Ik heb lekker een vreetbui !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:40

Ik is jaloers en ga watertanden bij je berichtje!

Ook hier op een streng dieet sinds een week en ik moet dit nog wel een paar weken volhouden ^)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:56

L_iek schreef:
Bij mij is het standaart als ik me verveel :+ Zakjes chips, Ben en Jerry's, muntdrop.

haha, sinds ik op kamers woon en zelf mn boodschappen doe eet ik gewoon een zak chips per dag weg.. echt heel erg..
dan ben ik tv aan t kijken en dan ineens is die zak leeg!
echt heel erg

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:01

Hmm regelmatig heb ik hier last van..
En da's bij mij wel te zien :o

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:07

Pff... ik heb wel eens freetbuien ja maar toch eet ik gewoon 3 keer daags en vooral 's ochtends altijd mijn ontbijt (2 boterhammen) en 's middags meestal 4 boterhammen, in de zomer vaak 3 en 's avonds avondeten en dan tussendoor ook nog een aantal koekjes, chips/chocola/snoep bijna niet, chips al helemaal niet want daar ben ik (gelukkig :D) niet zo gek van. Als je de hele dag niks doet dan verveel je je vaak en dan ga je vaak ook snaaien (tenminste heb ik wel) dus ben blij dat ik niet zoveel tijd over hou :P.
Ben blij dat ik niet dik ben want dan zou het me nog erg moeilijk lijken om er vanaf te blijven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:13

Ik heb ook zo'n één dag in de maand..
Kroketten, chips, drop, chocola, koek, dingen met gesmolten kaas.. Alles is lekker :7

Maar wil er wel iets meer op gaan letten..
Schooldokter zei ook al dat ik te dik begon te worden als ik zo door zou gaan O:)