Silvaantje schreef:ik heb nog iets veranderd..
Geachte heer/mevrouw,
Een van uw medewerkers vertelde mij over de vacature voor ... en ik werd direct enthousiast. Callcentermedewerker, dat is iets voor mij!
De reden dat ik naar deze vacature solliciteer is dat ik het leuk vind om in een commerciele instelling te werken en informatie over producten zo over te brengen naar de klant, dat zij tot aankoop overgaan. Ik vind het interessant om (toekomstige) klanten informatie te verschaffen en door deskundige hulp te bieden. Eerder werkte ik in een woonwinkel op de verkoopafdeling, ik heb hier ervaring opgedaan met betrekking tot verschillende gebieden. Zo heb ik mij onder andere bezig gehouden met het offertebeheer, bestellingen maken, informatie verschaffen en producten verkopen.
Voor mij betekent deze functie een enorme uitdaging waarop ik mij vol enthousiasme en energie op wil storten. Daarnaast ben ik zeer flexibel en leergierig, dit is gebleken uit ....(nog even een goede motivatie hier). Ook heb ik goede contactuele eigenschappen, doorzettingsvermogen en een commerciele instelling (het staat mooi als je hier ook een motivatie bijvoegt, maar hoeft niet perse).
In de bijgevoegde curriculum vitae vindt u meer informatie over mijn werkzaamheden en opleiding(en?).
Graag zou ik bovenstaande in een persoonlijk gesprek willen toelichten, daarom wacht ik uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Ik heb het weer een beetje aangepast aan hoe ik het zou doen. Je gebruikt bepaalde woorden erg vaak (zoals enthousiasme
). Dat je enthousiast bent, laat je zeker blijken in deze brief, dus je hoeft het niet zo vaak te noemen, haha. Succes met je sollicitatie!
ik ga slapen, succes! hoop dat je de baan krijgt!