Misselijke kunst van Tinkebell (Katinka Simonse)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:38

Cayenne schreef:
Ik heb het gisteravond ook gezien.
Ik heb met open mond zitten kijken! Niet eens zozeer vanwege wat ze gedaan heeft (en dat is natuurlijk walgelijk), maar de manier hoe ze er voor uit kwam alsof het niets was en er nog trots op was ook!

Ze zat daar met een attitude van heb ik jou daar.
Ongelooflijk dat mensen dit kunnen doen!

daar verbaasde ik mij idd ook over........

:r

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:39

wat een walgelijk,misselijk mens is dat!!Om zo met dieren om te gaan...ik vind het er eng uit zien!
Misschien zouden we een tas van haar moeten maken }:)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:40

Ik verbaas me er zo vaak over waartoe mensen in staat zijn !

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:41

Bah, ik kijk de herhaling nu, ik zag haar al zitten tijdens het voorstellen..
Vind het echt misselijk :n

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:41

Maar die kinderen waar die kat vandaan komt,.. da's nog erger !
Overgooien met de kat en de trap af gooien. :(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 09:42

ikkemetwikke schreef:
ik heb ook een keer een intervieuw van haar gezien,hoe en wat weet ik niet meer precies,maar zij doet dit ook juist om een statement te maken.
een beetje in de strekking van Oliver:

Oliver schreef:
Wow! Vind dit ook echt gestoord!

Aan de andere kant is ook weer te zeggen dat koeien e.d. ook gewoon geslacht worden voor consumptie, dat is dan eigenlijk net zo gestoord..

Haar statement kan ik ergens nog begrijpen, toch vind ik dit ziek. Met een koe wordt meer gebruikt dan alleen de vacht (ook het vlees wordt gebruikt en zoveel onderdelen worden nog voor een bepaald doel gebruikt), zij gebruikt haar dieren als kunstobjecten. Het spijt me, maar ik vind het zéér dieronterend om een hondje op wieltjes te zien, een hond in stukken gesneden en met stoffen lapjes weer aan elkaar gezet.
Het een rechtvaardigt het ander toch niet? Een kat de hele dag in een reismandje wordt toch niet gerechtvaardigd doordat er kistkalveren bestaan? Strijd tegen de kistkalveren en maak op die manier je statement, want dat doe je imo niet door in feite hetzelfde te doen.

Bij haar eigen kat heeft ze de nek gebroken, die was al getraumatiseerd door het vorige baasje. Poes was schuw, maar hee... zulke katten heb ik thuis ook zitten! Juist om ze te laten merken dat het leven ook leuk kan zijn en niet om er tassen van te maken (van onze kittens kan ik wel leuke teenslippers maken trouwens).

Ze werkt trouwens ook met levende dieren.
Hamsters 4 uur per dag in een bol: http://www.spoenk.nl/archives/200801/ti ... msters.jpg

Ik vind het luguber om dit te doen met dode dieren, getuigt van nul respect!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:42

kavama schreef:
Ik verbaas me er zo vaak over waartoe mensen in staat zijn !

:j ik ook, maar ik vind dit toch wel weer een uiterste van de uitersten.... met een smile op dr gezicht vertellen dat ze de nek gebroken heeft foto's genomen heeft, ook foto's genomen heeft van de kat die gevild werd end e compleet gevilde kat....
enkeltje pieterbaancentrum zou een goeie zijn voor dr...

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:45

kavama schreef:
puma schreef:
Haar eigen kat heeft ze zelf vermoord en in een filmpje laat ze precies zien hoe ze er een tas van heeft gemaakt.
Het beestje was toch ongelukkig :?

Ik heb geen mening gegeven, alleen maar wat feiten op een rijtje hoor.

Dit was ook niet naar jou toe, dit is letterlijk wat ze zei gisteravond. Ik vind het alleen apart dat zij het recht neemt haar kat te vermoorden omdat ze vindt dat ie toch al ongelukkig/depressief is.

Ik kan me al die haatmails ook goed voorstellen die ze heeft gekregen en heb er absoluut geen medelijden mee. Ik hoop dat ze in angst mag leven.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:46

ik weet niet wat ik er van moet denken...

Ik kan me niet voorstellen dat hier voldoende vraag naar is

Rinoa

Quellian schreef:
Hamsters 4 uur per dag in een bol: http://www.spoenk.nl/archives/200801/ti ... msters.jpg 9

Ik had ook een bol voor mijn hamster :o Hij vond het echt leuk, rende er meteen op los (maar okee, hij zat er geen 4 uur in).
Waar was ze op tv gister? Dan ga ik eens op uitzendinggemist kijken vanmiddag... *Laat maar, Pauw en Witteman... Had er overheen gelezen*

Zo iemand spoort gewoon echt niet. Als je hiertoe in staat bent (bij dieren) dan denk ik dat je ook naar mensen toe niet normaal kunt zijn.
Laatst bijgewerkt door Rinoa op 15-05-09 09:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Manonx

mijn tv stond idd ook aan en was niet aan het opletten, maar toen ik idd zoiets hoorde ging ik toch wel even kijken..

dan spoor je toch ook niet, ze heeft zelf die kat nog 'ontvelt' zegmaar ook! :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:48

Ik vind zelf dat als je dit kan met je eigen huisdier je echt een steekje los hebt en therapie moet hebben. In ieder geval geen huisdieren houden.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:51

Gatverdamme wat een akelig mens.
Ik had toch moeite gehad me te beheersen als ik daar aan tafel had gezeten en zij zit doodleuk te vertellen wat ze allemaal wel niet doet.
Het lijkt wel alsof er steeds ziekere lui rondlopen hier.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:51

Ik heb het niet gezien, maar dit is wel heul ziek :\ Als je een beetje gevoel hebt kun je het niet eens over je hart krijgen als je je eigen kat af moet maken..

Mars

Re: Misselijke kunst van Tinkebell (Katinka Simonse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:57

Ik heb ook niet gekeken, maar ik begrijp werkelijk niet hoe iemand op dit soort ideeen komt :n Snap ook niet dat iemand zoiets zou kopen, ik zou daar zelf een heel, heel naar gevoel bij hebben... :\

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:58

Ben blij dat ik het niet gezien had, ik vind dit nogal luguber!!
Dit gaat mij te ver :n

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:59

Quellian schreef:
Hamsters 4 uur per dag in een bol: http://www.spoenk.nl/archives/200801/ti ... msters.jpg 9

Die hamsters zijn toen toch allemaal in beslag genomen door de dierenbescherming? Aangezien zelfs de fabrikant van die idiote bollen voor schrijft dat je de beestjes niet zo lang in die bol mag laten. Volgens mij zijn die toen via iemand van het hamsterforum opgevangen en aan nieuwe baasjes geholpen, zoiets staat me bij in ieder geval..

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:02

Het was ook heel luguber ja, en ze heeft idd een attitude waarvan ik alleen maar denk : :r

Mijn vriend en ik hebben samen met open mond zitten kijken, wat een vies wijf zeg. Sorry dat ik het zeg.

Snap die haat mail goed, en het idee achter het boek vond ik ook ziek. Andere mensen ziek noemen maakt jezelf niet beter denk ik dan......... En hoe ze er ook over vertelden, met zo'n ieeuw lach op hun gezicht, ik werd er echt misselijk van.

Dat ze een statement neer wil zetten kan mi zonder katten en andere dieren te vermoorden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:04

Straks komen we ook met z'n allen in haar boek :')
Overigens wel raar dat ze een boek gaan uitbrengen over alle hatemail die ze gekregen heeft. Ten eerste is het strafbaar en ten tweede zie ik er gewoon het nut niet van in?
Ja, nogmaals geld verdienen met dit soort praktijken. Als je geld wilt verdienen, prima, maar doe het dan niet op deze manier.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:05

Heb hier maar 1 woord voor: GADVERDAMME!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:12

Wat een gestoord wijf joh :\ Echt, dit kan echt niet!
Ik ben benieuwd hoe ze er tegenover zou staan als er iemand op zou staan met het voorstel om haar als tas te verwerken, vooruit, na haar dood..Ik gok dat ze de hypocrisie zelve is en daar vriendelijk voor zou bedanken..

Ik zit er serieus over te denken om een mail te sturen, meer mensen?

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:13

Corelli schreef:
Ik zit er serieus om te denken om een mail te sturen, meer mensen?

Dat boeit haar toch niet, zo heeft ze alleen maar weer stof voor een 2de boek.

Corelli

Re: Misselijke kunst van Tinkebell (Katinka Simonse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:15

Ja, dat is natuurlijk wel waar en dat gun ik haar eigenlijk al helemaal niet :n

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:15

Haar tassenactie dateert van 2004... ze heeft na 5 jaar kennelijk opnieuw behoefte aan aandacht. Wat een arrogantie om te denken dat haar statements een bijdrage aan de maatschappij leveren. We kunnen hooguit denken dat er maar meer geld ingezameld moet worden om nóg meer gekkenhuizen te bouwen om dit soort sicko's op te bergen.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:22

Bah, ik vind die dieren er eerlijk gezegd best eng uitzien.....