Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:57

mannen kennen die blik ook wel hoor.. gister nog uitgevoerd bij een dronkenlap.. hij: " woooww je wenkbrauwen!! jezuss"

Xivura

Als blikken konden doden, was ik denk ik soms ook wel een moordernaar geweest :o
Dan zitten ze zo dom te lachen, echt als schapen. En dan kijk ik ze aan alsof ze echt stelletje gekken zijn. :P

Jolliegirl

die blik ken ik zelfs via internet hahah!
soms zeggen woorden genoeg..

maar ik ken het ook ja :j

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:00

Ik ken het ook :j

Achja ik negeer het maar :) Ik weet zelf wel beter.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:00

Ik ken de blik ook :D en het grappige is dat veel mannen geen idee hebben welke blik dat is (in mijn omgeving in ieder geval).

Maar ik moet wel zeggen dat zulke soort blikken ook verkeerd opgevat kunnen worden. Ik denk soms wel eens die blik te krijgen, maar als ik dan aan degene die haar kent vraag waarom ze zo kijkt, zegt die dan: "ooh, zo kijkt ze gewoon, arrogant" en als diegene het dan navraagt zegt ze zelf ook dat het niet bewust ging (net zoals enkele posts hiervoor dus ;) ).

Maaaarr soms zijn ze echt overduidelijk en als het wederzijds is negeer ik het gewoon, of geef ik 'm terug :P

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:01

Ik ken het ook maar heb ook wel is dat het gewoon onbewust gebeurd hoor. Dan zegt opeens een klasgenoot bijvoorbeeld waarom kijk je zo naar me. En dan heb ik het echt gewoon niet door. dat ik zo kijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:07

Wat ook zo stom is, het doen uit jaloezie om een man, die je vriend niet eens is :7

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:09

Haha hier had ik het gisteren nog met mijn vriend over :D

Ik zat namelijk gisterenmiddag op de bus, alleen, en een stukje verder zat een koppel. Dat meisje was ook zo naar mij aan het kijken, alsof ik elk moment haar vriend zou bespringen ofzo :')

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:24

Ik negeer het meestal of kijk mensen zo zelf aan als ze irritant zijn of duwen ofzo, maar ik duw dan gerust net zo hard terug totdat ik erlangs kan of weer normaal kan staan zonder overhoop te worden geduwd. Sommige mensen zeker als ze gedronken hebben zijn gewoon vreselijk irritant en dan ben ik maar een bitch, wil graag gewoon door kunnen lopen :+ En mannen kennen die blik van mij ook, maar dan komen er vaak nogwel een paar woorden achteraan, vooral bij van die zuiplappen die niet uit hun doppen kijken en uitbundig staan te dansen en dan mijn drankje bijna uit mijn handen slaan of op mijn tenen staan, na 2x dan vind ik dat meestal wel weer welletjes geweest ;)

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:37

Haha ik ken die blik en zal hem vast zelf ook weleens geven :D
Al heb ik ook een 'val-dood' of 'wil-je-ruzie' blik, die ik weleens op mn baas toepas,
en dan zegt hij meteen: Rustig! Rustig maar, ik wil nog niet dood.. Of: Ik zeg al niks meer.. :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:40

Haha.. ik ben zo iemand die zo'n blik heel goed op kan zetten :o
Geen idee waarom.. sommige mensen mag ik al niet zonder dat ik ze ken.. (En vaak als ik ze beter leer kennen valt 't allemaal wel mee.. maar toch)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:43

ik heb scheinbaar dus zo een ik-mag-je-niet-blik in mijn ogen.. wat dus al tot heuze rellen heeft geleid met mn schoonbroertjes vriendin :?
ik zelf ben me er niet van bewust maar heb meerderen mensen al gehoord van wat kijk je toch altijd bitcherig..
tsjaah waar het hem in zit ? geen idee.
ik ben zelf absoluut geen * miss * type en ook meer het boerderij type van een jogingbroek en een vest is ook prima,, zoals nu liep ik in de appieheijn met stro aan mn broek,, wat ook zo zn vruchten afwerpt :P

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:47

Ik ken deze blik! Ben er volgens mij zelf ook wel eens schuldig aan. Het komt ook echt heel vaak voor dat ik voor me uit zit te staren in de metro of bus en dat mensen dan heel kattige opmerkingen maken, omdat ik dan gewoon heb zitten dagdromen en dus schijnbaar richting sommige mensen heb gekeken. Het ligt gewoon ook al de persoon hoor, die kattige opmerkingen maken, denk ik dan. Iedereen heeft veder wel zo'n blik en deze komt soms opzettelijk en soms onopzettelijk tot uiting. Kunnen vrouwen nou eenmaal niets aan doen.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:49

Ik krijg ze ook wel, maar ik moet toegeven dat ik het ook wel goed kan :o O:)

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:49

owjaaa hier ook een slachtoffer !!! ken de blik heel goed!! sommige vrouwen proberen je gewoon dood te kijken!! volgens mij maak ik mezelf er nooit schuldig aan...

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:50

Van mijn gezicht is vaak te lezen hoe ik over iets denk. Dit doe ik heel onbewust, dus heb al regelmatig de val-dood of ik-mag-jou-niet blik aan mensen laten zien.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:52

ik ken het
vrolijk terug lachen is geloof ik het beste er tegen te doen :)

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:54

Haha, ik heb blijkbaar een: hoe-zie-jij-er-in-godsnaam-uit blik en dat zonder dat ik het in de gaten heb, echt zeer ernstig :o

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:55

zo'n blik kan ik ook heel goed opzetten , maar sommige mensen vragen er ook echt om ;)

Maar ook ik krijg vaak te horen dat mensen denken dat ik een enorme bitch ben en of kapsones heb , en als ze me leren kennen ze er achter komen dat ik dat absoluut niet ben.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:04

hmm... ik zal er eens beter op gaan letten :)

eens was ik uit en zei een jongen tegen me: 'miss arogance..'
nou ja zeg! alles behalve dat hoor :)

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:07

Rebeccaa schreef:
Geen idee waarom.. sommige mensen mag ik al niet zonder dat ik ze ken.. (En vaak als ik ze beter leer kennen valt 't allemaal wel mee.. maar toch)

Goh daar kan ik echt niet tegen hé mensen die een ander niet mogen zonder dat ze ze kennen :n
ik begin bij zulke mensen soms nogal aan het niveau te twijfelen ;)

volgens mij zet ik trouwens ook soms per ongeluk een blik op van omg wat doe jij hier >;)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:07

ikdoemaarwat schreef:
Nueve schreef:
Ik doe dat altijd onbewust! And I don't like it.

Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'
Terwijl ik d'r gewoon een toffe meid vind.. :=

Dat heb ik dus ook
Ik schijn een bepaalde blik te hebben waarmee ik iedereen wegjaag :+

Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"

En ik heb zelf echt niks in de gaten :')

Precies hetzelfde hier..
Pas als mensen me echt kennen vinden ze me (meestal) wel aardig :p
Laatst bijgewerkt door mysecrets op 17-05-09 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:12

Leentje_ schreef:
Rebeccaa schreef:

Goh daar kan ik echt niet tegen hé mensen die een ander niet mogen zonder dat ze ze kennen :n

volgens mij zet ik trouwens ook soms per ongeluk een blik op van omg wat doe jij hier >;)

Tjsa eerste indruk bepaald toch veel en sommige mensen hebben gewoon een bepaalde air of wat dan ook omzich heen die me direct in de eerste instantie al niet aan staat. Zeg nou niet dat jij dat nooit hebt..

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:12

Ja ik ken de blik ook..
Maar ik kan hem zelf ook goed uitvoeren..

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:13

Raggel schreef:
Leentje_ schreef:

Tjsa eerste indruk bepaald toch veel en sommige mensen hebben gewoon een bepaalde air of wat dan ook omzich heen die me direct in de eerste instantie al niet aan staat. Zeg nou niet dat jij dat nooit hebt..

Een eerste indruk heb je zoiezo
maar je moet je er overheen kunnen zetten en er doorheen kunnen kijken ;)

zeggen dat je iemand al meteen niet mag zonder je ze kent is niet er doorheen kijken maar meteen een conclusie trekken ;)