heftig op zoek naar vakantie werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:34

Volgens mij moet je voor thuiszorg 16 zijn, voor de meeste verzorgingshuizen iig wel.

En niets gaat voor niets helaas ;)
Als jij geld wilt verdienen, zul je gewoon aan het werk moeten, of dat nou leuk werk is of niet ;)
Ik heb toen ik 15 was 4 en een keer 2 weken in een inpakafdeling gewerkt. Het werk zelf was niks aan en redelijk zwaar. Ik verdiende ook niet heel veel, gewoon netjes :) Maar ik heb het wél ontzettend naar mijn zin gehad, en ik had werk :)

Dus als ik jou was, ging ik wél in een kas werken. Wie weet zijn er nog meer jongeren, je zult zien dat je dan echt wel lol hebt en het werk reuze mee valt :) en je hoeft er ook helemaal geen verstand van te hebben of geïnteresseerd in te zijn, je moet gewoon je werk doen :Y)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:38

Wat ik gedaan heb is veel googlen, sites zoals www.bijbaan.nl of vakantiewerk.nl bezoeken.
En ik heb de site van het winkelcentrum hier in het dorp opgezocht( daar staan alle winkels op, incl site), alle site's van winkels afgegaan die me wel leuk leken, en toen gekeken of ze iemand nodig hadden!
Bij intertoys nemen ze mensen vanaf 14 jaar aan, trouwens.

Schuur_

Re: heftig op zoek naar vakantie werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:40

Misschien moet je eens verder dan google of een paar sites kijken en de winkels/restaurants/.. in je dorp afgaan om te vragen voor vakantiewerk. Veel bedrijven hebben geen site of plaatsen geen vacatures op het internet

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:46

Ik ben ook driftig op zoek naar vakantie werk. Tot noch toe nogal onsuccesvol :n Ik woon in zwolle en ben al 19... Dus tja, voor het een te duur en voor het ander te onervaren. Maar ik geef de moed niet op! :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:53

Op de markt zoeken ze ook wel eens mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:25

bessen plukken?

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:31

Op de eilanden zoeken ze ook veel mensen!
Ik ben daar vorige zomer begonnen (ervaringloos), een groot deel heeft verder ook nog geen (horeca)ervaring.
Denk alleen niet dat je daar als 14-15 jarige veel kans maakt maar iedereen die daar werkt is ongeveer tussen de 16 en 22 (van degene waar mijn bedrijf onder valt).

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:32

Je opent wel een 'wanhopig' topic dat je oo zoo graag wilt werken... maar je stelt wel een heel eisenpakket.... Je wilt niet horen wat ik nu zeg, maar ik doe het lekker toch: geef jezelf een schop onder je kont en ga aan het werk met datgene wat je wel aangeboden krijg. Wees blij met wat je krijgt. Nu al 'zeuren' dat werk niet iets voor je is.. daar kom je niet ver mee meis en later ook niet. Je wilt geld, dan moet je ervoor werken, het werk is zo leuk als je het zelf maakt!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:40

Er is een kas dichtbij twello en deventer Schooneveld, daar werken veel jonge mensen!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:31

[LZP] > [STW]

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:10

Ik ben ook opzoek naar vakantie werk. 't Ligt bij mij een beetje ingewikkeld want ik ga in augustus 3 weken op vakantie, en in oktober begint mijn winter-werk weer (achter de bar in een ijshal, waar extreem veel verdien, dus niet zomaar laat schieten). Ik heb nu 3 maanden op mijn spaarpotje geleefd, maar dat is nu ook over. Heb gister mijn sollicitatieformulier ingeleverd bij de supermarkt. Daar kan ik alleen gaan werken mits ik na de zomer ook blijf werken. Nou dat doe ik dan maar (1 avondje bij de supermarkt, 2 a 3 avonden bij de ijshal), anders kom ik nergens aan werk..

[EDIT] én ik kan pas werken na m'n examens

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:19

Ik heb hetzelfde probleem als jou Jasmijn! :)
Ben dan wel iets ouder, maar dan nog.

Is de mac niet leuk voor een paar weken? Verdien je net het minimumloon, maar je kan wel je max. aantal uren maken in een week zodat je nog veel verdient.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:26