@ Jolliegirl: Daarom heb ik 'm geopend
Ik kan hier écht om lachen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Oh men en ik had via een datingsite een date, in mijn profiel stond omschreven waar ik niet van hield :
"ik val niet op patsertjes met vlugge wagens en sportieve kleding"
En wat denk je dat er voor de deur staat ??
En gozer met Nikes, een opgevoerde golf... gouden kettingen en nog net geen trainingsjas
Die had over het woordje NIET heengelezen. 
crossmonster schreef:Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak !!!
Heb ook een keer een paar dates gehad met een hartstikke leuke jongen.
Probleem was alleen dat ie er leuk uitzag, hij was enorm spontaan, mailen en msn was super.
Maar als ie irl zijn bek opentrok, knapte ik steeds weer af op het plat gronings taaltje van m
Limburgs of gronings.. nee ik wil een brabander!
Welshcobfan schreef:Toppunt? Tijdens het liedje van 'in de blote kont' daadwerkelijk zijn broek en onderbroek te laten zakken....

crossmonster schreef:"ik val niet op patsertjes met vlugge wagens en sportieve kleding"
En wat denk je dat er voor de deur staat ??
En gozer met Nikes, een opgevoerde golf... gouden kettingen en nog net geen trainingsjas

moonfish13 schreef:Ik vind limburgs verschrikkelijk klinken, net als vlaams, klinkt zo ''dommig'' en soft.![]()
Brrrr, krijg er gerust kippenvel van, geen idee waarom maar ik kan er écht niét tegen.
Voor mij dus geen limburger of vlaam.

Sonja schreef:O of wat ook heel erg is... als je een leuke date hebt gehad, je besluit dat er WEL gezoend gaat worden bij het afscheid (ehhh ik zal wel een sloerie zijn), en hij zoent dusdanig beroerd dat je ineens aan de bouvier van de buren moet denken.... yukkieyukkieyukkie...
Sonja schreef:O of wat ook heel erg is... als je een leuke date hebt gehad, je besluit dat er WEL gezoend gaat worden bij het afscheid (ehhh ik zal wel een sloerie zijn), en hij zoent dusdanig beroerd dat je ineens aan de bouvier van de buren moet denken.... yukkieyukkieyukkie...
Dat is ook nooit zo leuk nee