Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik weet zelf wel beter.
en het grappige is dat veel mannen geen idee hebben welke blik dat is (in mijn omgeving in ieder geval).
).

En mannen kennen die blik van mij ook, maar dan komen er vaak nogwel een paar woorden achteraan, vooral bij van die zuiplappen die niet uit hun doppen kijken en uitbundig staan te dansen en dan mijn drankje bijna uit mijn handen slaan of op mijn tenen staan, na 2x dan vind ik dat meestal wel weer welletjes geweest

Rebeccaa schreef:Haha.. ik ben zo iemand die zo'n blik heel goed op kan zetten![]()
Geen idee waarom.. sommige mensen mag ik al niet zonder dat ik ze ken.. (En vaak als ik ze beter leer kennen valt 't allemaal wel mee.. maar toch)

ikdoemaarwat schreef:Nueve schreef:Ik doe dat altijd onbewust! And I don't like it.
Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'
Terwijl ik d'r gewoon een toffe meid vind..
Dat heb ik dus ook
Ik schijn een bepaalde blik te hebben waarmee ik iedereen wegjaag
Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"
En ik heb zelf echt niks in de gaten
Leentje_ schreef:Rebeccaa schreef:Haha.. ik ben zo iemand die zo'n blik heel goed op kan zetten![]()
Geen idee waarom.. sommige mensen mag ik al niet zonder dat ik ze ken.. (En vaak als ik ze beter leer kennen valt 't allemaal wel mee.. maar toch)
Goh daar kan ik echt niet tegen hé mensen die een ander niet mogen zonder dat ze ze kennen
ik begin bij zulke mensen soms nogal aan het niveau te twijfelen
volgens mij zet ik trouwens ook soms per ongeluk een blik op van omg wat doe jij hier
Raggel schreef:Leentje_ schreef:Goh daar kan ik echt niet tegen hé mensen die een ander niet mogen zonder dat ze ze kennen
ik begin bij zulke mensen soms nogal aan het niveau te twijfelen
volgens mij zet ik trouwens ook soms per ongeluk een blik op van omg wat doe jij hier
Tjsa eerste indruk bepaald toch veel en sommige mensen hebben gewoon een bepaalde air of wat dan ook omzich heen die me direct in de eerste instantie al niet aan staat. Zeg nou niet dat jij dat nooit hebt..