Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

KiWiKo schreef:ik vraag me ook altijd ernstig af bij de voorrondes van xfactor, idols en dat soort dingen of sommige mensen nou echt helemaal niemand hebben die van ze houd............
Dat is precies mijn gedachte.
San1978 schreef:Ik zou haar zeggen dat ze zich niet moet laten fotograveren door Jan en alleman omdat ze dan nog wel eens in een raar circuit terecht zou kunnen komen. Je hoeft niet heel mooi te zijn om de aandacht van bepaalde figuren te trekken als je in een super kort rokje op de motorkap van een auto gaat liggen. Wil zij werkelijk als zo'n soort model door het leven gaan?
Ga met haar wat goede modellenbureau's of castingbureau's af, maar trap vooral niet in bureau's die willen afspreken in hotelkamers, die alleen een postbus adres hebben of alleen te bereiken zijn via een 06 nummer. Ook enorm veel geld betalen om je alleen maar te laten inschrijven is geen zuiveren koffie.
Juist omdat ze zo naief is, zou ik lekker met haar meegaan en haar steunen in haar zoektocht naar modellenwerk. Uiteindelijk zullen een aantal bureau's haar misschien om bepaalde redenen afwijzen en trekt ze misschien zelf al wel conclusies. Of niet, en zien die bureau's dingen in haar die wij als leken dan weer niet zien who know's !
Succes in ieder geval. Be a friend !
ook vertelde ze me dat het geweldig vond dat ik het haar eerlijk vertelde,