vriend lijkt veel ouder,ik veel jonger. Veel commentaar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: vriend lijkt veel ouder,ik veel jonger. Veel commentaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 11:00

Ik kan mij het wel voorstellen, je krijgt toch steeds nare opmerkingen en moet jezelf steeds weer verdedigen.. Vermoeiend is dat. Maar het gaat om jouw geluk, jouw toekomst. Probeer er toch niks van aan te trekken. Dat doe je ook niet zomaar 1-2-3 hoor. Maar als je er wat luchtiger mee omgaat zie je dat het steeds makkelijker wordt.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:22

Gewoon niet mee zitten, jullie houden van elkaar en dat is het belangrijkste. Daarbij schelen jullie in het echt niet zo veel en al zou dat zo zijn gaat dat niemand behalve jullie wat aan.

Ik ben 20, mijn vriend is wel een stuk ouder dan ik, namelijk 32. En iedereen mag er mee zitten, zolang wij maar happy zijn :)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:33

Ik heb net ook gezegd dat je er boven moet staan, maar snap wel dat je het vervelend vind! Ik heb tijdje geleden ook een jongen ontmoet, 31 jaar en ik ben 20 en hij werd onzeker omdat iedereen zoiets had van.... ze is veel te jong en jij moet iemand hebben van je eigen leeftijd!! Met als resultaat dat we nu dus geen contact meer hebben!!

Echt waar.... laat dat niet gebeuren!! Gewoon heeeeeeeeeeeeel erg blij zijn met je mannetje!!!!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 20:19

Wow! Wat veel reacties zeg.. echt super leuk en lief!
gelukkig ben ik dus niet de enige die wel eens nare opmerkingen heeft gehad en ik probeer me er zo min mogelijk wat van aan te trekken.. Maar het blijft toch lastig.

Elk geval heel erg bedankt voor de lieve berichtjes :)