AdelineL schreef:Nou ik vind het te gek voor woorden dat je je bed maar even uit moet lenen voor een vreemde vrouw.
Het is joun bed, hebben je ouder speciaal voor jou gekocht, jij slaapt daar altijd in. En dan opeens komt er iemand logeren die je geen eens kent, en moet je maar ophoepelen naar je vriend omdat zij persé op joun bed moet slapen.
Gelukkig zou mijn moeder mijn dat never nooit vragen, en als ze dat wel zou doen zou ik dat zeker heel erg belachelijk vinden.
Een bed vind ik eigenlijk wel iets persoonlijks, en ik vind het dan gewoon geen fijn idee dat er een vreemde vrouw in mijn bed zou slapen.
En tevens staat mijn bed op mijn kamer met mijn spulletjes, waar ik grotendeels zelf voor gewerkt heb.
Zou er ook niet aan moeten denken dat een vreemde vrouw die wellicht in mijn spullen zou kunnen snuffelen.
Allereerst hebben jouw ouders dat bed betaald, en niet jij.
Ten tweede kan je je kamer van tevoren opruimen (dat zou ik zelfs eisen) en als je dat nodig vindt, persoonlijke spullen even in een kast met slot leggen.
Ten derde baal ik ervan dat pubers alleen aan zichzelf denken. Wat moet je moeder dan zeggen? Slaap maar in een hotel voor een belachelijke prijs? Kom nou toch...denk eens aan een ander.