Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:10

ik heb ook weinig bereik. maar hun zeiden maanden geleden aan telefoon keer, dat het een storing was en daarom die gekke kosten erbij zaten maar dat zou allemaal goedkomen. En dan bel je als je de factuur binnen hebt omdat het TOCH is afgeschreven. en dan is het je hebt teveel gebeld. en op itnernet staat gewoon dat je 100 minute hebt en 400 smsjes. ziek gewoon. en dan geven ze af en toe eens een korting van 5 euro. dat zegt genoeg lijkt me.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:12

klasgenootje heeft dit probleem ook gehad
heeft er een rechtzaak van gemaakt en 4000 euro van t-mobile ontvangen. dus er is hoop

Iriscope

prints schreef:
ik heb ook t-mobile.
ben qua betalingen niet blij en me bereik al helemaal niet in heel winssen waar ik woon geen bereik....bel je de klantenservice en volgen hen is de ontvangst in winssen optimaal misschien bij mij thuis en op stal dan toevallig niet.
stoppen kan jammer genoeg niet... wat evt wel een mogelijkheid is als je een flex abon hebt. kun je hem op het laagste tarief zetten en een nieuw abonement aanvragen.
hier heb ik over zitten denken maar je moet natuurlijk wel de financiele mogelijkheid hebben daarvoor..

Blijven volhouden! Vraag of ze je een andere SIM kunnen sturen, blijf klagen! Dat heb ik ook gedaan en ik zat in precies dezelfde situatie als jij zit. Ik heb gezegd, ik ben altijd tevreden geweest over jullie service ( was toen ook echt zo ) maar ik heb een abonnement om te kunnen bellen en als ik op de belangrijkste plaatsen geen bereik heb, heb ik dus niets aan mn abonnement. Ik heb anderhalve maand lopen zeuren, nieuwe SIM kaart had ik nog steed geen bereik mee. Uiteindelijk kosteloos mn abonnement op gezegd!
Ze doen dit liever niet dus stellen ze het uit maar als jij blijft zeuren moeten ze je wel gelijk geven.

Anoniem

Wat voor telefoon toestel heb je, want mischien maakt je toestel wel af en toe automatisch contact met internet wat voor de hoge kosten zorgt.

En sinds deze maand als ik op mijn t-mobile kijk naar de facture van mei dan staan de internet kosten wel opeens er apart op weergegeven.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:14

Pfff, ik ken het, de meeste providers zijn onbetrouwbaar en klantonvriendelijk. Ik heb het afgelopen half jaar problemen gehad met Vodafone, zij hadden mij een aanbieding gedaan (omdat ik al zo lang bij hun zat) en hebben die vervolgens niet doorgevoerd waardoor ik maanden teveel heb betaald. Ik maar bellen, mailen, faxen. Op een gegeven moment heb ik het geld dat automatisch van mijn rekening werd gehaald laten storneren (dan stort de bank het terug op je rekening), ik had ze daar voor gewaarschuwd dat ik dat zou doen overigens. Toen kreeg ik een smsje of ik mijn rekening wilde betalen. Vervolgens heb ik een woedend mailtje gestuurd dat ik niks meer ging betalen voordat zij het voor me geregeld hadden. En toen was het opeens zo opgelost. Blijkbaar gaat er pas een belletje rinkelen als ze geen geld meer krijgen ofzo. Ik sluit iig nooit meer een abonnement bij ze af, ben echt zelden zo slecht behandeld door een instantie waar ik klant van ben.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:15

kheb n LG secret.
ik ga zometeen even langs T-mobile winkel. even informatie bij hun halen. Mijn moeder belde net, mogen ze niks tegen haar zeggen omdat ze mijn vader willen spreken. belachelijk gewoon.

patsur

Re: Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:18

Staat je internet ook niet perongeluk aan? Dat bezorgde mij rekeningen van €180 :')
Heb toen de internetinstellingen veranderd op die telefoon en toen produceerde ik weer voor mijn doen normale rekeningen.

Je kunt volgens mij een abbonement gewoon afkopen, of gewoon helemaal niet betalen (maar dan krijg je wel een incasso aan je broek := )

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:20

Wat een vervelende situatie!

Ik heb iets vergelijkbaars gehad, ben klant bij Hi. Op mijn factuur was ineens een bedrag afgeschreven voor een sms-informatiedienst. Het was weliswaar maar € 0,45 ofzo, maar aangezien ik me niet kon herinneren dat ik daarvan gebruik had gemaakt, heb ik gebeld met de klantenservice.

Zij wisten me te vertellen dat 't een 'spookdienst' was, je hoort er wel vaker over. Op de één of andere manier pikt deze dienst je nummer op, en brengt ongemerkt geld in rekening voor diensten die je niet ontvangt/waar je geen gebruik van maakt.

Ik had mazzel dat ik het meteen opmerkte, maar er zijn ook mensen voor meer geld gedupeerd.
Heb mijn nummer laten blokkeren voor betaalde informatiediensten en sindsdien geen last meer.

Misschien is dat nog een optie voor je?
Laatst bijgewerkt door Puera op 15-05-09 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:25

ik ga nu naar t-mobile winkel. even wat ifnormatie vragen.
vanavond gaat mijn vader bellen en mijn moeder is een briefaan het maken aan consumenten bond.

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:29

he raar, nog nooit problemen met T-Mobile gehad. Ik zat 10 jaar geleden bij BEN en daar had ik veel problemen mee en toen gingen ze idd ook fuseren met T-Mobile en daar nooit geen problemen meer gehad. Het maakt daarbij ook niet uit welk abonnement ik heb en ik wissel vrij regelmatig, 1 of 2 jaar, hoog of laag tarief, flex of relax.

Ik heb altijd en overal bereik behalve in bv parkeergarages, liften en zware betonnen gebouwen of met veel staalconstructie maar dat ligt niet aan de providers maar aan de constructie waar je op dat moment in staat.

Verder heb ik nooit aparte of bijkomende kosten dan die die ik zelf maak. Ik bel vaak naar buitenland maar de belminuten en tarieven kloppen gewoon.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:34

ja dat had ik eerst ook maar dan met HI je kan bellen daarheen en dan die lijst op vragen waar hun dat vanaf hebben, dan krijg je een lijst waar alles opstaat naar wie en wat je heb gebeld gesmst en hoelang ;)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:35

Ik heb het ook een keer gehad met (toen nog) Orange. Kregen een rekening binnen van 250. Schrok me helemaal kapot, huis was te klein, bleek op de specificatie te staan dat ik weet ik hoe lang naar 0900 nummer gebeld had. Vroeg me meteen af waarom ik dat zou doen? Aangezien dat vaak van die hulplijnen zijn voor bijv. je telefoonprovider. Niet betaald en ze hebben het bedrag kwijtgescholden omdat het inderdaad niet klopte..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:14

Ik snap niet zo goed waarom je geen specificatie opvraagt?
Bij T-mobile kun je die zelfs online inzien.

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:41

Hier een zeer tevreden klant van T-mobile. Was zelf vergeten mn abo op te zeggen, wordt nu gratis zonder opzegtermijn gedaan. Specificatie van je rekening online gratis te zien. Ik ben en blijf een blij met T-mobile!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:54

via internet kun je bij t mobile inloggen als je klant bent hier kun je je rekeningen bekijken en ook precies zien welke nummers gebeld zijn.
ik ben denk ik al 7 jaar klant bij t mobile en nog nooit problemen gehad.
ze hebben 1 keer bij mijn moeder een verkeerde factuur gestuurd met aansluitkosten erop die gratis waren, heb hierover gebeld, moest hem betalen en dan zou het met de volgende rekening verrekend worden, dit wild ik absoluut niet....na wat doorzeuren en moeilijk doen hoefde ik hem niet meer te betalen en er werd een nieuwe rekening gestuurd...prima opgelost dus..

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:59

het enige wat ik kan aanraden is brieven aangetekend versturen. in die brief je klacht en kopie van de rekening met foute factuur zetten. NA pakweg 6 aangetekende brieven en 3/5 jaar verder krijg je een keer reactie. Ja, ik heb dus ervaringen met t-mobile. Had uiteindelijk volgens hun een schuld van 395 euro, maar gelukkig allemaal kwijtgescholden en excuses namens hun kant gekregen....

succes

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 06:49

we hebben gebeld en vanaf nu betaal ik 25 euro per maand i.p.v. 30

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:03

Joram schreef:
Wat voor telefoon toestel heb je, want mischien maakt je toestel wel af en toe automatisch contact met internet wat voor de hoge kosten zorgt.

En sinds deze maand als ik op mijn t-mobile kijk naar de facture van mei dan staan de internet kosten wel opeens er apart op weergegeven.

ik heb ook een lg maar heb al meerdere toestellem geprobeerd nokia samsung maakt geen verschil en internet staat bij mij nooit aan.
mijn toestel met kpn kaart (btg) gaat super dus daar kan t niet aan liggen maar zal eens langs gaan voor een nieuwe simkaart..

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:18

Hm..volgens mij moet ik mijn mmsjes los betalen, en dat staat onder overige kosten, voicemail zou ook nog kunnen maar weet ik niet zeker *en bijna nooit voicemailberichten* en als je hun 30 keer opbelt....is dat niet overige kosten? :D

Maar als eht goed is kunnen hun zien waar jouw geld aan opgaat, konden ze bij mij toen ook zien toen ik opeens een hele hoge rekening kreeg en bleek dat ze dat helemaal konden ontleden.

Heb ook T-mobiel maar geen problemen mee, het smsje van hallo rekening is niet betaald vin ik gezien mijn chaotische state of mind wel handig :P

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:00

Hmm... je kan beter VODAFONE hebben. Want manlief was vorig jaar van HI overgestapt naar goedkoper abbo bij VODAFONE en wat bleek heeft ie 6 maanden cadeau gekregen bij VODAFONE en hoeft ie deze maanden maar €0,58 eurocent te betalen :D ... Dit verbaasde manlief ivm ie het op zijn afschrift zo ontdekte, want normaal betaalde ie elke maand maar €22,50. Maar sinds deze maand is dat tot 6 maanden lang maar €0,58eurocent geworden hihi...
Dus manlief ingelogd op VODAFONE en stond er dat hij elke maand zoveel aan tegoed over heeft dat ze hem dit als cadeau geschonken hebben :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:06

Niet betalen lijkt me geen optie, niet voor dat soort bedragen althans. Telefoonabbonnementen zijn geregistreerd bij het BKR en indien je daar een betalingsachterstand op hebt kun je een negatieve BKR notering krijgen.

Bij T-Mobile kun je online gewoon je rekening inclusief specificatie bekijken. Lijkt me dus goed om dat eens te doen.

Ik zit ook bij T-Mobile en ben er over het algemeen wel tevreden mee. Mijn rekeningen waren ook hoog dankzij de overige kosten, maar het bleek wel degelijk te kloppen...

__karin__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:20

Heel vervelend!

Mijn vriend had nu rekeningen van 150 euro of meer van kosten die hij niet had gemaakt.
Hij kreeg ook smsjes waarvan hij niet was aangemeld:

Hier kon T-mobile niks aan doen. Heb jij toevallig smsje's gekregen van onbekende afzenders? Reclame smsjes?
Dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.

Op: http://www.t-mobile.nl - My - T-moblie kon je online je facturen zien met alle smsjes die je hebt verstuurt en hoe je hebt gebeld. Daarin staat ook wat buiten of binnen je bundel valt.

Als je dat eens goed doorpluist kom je vast erachter wat het probleem is.

Op internet kan je je je ook afmelden van ongewenste smsjes (ook bij voorbaat kan je die nummers blokkeren)

Edit: Hij heeft al zijn geld weer terug gekregen van de sms-reclame verstuurder zonder problemen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:20

Nee, abbonement kun je niet zomaar afzeggen. Was mijn bedoeling ook (heb een abbo van 2 jaar van Vodafone).
Aangezien Vodafone bij mij ook altijd niet klopt... Maar helaas ging dit niet.
Ik kan pas 3 maanden mijn abbo afzeggen voordat het afloopt. Maar dat scheelt miss per provider?
Ik zou gewoon even langs de winkel gaan om het erover te hebben.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:30

mochten de aangetekende brieven, telefoontjes naar de klantenservice enz niet helpen.

je KAN je abbo opzeggen, voortijdig. eis is dan alleen wel dat je de resterende maanden gewoon in een keer betaald. (zeg je dus je abbo 6 maanden van te voren op, dan moet je in 1 keer die 6 maanden afkopen/betalen.)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:45

t stomme is, met zon abbonnement kunnen ze je hele rekening plunderen als ze willen.. Erg eng..