Clusius College.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Miistral_

Re: Clusius College.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 18:58

Ooh!! nu wil ik wel wat meer informatie over deurne.. dat daar slapen en int weekend terug.. lijkt mij wel wat.

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:13

Goldie schreef:
En heb je nou ook nog wat aan die opleiding? Heb altijd het idee dat het een beetje een slap aftreksel van deurne is...

Ja ik heb zeker wat aan deze opleiding. Zoals al eerder genoemt kan ik naar het HBO, ik kan alleen geen richting vinden die me aanspreekt dus ga dit uiteindelijk niet doen. Vind een HBO beginnen waar ik over twijfel namelijk zonde van mijn geld :P . Tijdens onze laatste stage en ook eerdere stages hebben zowel ik als mijn klasgenoten echt hele leuke banen aangeboden gekregen. Zo is 1 van mijn klasgenootjes nu aan het werk in België met embrio transplantatie. Ik zelf heb een top baan aangeboden gekregen in Duitsland. Helaas heb ik dit om persoonlijke redenen niet gedaan, maar ik hoef maar te bellen en ik mag terug. Naar mijn idee dus zeker geen 4 weg gegooide jaren ;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 23:47

tiffanylover schreef:
Goldie schreef:
En heb je nou ook nog wat aan die opleiding? Heb altijd het idee dat het een beetje een slap aftreksel van deurne is...

Ja ik heb zeker wat aan deze opleiding. Zoals al eerder genoemt kan ik naar het HBO, ik kan alleen geen richting vinden die me aanspreekt dus ga dit uiteindelijk niet doen. Vind een HBO beginnen waar ik over twijfel namelijk zonde van mijn geld :P . Tijdens onze laatste stage en ook eerdere stages hebben zowel ik als mijn klasgenoten echt hele leuke banen aangeboden gekregen. Zo is 1 van mijn klasgenootjes nu aan het werk in België met embrio transplantatie. Ik zelf heb een top baan aangeboden gekregen in Duitsland. Helaas heb ik dit om persoonlijke redenen niet gedaan, maar ik hoef maar te bellen en ik mag terug. Naar mijn idee dus zeker geen 4 weg gegooide jaren ;)

Dus voor je stage mag je hellemaal daar naartoe, blijf je daar dan een paar weken ofzo?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 22:53

Wil je dan graag emigreren voor werk? dat is ook niet voor iedereen het geval, dat is ook het probleem, fijn voor degenen die het geen probleem vinden en naar buitenland gaan.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 23:30

Ragdollcat schreef:
Wil je dan graag emigreren voor werk? dat is ook niet voor iedereen het geval, dat is ook het probleem, fijn voor degenen die het geen probleem vinden en naar buitenland gaan.

tja als er leuk werk is met paarden geen enkel probleem :+

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:38

Citaat:

Citaat:
Dus voor je stage mag je hellemaal daar naartoe, blijf je daar dan een paar weken ofzo?

Ja, dit geld alleen wel alleen voor nivo 3 en 4. In nivo 2 loop je namelijk geen blokstages.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:04

Ik ga er ook heen dit jaar, niveau 3 of 4.
Ben benieuwd, daar lijkt het allemaal heel leuk maar of dat ook zo is als ik er op school zit .. Hmm