bindingsangst????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:26

Zo wat een verhaal :wow:

Ik heb niet alle onderstaande reacties gelezen. Maar wel de eerste paar :)
(Stephanie jij kletskop := ).

Persoonlijk vind ik best veel kerels leuk. Tot het punt dat ze mij leuk vinden. Dan is de spanning eraf.
En het is niet dat ik iedere week een ander heb. Maar het komt zo maar eens voor dat ik een kerel echt leuk vind
en als hij dan hapt vind ik er geen bal meer aan. Omgekeerd zou ik me blind rennen als een kerel me niet
leuk vind. Erg handig allemaal :o

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:39

zwieke schreef:
MieLo schreef:
hahaha bekend probleem Prom, alleen heb ik alleen jongens achter me aan zitten, die ik zoweiso niet leuk vindt. en zodra ze teveel moeten, ga ik gemeen doen :o

I know the feeling :Y) Dan ben ik een echte bitch :+

ik kan het meestal wel subtiel brengen :P

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:50

Haha sh*t moet ik hier toch ook maar ff gaan bekennen.
Karen ergert zich er doooood aan dat ik niet weet wat ik wil :p (Karenn op bokt :Y) )

Ik ben nogal spontaan als ik jongens eenmaal een beetje ken, alleen dat vatten ze nogal een x verkeerd op :+
Behalve natuurlijk de jongens waar ik dan net wél wat meer van zou willen(alhoewel dat sowieso niet snel gebeurd)..

En vaak is het dan ook zo dat ik iemand dan wel leuk vind, maar wanneer hij mij leuk blijkt te vinden, ga ik ineens enorm twijfelen }:0
Ik wil dan trouwens ook geen jongen die overdreven aanhankelijk is, gewoon iemand rustig, die zich niet altijd moet aanstellen.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:52

Ik schrik trouwens ook altijd van schoonfamilie. Dan ben ik helemaal stressed om ook zo te eindigen :P

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:53

hahaha 1Steffie, komt me bekend voor :=
maar heb nu een vriend, die zich onbewust enorm loopt op te dringen, erg irrtant :(

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:16

MieLo schreef:
zwieke schreef:
I know the feeling :Y) Dan ben ik een echte bitch :+

ik kan het meestal wel subtiel brengen :P

Ik kan ook subtiel zijn hoor }:0 Maar tegen opdringerigheid kan ik echt niet tegen :n Dan denk ik: get a life, maar niet bij mij :+

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:22

Als je nu al een benauwend gevoel bekruipt dan zou ik maar naar dat gevoel luisteren. Als je denkt dat het aan jou ligt, dan zou ik dat eerst eens (in mijn eentje) uitzoeken, voordat je je in een nieuwe relatie begeeft. Als iemand mij "schat" zou beginnen te noemen, voordat er sprake is van een relatie zou ik denk ik snel de benen nemen. Ik zou dat ook heel beklemmend vinden, zou geen goede basis zijn voor een nieuwe relatie.

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:31

@ Mielo: Ooh pff daar zat ik pas ook mee, kon heel goed met hem lachen enzo, maar absoluut NIETS voor mij (vind hem zelf ook te oud voor mij, is 7/8 jaar ouder, vind ik voor mij nu té)
Heb het uiteindelijk half gezegd en half me er onderuit gepraat: dat ik t niet zo zag zitten en ook omdat ik het te druk had (wat ook zo is en was) met studie enzo

Ooh had trouwens zoiets lief gezien!
Liep na de les terug naar de auto met een vriendin, was er daar een autotje met 2 rode rozen op de voorruit! En op de zijraam zat een envelop vastgeplakt met het meisje haar naam erop! Was zooo nieuwsgierig maar kon moeilijk die envelop open maken he :o
Zoiets vind ik dan weer wel heeeel lief :D

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:04

1Steffi schreef:
Ooh had trouwens zoiets lief gezien!
Liep na de les terug naar de auto met een vriendin, was er daar een autotje met 2 rode rozen op de voorruit! En op de zijraam zat een envelop vastgeplakt met het meisje haar naam erop! Was zooo nieuwsgierig maar kon moeilijk die envelop open maken he :o
Zoiets vind ik dan weer wel heeeel lief :D

Wat leuk, zoiets overkomt mij dus nooit :(

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:08

Mij jammergenoeg ook (NOG ;)) niet, maar als ik zo van die hele lieve berichtjes aankrijg, is het net van die jongens die toch niet mijn type zijn! aargh..

Ooh nu wil ik ook rozen op de auto van een lieve, knappe jongen :D

zwieke

Re: bindingsangst????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:17

waar zitten die knappen mannen? :Y)

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:21

Ja dat weet ik dus nog niet :p
Als je er kent, laat het me dan onmiddelijk weten he ;)

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:22

(ohja ff heel offtopic, zie net dat je van oud-heverlee bent, heb je toevallig daar bij de LRV gereden of ken je daar mensen van?)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:24

Haha, I will :Y) Ja ik ken daar mensen van :j

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:29

ok nog heel ff offtopic dan :D, mijnoude d-pony casper, staat in mijn profiel, komt van bij tina vermeersch ( ofja zij reed hem voor mensen van bij mij uit de buurt) toevallig gekend? Rare vraag misschien, maar toen wij hem kochten zag die er slecht uit en was redelijk vals (gelukkig helemaal veranderd nadat we er heel veel tijd hebben ingestoken) vond ik wel opmerkelijk als hij van iemand komt die toch 'hoger' aangeschreven staat.
Was wel benieuwd naar het verhaal achter die pony, want die heeft duidelijk heel wat meegemaakt in zn leven bij de eigenaar en/of in oud-heverlee..

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:37

Die naam zegt me iets, maar kan er niet direct een gezicht op plakken! Ga eens wat zoeken :) Waar in OH stond die? Arm ding toch.

Oh ik heb nog een leuk verhaaltje! Overlaatst vroeg ne kameraad mij om mee te gaan eten met zijn collega's. Ik dacht: fun waarom niet? Misschien zit daar wel een schoontje tussen, you'll never now he... Nou, hier komt die. Ineens belt hij mij (een paar uur voor dat etentje) dat ik mij moet voordoen als zijn vriendin en dat ik me wel aan bepaalde vragen kon verwachten en alles :oo Nja, deze madam hier, helemaal toe geslagen! Heb ik maar vriendelijk bedankt voor het eten. Sindsdien is meneer kwaad op mij, maar ik was er totaal niet op voorbereid... :n

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:46

Haha wat een shock, zo typisch he. :Y)
Ben benieuwd wat hij dan allemaal wel niet tegen zijn collegas heeft gezegd.

Zo had ik pas ook iets, er was een bus ingelegd naar een discotheek, mijn beste vriendin ging niet mee en moest me dus nog ff een 'busdate' aanschaffen ;)
Dus ik zo tegen een vriend van mij, wil jij mijn busdate zijn vanavond (was gewoon wat dom aan het doen :+ )
Hij moest wel lachen en van ja is goed. Maar ik kon al snel merken dat hij aanhankelijker was dan normaal.
Met terugkomen wou hij mij ook niet laten slapen (was rit van 1.5u) want hij moest iets zeggen ,maar hij dierf niet.
Ja ik voelde het dus al komen he, ik werd echt helemaal gek van hem want hij liet me echt niet met rust.
Heeft hij me snachts nog gebeld of ik veilig thuis was gekomen. Hij was wel zat dus ik hoopte dat het daar vooral met te maken had.
Maar nee ineens ging hij allemaal vaag sturen, hij wou iets zeggen maar zou teleurgesteld worden en blabla.
Dus ik zeg van ja zeg het nu maar gewoon. (zag het al wel aankomen en had het helemaal gehad met dat rond de pot draaien)
Stuurde hij: Ja ik zou met jou wel eens een date willen, maar dan geen busdate deze keer he ;)

Aargh ik met mijn stomme woordkeuze 8)7
Naja heb me der lekker uitgepraat, ook hij was weer écht niets voor mij..

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:50

Haha dat heb ik ook altijd voor. Ik moet eens leren betere woordkeuzes te maken :')

Hoe heeft jouw "dude" het opgepakt? Was hij nu gekwetst? :+

Oeh, klein detail, ik had met die bovenvermelde kerel al eens gekust, maar ik voel daar niets voor. Dat is zo iemand die ik al heel m'n leven ken bijna. Vraag me inderdaad ook af wat die tegen zijn collegas heeft gezegd :roll:

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:50

pony stond op de ruiterschool, weet niet hoe lang hij daar heeft gestaan, maar ze heeft er op zn minst 1 zomerseizoen mee gereden. Blijkbaar is haar pa voorzitter/eigenaar of hoe ze dat noemen, daarvan.

En met het jureren op het nationaal (weet niet wanneer, in kasterlee iniedergeval) kwamen we haar pa tegen, dus mijn trainer van ja een pony die van jou komt geef ik nu les aan enzo en hij direct van ooh dat rotbeest en dit en dat.
Nuja dat was echt niet zijn karakter, hij is hier gelukkig heel erg veranderd en achteraf is hij zelfs verkocht naar een vrouw die een schrik had opgelopen met paarden en nu rijden er 2 jonge meisjes mee. Hij had wel karakter, maar als je hem goed behandelde was hij wel heel eerlijk :)

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:57

f*ck had ik een hele tekst getypt, valt internet uit!

Ok even denken:
Die jongen heeft het gelukkig goed opgepakt :) was denk voornamelijk een bevlieging.
Heb de x erop dat ik hem zag ook heel normaal en spontaan gedaan, zodat hij zich zeker niet ongemakkelijk/afgewezen zou voelen en dat heeft precies geholpen :).

Bij mij is het altijd drama als ik met iemand kus voor een avond haha, dan denk ik van och wat maakt het uit ik ben vrijgezel ;)
En dan kies ik net de jongens die achteraf beginnen sturen van ja ik vind je echt leuk en gaan we nog iets doen enzo.
Ik dacht altijd dat meisjes zo waren en dat jongens juist afstandelijk werden haha, daarom doe ik dat ook niet zo vaak, ik haat al dat gedoe achteraf :Y)

Wel stom trouwens dat hij kwaad is op jou, teleurgesteld ok, maar dan had hij niet moeten liegen he.
Heb je hem nadien nog gesproken?
Ik vind het altijd wel lastig zo die relaties of verliefdheden tussen vrienden, komt altijd zo een gedoe van ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:59

Djiezes, dat is zo'n typische reactie van hier :n Ze moeten direct goed lopen, zetten ze één voet verkeerd krijgen ze direct een pak rond hun oren... Lees net dat die al gemaan vroeg beleerd is :oo Ik ga dus eens navraag doen, hou ik me weer bezig :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:02

Dat is het beste, gewoon spontaan doen :j Nee heb hem met zijn verjaardag nog een berichtje gedaan en kreeg na 3 dagen pas antwoord terug: "bedankt voor je bericht". Ahzo... Nja, he will survive :) Als ik hem tegenkom ga ik daar ook gewoon lekker op af hoor :+

Hahahaha, dat probleem herken ik _O- Is het nu zo moeilijk om je gewoon eens lekker te laten gaan als je uitgaat zonder al dat gezever achteraf? Als vrijgezel heb je dat recht :P Er moeten dat toch wel meisjes zijn die dat leuk vinden?

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:04

dat vroeg opleren is wel niet bij hen gebeurd, dat hebben de echte eigenaren gedaan. Zei die eigenaar van ja ik had die als 2jaarse in de wei lopen en mijn zoon reed niet graag met zijn pony enja zoveel kwaad kan het toch niet he? Had ik nogal een 'dubbel' gevoel bij om het ff vriendelijk uit te drukken.

Toen ik er voor het eerst mee op wedstrijd ging, herkende oude clubgenoten van de eigenaar de pony nog eens niet.
Uiteindelijk is die bij ons ook nog een heel stuk gegroeid (was 8/9 jaar) op papier stond hij op 1.45 en uiteindelijk was die dik 1.50, waarschijnlijk bij ons toch nog doorgegroeid met goed voederen enzo(en dan nog eens niet de grootste pony op wedstrijd :o)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:06

Reed ze bij de Mollendaal?

Fijn wel dat het beestje nu zijn weg heeft gevonden! Word ik altijd happy van :D Dus je maakt m'n dag, hehe.

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:08

Het probleem is dat de meisjes die dat leuk vinden dan weer die echte sletjes zijn ;)
Die nemen ze dan ook absoluut niet serieus.
Wij vallen er gewoon tussenin (ofja dat denk ik toch ;)) vrijgezellen die er af en toe van willen profiteren, maar dat fenomeen kennen jongens nog niet precies ;).

Naja hij heeft toch geantwoord :o , gewoon doen alsof er niets aan de hand is als je hem tegenkomt, moest hij er echt mee zitten dan zal hij dat zelf nog wel zeggen..

Wat zijn jongens toch dramaqueens :Y)