HIJ HAD HELEMAAL GELIJK !! k dacht aan ' leuke jongen waar ik verliefd op ben ' en ja hoor !! Hij raadde het xD
Mellanii
Geplaatst: 18-05-09 12:43
Jij dacht aan een paard. Graaft het gaten? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Kun je er geluid mee maken? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Zwemt het? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Komt het uit iets groters? Jij zei Ja, Ik zeg Twijfelachtig. Is het klein? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Is het een klein zoogdier? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Is het brandbaar? Jij zei Soms, Ik zeg Nee. Heeft het voeten? Jij zei Nee, Ik zeg Ja.
Een paard kan graven gaten, en je kunt er geluid mee maken dacht ik zo en een paard kan soms wel zwemmen hoor! En het komt altijd uit iets groters! Een paard kan ook klein zijn En ja ook een paard is brandbaar En niet voeten maar hoeven ? Of heb ik het nou
28. Treedt het op? Soms. 27. Zou je er graag een willen zijn? Soms. 26. Kun je het in een kooi houden? Hangt ervan af. 25. Leeft het in grote groepen? Soms. 24. Beweegt het? Ja. 23. Ik denk dat het het menselijk brein is? Nee. 22. Is het veel geld waard? Soms. 21. Heeft het klauwen? Nee. 20. Ik denk dat het een hond is? Nee. 19. Heeft het een lange staart? Soms. 18. Bijt het? Soms. 17. Ik denk dat het een puppy is (hond)? Nee. 16. Heeft het voeten? Nee. 15. Heeft het een lange neus? Nee. 14. Wordt het gebruikt bij een sport? Soms. 13. Is het brandbaar? Soms. 12. Is het een klein zoogdier? Soms. 11. Is het klein? Soms. 10. Komt het uit iets groters? Ja. 9. Zwemt het? Soms. 8. Kun je er geluid mee maken? Soms. 7. Is het groot? Soms. 6. Is het een ongewerveld dier? Nee. 5. Wordt het algemeen gebruikt? Ja. 4. Is het gemaakt in veel verschillende stijlen? Ja. 3. Graaft het gaten? Soms. 2. Word je er vrolijk van? Ja. 1. Het is geclassificeerd als Dier.
Magnummm
Geplaatst: 18-05-09 13:19
Stomme ding raad bij mij niks En mijn woord staat er ook niet bij op het lijstje aan het einde..
Ik had geit, alleen volgens hem kan je er niet op jagen en wordt het niet soms in een restaurant geserveerd.
Chantal_
Geplaatst: 19-05-09 08:51
Bij mij niet.. ik had een muis, maar hij kwam uit op cavia. Bij vraag 29 wist hij het pas. Misschien ligt dat ook wel aan mij, dat ik de verkeerde antwoorden gaf. Weet ik veel of ie buigzaam is?!
Een pony! En later had ik een orka gedaan, raadde hij ook al!
16. Leeft het in groepen (kuddedier)? Ja. 15. Is het een wild dier? Nee. 14. Glanst het? Soms. 13. Kan het buigen zonder te breken? Nee. 12. Wordt het gebruikt in afgelegen gebieden? Hangt ervan af. 11. Gebruik je het in het openbaar? Soms. 10. Graaft het gaten? Nee. 9. Is het gevaarlijk? Nee. 8. Wordt het algemeen gebruikt? Soms. 7. Kan het drijven? Nee. 6. Stuitert het? Nee. 5. Is het gevlekt? Ja. 4. Rent het graag? Ja. 3. Kan het zwemmen? Soms. 2. Kun je het kopen? Ja. 1. Het is geclassificeerd als Dier.
16. Kan elke leeftijdsgroep het gebruiken? Ja. 15. Is het anorganisch? Nee. 14. Heeft het te maken met contact met andere mensen? Ja. 13. Zou je er uit de buurt blijven? Nee. 12. Is het gevaarlijk? Nee. 11. Is het een emotie? Ja. 10. Beweegt het? Nee. 9. Is het ergerlijk? Ja. 8. Heb je er een in het echt gezien? Nee. 7. Kun je erop lopen? Nee. 6. Is het een bepaald mineraal? Nee. 5. Kun je het in huis aantreffen? Nee. 4. Is het gemaakt in veel verschillende stijlen? Nee. 3. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Nee. 2. Is het brandbaar? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders
en het is droefheid ! wat ik dus dacht , wat ik dus benxD
29. Ik denk dat het een woelmuis is? Nee. 28. Rent het graag? Ja. 27. Kan het hard lopen? Ja. 26. Is het gestreept? Nee. 25. Kan het klimmen? Nee. 24. Kan het buigen zonder te breken? Ja. 23. Ik denk dat het een pauw is? Nee. 22. Heeft het een lange staart? Ja. 21. Wordt er op gejaagd? Soms. 20. Ik denk dat het een capibara is? Nee. 19. Graaft het gaten? Nee. 18. Ik denk dat het een drieteenluiaard is? Nee. 17. Kun je het in een kooi houden? Ja. 16. Is het een aapachtige? Nee. 15. Leeft het in het bos? Hangt ervan af. 14. Is het een planteneter? Ja. 13. Is het veel geld waard? Nee. 12. Heeft het een korte vacht? Ja. 11. Is het bruin? Hangt ervan af. 10. Kun je het eten? Nee. Kan het rollen? Onbekend. 9. Kun je erop zitten? Nee. 8. Kun je erop rijden? Nee. 7. Loopt het in de wei? Ja. 6. Is het intelligent? Nee. 5. Leeft het in grote groepen? Nee. 4. Is het koudbloedig? Nee. 3. Springt het? Nee. 2. Is het klein? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Dier.
Het moest dus eigenlijk GIRAF zijn... hij had het NIET geraden!!
Mi_Amore
Geplaatst: 28-05-09 10:36
na 28 keer raden had hij paard Maar je kunt het echt wel naar je hand zetten hoor
wonderworst_
Geplaatst: 04-06-09 16:33
hihih hij raadde mijn spons niet
Q30. Ik veronderstel dat het bloed is? Ja , Nee , Warm
-------------------------------------------------------------------------------- 29. Ik denk dat het een honkbal is? Nee. 28. Is het levend? Nee. 27. Ik denk dat het een knieschijf is? Nee. 26. Is het gemaakt in veel verschillende stijlen? Zelden. 25. Zit er een gat in? Nee. 24. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Nee. 23. Kun je het eten? Nee. 22. Is het breekbaar? Nee. 21. Is het een bepaalde kleur? Meestal. 20. Ik denk dat het een muur is? Nee. 19. Ik denk dat het hüttenkäse is? Nee. 18. Wordt het algemeen gebruikt? Ja. 17. Kun je erop zitten? Nee. 16. Is het brandbaar? Nee. 15. Kun je het met de post versturen? Nee. 14. Kun je het op een bureau vinden? Nee. 13. Voel je je er prettiger bij? Nee. 12. Is het bruin? Nee. 11. Is het gemaakt van plastic? Nee. 10. Past het in een envelop? Nee. 9. Is het van metaal? Nee. 8. Wordt het gefabriceerd? Ja. 7. Zit het in een pak? Nee. 6. Heeft het schubben? Nee. 5. Zou je het op een boerderij aan kunnen treffen? Ja. 4. Is het klein? Ja. 3. Glanst het? Nee. 2. Word je er vrolijk van? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders.