Rare relatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:21

HouVanUtopia schreef:
Klopt, en als ik dit lees hebben jullie ook zeker goede punten!!
maar het gene waar ik mee zit is, in het begin dus Januari belde hij wel 2x per dag voor zijn werk en na zijn werk en soms zelfs nog in zijn pauze!
Toen is zijn vader slecht komen liggen en was het over.

En dat is het gene waar ik een beetje mee zit, zou het zo altijd zijn. Of ishet tijdelijk hoe zit het.

Als je vader slecht komt te liggen heb je er volgens mij juist méér behoefte aan om samen te zijn en te praten met degene waar je van houdt.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:24

Chiva schreef:
Ik denk dat Ronnie zich ondertussen slap lacht... een meisje op afroep, die klaar staat wanneer hij maar wil, geen vragen stelt, stapelverlieft is én blijft, en hem maar blijft vertrouwen.... zoiets heet gewoon blind van liefde. En goed stom ook!!!

Precies. Toen ik míjn vriendje er destijds mee confronteerde hoorde ik prompt helemaal niets meer en wist ik waar het hem om te doen was.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:27

Ik krijg een beetje het gevoel dat deze jongen zich alleen wil binden als het hem uit komt.
Ik zou toch echt eens met hem gaan praten.
Jullie hoeven je nog niet helemaal vast te leggen.

Anoniem

Re: Rare relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:28

in het begin ben je juist hotel de botel... en wil je elkaar t liefst heel veel zien en praten en smssen enzo.
Word eens een keer kwaad als je tegenover hem staat....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:30

HouVanUtopia schreef:
Klopt, en als ik dit lees hebben jullie ook zeker goede punten!!
maar het gene waar ik mee zit is, in het begin dus Januari belde hij wel 2x per dag voor zijn werk en na zijn werk en soms zelfs nog in zijn pauze!
Toen is zijn vader slecht komen liggen en was het over.

En dat is het gene waar ik een beetje mee zit, zou het zo altijd zijn. Of ishet tijdelijk hoe zit het.

weet je wel of het waar is van zijn vader, of zegt hij dat? heb je zijn vader/familie zelf gesproken?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:33

Ik had er na de tweede keer al een punt achter gezet... heb hetzelfde meegemaakt met een jongen waar ik ook gek op was, hoorde na een tijdje niks meer... zelfs als zijn vader slecht zou liggen zou hij als een normaal persoon iemand om zich heen willen hebben om mee te praten enzo... (Goh we zijn allemaal Oprah's, zij heeft ook alles meegemaakt wat een ander meegemaakt heeft.)
De broer van de jongen waarmee ik iets had was helemaal gezond en van de een op de andere dag was hij overleden...

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:19

HouVanUtopia schreef:
Met die peter heb ik nooit wat gehad. Die heeft me zwaar gebruikt. En kwam alleen voor de sex 1x per maand uiteindelijk ofzo. En gaf dit ook gewoon zelf toe.

Tja Ronnie is een hele lieve jongen, en hoe ik hem ken. Ook van hiervoor en van alles wat we mee hebben gemaakt. Is hij super eerlijk.
En ik weet zelf eigelijk 100% zeker dat hij nooit iemand zal bedriegen of pijn doen.
Hij zit heel erg in de knoop met zijn vader maar wil daar niet over praten. En ik heb het idee dat hij me daar niet mee wil lastig vallen.
Maar doet hij dat nu maar wel, dan weet ik ook iets..

Want hier word ik zelf echt gek van, ik wil zoveel voor hem geven en zoveel voor hem doen.

Hoe kan jij 100% zeker weten dat hij de waarheid vertelt en niemand zou bedriegen?? Dat kan je NOOIT 100% zeker weten...
Je weet nooit precies hoe iemand in elkaar zit of het iemand zijn die je al heeel lang kent.
Voordat je iemand echt, echt goed kent moet je wel zeker 20 jaar bij elkaar zijn en vanalles met elkaar hebben meegemaakt.
Ik heb dit ooit ook van iemand ged8, ik d8 dat zij een hele goede vertrouwde vriendin was maar helaas bleek dat niet zo te zijn terwijl ik haar ook al 3 jaar kende.

Als deze jongen alleen maar iets van zich laat weten, en het al teveel moeite vind om een kort smsje/telefoontje te sturen, dan is deze jongen het niet waard. Zoiets komt nooit voor in een goede relatie, in een goede relatie laat je elkaar meestal weten was er aan de hand is, en vooral als dat zovaak het geval is.
Als ik jou verhaal zo lees is deze jongen helemaal niet zo betrouwbaar als dat jij denkt.
Hij houd gewoon totaal géén rekening met jou en dat hoort wel zo te zijn in een relatie.
En als hij niet eens de moeite wilt nemen om jou maar 1 ding te vertellen... dan is het al helemaal mis.
Ik zou zeggen, zoek een beter iemand voor jezelf, iemand die je vaak wat van zich laat horen, iemand waarmee je al je problemen kan delen, iemand waarmee je kan lachen en praten. Dat is een goede relatie, maar die van jullie zo te horen niet.

Je bent al eens gebruikt zeg je, door Peter, dan snap ik niet dat je je het nog een keer laat flikken, ben je dat waard?
Bekijk jullie relatie eens zakelijker.. stel je voor dat je goede vriendin zo'n relatie zou hebben, dan zou je haar toch ook wel adviseren om hiermee te kappen??

Maargoed, aan jou de keus.. Liefde maakt blind dat blijkt wel weer. Maar kijk er eens doorheen en laat deze jongen eens moeite voor jou nemen: Zoals het ook hoort.
Iig succes ermee en denk eens aan jezelf :)

Succes ermee! ;)