zo sterkte ermee! Zoals je zelf al aangeeft is het gelukkig een vechter! Ik duim echt voor jullie! Sterkte ermee!
Lievemeid
Geplaatst: 17-05-09 19:10
Vreselijk zo'n ongeluk! Daar ben ik ook altijd bang voor als de mensen die ik lief heb niets laten weten en hun telefoon niet opnemen. Heel heel veel sterkte jullie allemaal, ik hoop dat het mee gaat vallen als hij weer wakker wordt! Die onzekerheid dat je niet weet waar je aan toe bent sloopt je.
Heel veelsterkte gewenst, ik weet wat je doormaakt want heb dit zelf ook lang geleden een keer meegemaakt. Mijn man had ook een ijzeren wil en kwam er bovenop. Hou je taai.
sterkte zeg! Ik ben er net langs gereden. Volgens mij. Stonden allemaal mensen op de vluchtstrook bij 2 bomen die finaal doormidden waren geknapt. En de auto lag beneden in de sloot geloof ik..
Suuzert
Geplaatst: 17-05-09 20:34
Och meid wat erg voor jullie! Heel erg veel sterkte toegewenst, ik hoop dat het mee zal vallen, dat het goed komt.
Heel veel sterkte de komende periode. Ik heb zelf ook hersenletsel opgelopen tgv een auto ongeluk dus ik weet hoe het kan zijn. Ik duim voor jullie dat hij zo veel mogelijk hersteld.