Iedereen is oh zo zielig en kan klagen tot je er zat van wordt, maar gewoon even vriendelijk vragen of je misschien kunt zitten is niet mogelijk?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Natasja91 schreef:lifaya schreef:Diegene in situatie 1 was een normale jongen die normaal liep, diegene had nergens last van en de invalide in die situatie had een krom been wat je van verreweg zou zien aankomen.
Er zijn ook normale mensen die normaal lopen maar niet lang kunnen staan.
WillemYntJee schreef:Oh ja zat, en zelfs toen k zelf op krukken liep en echt duidelijk mn poot in t gips had presteren mensen het nog om keihard tegen mn voet aan te lopen..

Men schroef was door men vel geschoten, plezant is anders. Ik ben heel verlegen, maar nu ga ik toch wel ferm van men oren maken hoor, als ik een invalide zie en ik niemand zijn plek zie afstaan.
juline schreef:mij hoor je verder ook niet hoor, is niet iets waar ik heel de dag mee in me hoofd zit.
en trouwens lotte1990 vindt het belachelijk als het in dit land al zo erg gezakt is kwa solidariteit dat je zelf moet vragen als je met je schooltas en krukken een overvolle bus in moet en dan ook nog een buschaufeur die meteen optrekt zelf moet smeken om een plekje.
en helaas gebeurd het me alleen bij schoollieren.
andere momenten is iedereen heel behulpzaam. alleen de ochtenden en eind middagen zijn een hel in de bus