelden tevoorschijn van haar, en dan is het ineens: Oooow en hij is zo zielig, en veel sterkte.. Alsof zij nu verder doorgaat met der leven alsof er niets is gebeurd..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:35

Ze loopt de hele dag met rode ogen,en Volendam steunt haar dus dat zegt wel wat toch?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:07

Daar weet ik verder niets van, ik lees alleen maar overal dat iedereen zich zorgen maakt om Jan, en daar raak ik een beetje ge-irriteerd door :P Bemoei me er verder ook niet mee, maar laat die mensen gewoon met rust zou ik zeggen :P

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:18

Booooo schreef:
Sterre: Als jij fan bent van een persoon, en je bent in zijn woonplaats zou je toch ook even langs zijn huis lopen ;)

Ehh sorry, maar nee ... echt niet :n ...
Na ja, hooguit als ik in de buurt van Ben Affleck ben, dan misschien wel :') .

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:16

oh ik schaam me als ik er naar kijk.. Haha, moet er zelfs om lachen.. Kennen jullie die film Edward Scissorhands? Waarvan de vreemde Edward eig neer word gezet als een heel normaal persoon, en al die onwoners worden neergezet als een stelletje gekken? Nou die gekken daar doet me denken aan dit. Ik heb te doen met Jan en Yolanthe.. Omdat er zulke domme, kortzichtige irritante mensen voor hen deur staan.. Ik heb overigens niets met Jan smit, tis voor mij evengoed een mens, verder niets. Hier bij mij in de buurt wonen ook wel aantal beroemde mensen ( heb ik eens gehoord) Maar het komt geen moment in me op om er heen te gaan. Waarom? Wat moet ik ermee? Niets.. Ik vind het gewoon triest, mjah zo zijn veel mensen he.. Nieuwgierig, bemoeierig.. De reacties op de website zeggen overigens ook genoeg;) Ts: Voel je je nu beter?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 13:50

pinuts: Geweldig :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:07

Jeetje, de TS vertelt alleen dat ze even langs het huis is gelopen en dat ze toen toevallig geïnterviewd werd. Ik vind het ronduit belachelijk dat de TS dan meteen als boemoeierig en nieuwsgierig neergezet wordt. :n

Wat heeft Jan er nou voor last van als er mensen langs zn huis lopen? Dan had ie een huis moeten kopen met hoge bomen ervoor want dat het hoort er nou eenmaal bij als je bekend bent.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:19

niwla,, ja er lopen per dat 10tallen mensen "toevallig" langs het huis van Jan en Yolanthe.. Nieuwgierig? Neuuhh.. Gewoon ff kijken.. En zoals je zegt: Jan vraagt er toch immers om? Hij is beroemd dus dan is het logisch dat er elke dag zoveel mensen voor je huis staat te kijken.

Pff.. snap niet dat mensen hem gewoon rust gunnen. Mjah net zoals in dat programma "Fans" voor sommige mensen is het nooit genoeg.. sneu, alsof ze geen betere dingen te doen hebben