Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ronne schreef:Ach meid, over een paar jaar trek je voor elke gek in een witte jas automatisch al je kleren uit!
Ik heb tegenwoordig al intieme meetingen gehad met tig urologen, gyneacologen, radiologen en niet te vergeten mijn eigen fijne huisarts!
Op een gegeven moment wen je er aan en schaam je je echt niet meer! Komt goed! Maar spannend is het natuurlijk altijd!
en deed mijn BH uit, maar hield mijn dun topje met spagettibandjes aan. Maar helaas mocht het niet en moest het uit.
moonfish13 schreef:Ronne schreef:Ach meid, over een paar jaar trek je voor elke gek in een witte jas automatisch al je kleren uit!
Ik heb tegenwoordig al intieme meetingen gehad met tig urologen, gyneacologen, radiologen en niet te vergeten mijn eigen fijne huisarts!
Op een gegeven moment wen je er aan en schaam je je echt niet meer! Komt goed! Maar spannend is het natuurlijk altijd!
![]()
Mag ik vragen waarom al die meetingen?![]()
Klinkt niet gezellig...
Maar ja spiraaltje, daar gaat nogal wat aan vooraf, zeker als een uitstrijkje tot 3x toe niet lukt, vaak blaasontstekingen, ik breek nog wel eens wat en heb zo nu en dan een longontsteking!
Het is maar goed dat ik dicht bij het ziekenhuis woon
) en toen dus op de foto. Totaal niet op mijn gemak natuurlijk, maar de dokter keek me gewoon aan en niet naar beneden ofzo.