Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En zo hebben we nog wel meer nutteloze dingen.
. al dat gespaar is niets voor mij, dan eindig je met 100 verschillende glazen en kopjes, waarvan je er geen paar meer bij kunt kopen; ikea is het antwoord op alles

Ben toen als een gek de meest noodzakelijke dingen gaan halen en heb wat van m'n moeder "geleend" en de rest later bij gekocht. Ik had ook vriendinnen met hele uitzetten, maar dat neemt alleen maar plaats in beslag en sommige vonden na 2 jaar dat serviesje dat ze al zo'n tijd klaar hadden staan toch minder mooi dan die nieuwe bij de blokker.
als ik erbij ga neem ik mijn gehele uitzet mee en gaan we kijken wat we houden en wat er weg gaat
gok wel dat zijn servies er het eerste uitgaat (richting de berging, je weet maar nooit hoeveel eters je krijgt e.d.)
tantjeuh schreef:Daarnaast wonen we ook 300meter van een plaatselijke buurtwinkel, waar we elke week bonnen van krijgen. De ene week is dat korting, de andere week krijg je iets gratis. Dit zijn altijd kleine dingen (handdoeken, houten lepels,...), maar het is wat het is. Daarnaast werkten ze daar vroeger ook met zegels, dus ik heb door het zegel-sparen ook al een wokpan, een mixer, een blender,...
... pannen heb ik van een tante gehad. Een wok van mijn ex-schoonmoeder. bekers en glazen en zo voor mijn verjaardag. Ach, zolang ik student ben ga ik daar allemaal niet zo veel geld aan uitgeven hoor. 

Lotje02 schreef:Ik woon nu op mezelf en in juli ga ik samenwonen met mijn vriend. Hij woont nu ook op zichzelf dus we zullen staks wel een heleboel spullen over/dubbel hebben. Alles is nog geen 2 jaar oud (we woonden ieder net op onszelf toen we elkaar leerden kennen) Dus misschien wil iemand staks iets van ons overnemen?