Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en alles wat daarna komt, buiten je partner om afspreken zit op het randje..
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Zoenen wel, derest zou ik echt niet kunnen vergeven.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, nooit. Zo zit ik totaal niet in elkaar.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Niet mee eens, tuurlijk snap ik dat sommige mensen dat doen, maar als alles goed zit in je relatie hoor je geen 'second love' te hebben
Al zou ik een langdurige affaire echt not done vinden. Maar ik weet zelf ook niet of ik 100% trouw kan blijven en niet een keer in ga op een leuke flirt. Maar goed, dat zou ik zelf ook niet opbiechten, wat niet weet wat niet deert.
Nee zonder gein, dit vind ik serieus niet kunnen. Dit is iets intiems wat je met z'n tweeën deelt.
Voor mij staat seks niet los van de liefde en dus vind ik het volledig ongepast om zoiets te doen...