Chiqa schreef:En dan zijn dit weer de mensen die het hoogst van de toren lopen te blazen dat de premie's zo hoog zijn.
Daar heb ik nog nooit iets over gezegd voor zover ik weet 
Daantjuh: mijn ervaringen met telefonische diensten is gewoon dat ze lang niet altijd de juiste informatie geven. Daarnaast vind ik het niet nodig om de helpdesk te belasten met iets dat misschien ook prima zo beantwoord kan worden.
Mjay: ik wil het niet toelichten omdat ik het niet juist vind dat wij steeds meer de kant van Amerika opgaan, waar de aansprakelijkheidsclaims extreme vormen aannemen, en alles daarom in de meest bizarre regels verpakt wordt ('hond niet in de magnetron stoppen') om die aansprakelijkheid weer te ontduiken. Ik vind dat een hele zorgwekkende ontwikkeling en als medewerking vrijwillig is en ik het dus niet hoef te doen, zou ik dat dus liever laten. Ik heb daar ethische bezwaren tegen.
Maar, ik heb inmiddels begrepen dat het verplicht is, dus dan heb ik niet zoveel keuze en zal ik een toelichting schrijven.