Maar idd, wat jij ook zegt, kinderen van 12 jaar, of soms zelf al jonger(!!) kijken hier ook naar, en kunnen het niet goed relativeren.. Daar gaat het dan ook wel mis denk ik.... Zonde, dat het tegenwoordig niet meer zuiver om muziek gaat!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar idd, wat jij ook zegt, kinderen van 12 jaar, of soms zelf al jonger(!!) kijken hier ook naar, en kunnen het niet goed relativeren.. Daar gaat het dan ook wel mis denk ik.... Zonde, dat het tegenwoordig niet meer zuiver om muziek gaat!! Def schreef:Ik denk altijd alleen: ' welke vrouw leent zich hier nou voor' ??
Jildau schreef:Ik vind het ook heel ergerlijk. Terwijl sommige clips van vroeger echt zo mooi waren gewoon. Jammer.
Kanelly schreef:Wat een ophef weer...
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor, ben nog geen clip tegen gekomen waar ik mee aan zou moeten storen.
Tja, soms hebben de dames weinig kleren aan.. nou en? Ze zien er over het algemeen goed uit, dus geen straf om naar te kijken.
Als er in een clip een gespierde kerel voorbij komt, met een mooie kop en ontbloot bovenlijf, walgen de dames hier dan ook van?
En zoals in een ander topic op MW, als je niet wil dat je kinderen dit zien, is dat heel simpel.
Lijkt me een keuze van de opvoeder.
En waarom vrouwen in zo'n clip willen spelen?
Nou, als ik zo'n figuurtje had en een fotogenieke look, zou ik het ook doen. Waarom niet?
Adil18 schreef:Jildau schreef:Ik vind het ook heel ergerlijk. Terwijl sommige clips van vroeger echt zo mooi waren gewoon. Jammer.
Je bent 17 jaar? Hoezo vroeger?
Adil18 schreef:Jildau schreef:Ik vind het ook heel ergerlijk. Terwijl sommige clips van vroeger echt zo mooi waren gewoon. Jammer.
Kijk bijv. naar het liedje 'Cowboy' van Kid rock en dan de originele versie. Dat lied is 11 jaar oud vele malen heftiger dan wat met tegenwoordig ziet (overigens een heerlijk lied)
Voor de mensen die interesse hebben![]()
http://www.livevideo.com/video/TEXAS-RO ... uncut.aspx
Adil18 schreef:Kanelly schreef:Wat een ophef weer...
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor, ben nog geen clip tegen gekomen waar ik mee aan zou moeten storen.
Tja, soms hebben de dames weinig kleren aan.. nou en? Ze zien er over het algemeen goed uit, dus geen straf om naar te kijken.
Als er in een clip een gespierde kerel voorbij komt, met een mooie kop en ontbloot bovenlijf, walgen de dames hier dan ook van?
En zoals in een ander topic op MW, als je niet wil dat je kinderen dit zien, is dat heel simpel.
Lijkt me een keuze van de opvoeder.
En waarom vrouwen in zo'n clip willen spelen?
Nou, als ik zo'n figuurtje had en een fotogenieke look, zou ik het ook doen. Waarom niet?
Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt...
Jildau schreef:Adil18 schreef:
Ik ben 17 jaar ja maar ik luister vooral heel veel naar de 80's omdat ik dat gewoon veel mooiere muziek vind dan wat nu gemaakt wordt. Dat ik nog maar 17 ben betekend niet automatisch dat ik de muziek van mijn tijd maar mooi moet vinden toch?
Lienn_ schreef:Dat is een geestige clip, maar dat heeft niks te maken met de clips van tegenwoordig. Zie er ook niks van sex in voor komen...
Adil18 schreef:Lienn_ schreef:Dat is een geestige clip, maar dat heeft niks te maken met de clips van tegenwoordig. Zie er ook niks van sex in voor komen...
Eh....Heb jij dan niet de naakte playboy-bunny's gezien en naar de tekst geluisterd?![]()
Vrouwen hebben tegenwoordig nog wat aan in de clips, hier zie je toch heeeeel expliciet het vrouwelijke geslachtsdeel door het beeld vliegen
Lienn_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3uU4v_2q90g
Dit vind ik ook zo'n goor mens, iig in de clips.
Het is best wel bloot, en net als of het normaals is dat al die kerels aan je zitten.
Dit is trouwens niet een van de ergste clips.