Een ontzettend leuke buurman...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Een ontzettend leuke buurman...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 04:31

nou ben erg benieuwd als het een romance story gaat worden :)

zou toch voor dat kopje suiker gaan ;)

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:10

ik zou gewoon ff vragen als je m ziet of hij ook op die borrel komt, want je bent wel nieuwsgierig naar je nieuwe buurman natuurlijk ;) zegt hij dat hij niet komt nodig je hem zelf gewoon uit om een borrel te doen. :D

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:14

Je kan ook heul vaak in je gezamelijke woonkamer gaan zitten, en dan kijken of hij zich bij je voegt. Gewoon doen als je denkt dat je de meeste kans maakt, en dan vooral heel veel herrie maken als je ernaartoe loopt, zodat hij weet dat je er naartoe gaat.
Of misschien zelfs wel doen alsof je belt, en als je dan bij jou de gang oploopt net iets te hard zeggen dat je naar de woonkamer gaat, met een boekje, omdat het er anders zo verschrikkelijk eenzaam is.. Moet het natuurlijk wle niet zo'n snuggere jongen zijn die dan precies weet hoelaat het is :P

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:02

Samen een keer gaan koken! :D Zo heeft mijn zus het ook gedaan.... :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:18

Of je kunt hém een keer om hulp vragen bij de volgende keer dat je iets op moet hangen.. :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 10:23

Pluttersput schreef:
Je kan ook heul vaak in je gezamelijke woonkamer gaan zitten, en dan kijken of hij zich bij je voegt. Gewoon doen als je denkt dat je de meeste kans maakt, en dan vooral heel veel herrie maken als je ernaartoe loopt, zodat hij weet dat je er naartoe gaat.
Of misschien zelfs wel doen alsof je belt, en als je dan bij jou de gang oploopt net iets te hard zeggen dat je naar de woonkamer gaat, met een boekje, omdat het er anders zo verschrikkelijk eenzaam is.. Moet het natuurlijk wle niet zo'n snuggere jongen zijn die dan precies weet hoelaat het is :P

Of net doen alsof je belt met een vriendin en zeggen 'dat die nieuwe buurjongen je zo'n leuke jongen lijkt!', als hij net over de gang loopt. Dan weet hij het tenminste!

Lieve dames, jongens zijn zo ontzettend dom wat dat betreft. Als je het ze niet recht in hun gezicht zegt, hebben ze het echt niet door dat je ze leuk vind hoor! Eten, kopje suiker halen, sjaaltje laten liggen, mannen denken écht niet dat je ze dan leuk vind oid :P!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 10:39

haha, weet niet of ik dat durf hoor, hardop zeggen dat het me een leuke jongen lijkt als hij in de buurt is. Er lopen zowiezo niet zo heel vaak mensen over de gang. Omdat iedereen zijn keuken en badkamer achter de deur heeft komen mensen eignelijk op de gang als ze thuiskomen, als ze post halen, of een stofzuiger of zo, en verder is het eigenlijk gewoon super stil.

Die borrel is niet deze week maar volgende week misschien, als mensen mee doen tenminste, dat is nog maar afwachten.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 10:57

Klinkt bekend, maar dan anders.
Heel goed dat je even bent nagegaan of hij single is (al kan internet achterlopen) want toen ik een nieuw buurmeisje kreeg was ze nadat ze mijn vriend had gespot ook ineens bij elk geluid op de gang te vinden in de hoop hem te treffen, kwam hij haar vier, vijf, soms nog wel vaker op een dag tegen terwijl ik haar nooit zag (als hij er niet was kwam ik haar ook nooit tegen) en flirtte ze ongestoord met hem als ik er niet bij was om ook heel enthousiast de gang op te racen zodra bij ons de deur open ging en dan riep ze heel enthousiast "HOOOI" en als ik vervolgens achter vriendlief aankwam de deur uit was de grijns op haar gezicht meteen weer verdwenen. :+ Als hij er niet was had ze dat ook snel door, dan ging de deur 1 keer open en trof ze mij (keek ze snel weg en bats deur weer dicht) en wachtte ze geduldig (bij wijze van) tot hij er was. Na een aantal maanden werd ze steeds brutaler en had ik er op een gegeven moment toch wel genoeg van hoor...

Dus, heel goed dat je nagaat of hij wel single is. En verder is het idd zo dat jongens oblivious zijn. Mijn vriend viel het pas op nadat ik hem erop wees ("goh, kwam het buurmeisje ook weer tegen" of "ze komt steeds gezellig mee om te roken" zei hij dan 6 keer per dag en ooh wat was ze blij als ze hem tegenkwam en teleurgesteld als ik erachteraan kwam) :+ Valt niet op. Hem niet, tenminste.

Dus, zelfs de mijne moest ik er direct op wijzen (zij was ook heel subtiel, met dingen komen lenen (en dan wederom heel teleurgesteld als ik de deur opendeed) en 'toevallig' tegelijk met hem naar buiten of achter hem aan naar de gezamenlijke ruimte zodat ze samen konden roken, flirtte ze met hem en dan een rood hoofd zodra ik eraan kwam, vriendlief compleet oblivious :o? enz).
Dus, ik zou zeggen: probeer subtiel, maar reken erop dat het weinig uithaalt en een directere aanpak meer vruchten zal afwerpen cq duidelijkheid zal scheppen. Behalve als hij een vriendin heeft die hem even wijst op de subtiele hints en het geflirt. :P ;)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 11:07

JoSav schreef:
Klinkt bekend, maar dan anders.
Heel goed dat je even bent nagegaan of hij single is (al kan internet achterlopen)

Ai, klinkt vervelend zo'n huisgenootje :P . Ik ben me er van bewust hoor, dat internet kan achterlopen. Niet iedereen houdt dat bij :P . Heb ook al een tactiek om daar achter te proberen te komen. Aangezien het bijna zomer is, kan ik natuurlijk vragen of hij nog op vakantie gaat in de zomer en als hij dan ja zegt uiteraard vragen met wie. De meeste mensen gaan toch wel iets leuks doen met hun andere helft. :+

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:24

Haha, wat subtiel. Je bent tenminste zo netjes om een potentiële wederhelft te respecteren. Mijn buurmeisje kon dat niet, erg jammer, want het was/is op zich best een leuk meisje. :))

Denk dat als je gewoon wat vaker een gesprek met hem weet aan te knopen dat het gauw genoeg duidelijk zal zijn of de interesse wederzijds is (dan zal hij je ook opzoeken), alleen zijn mannen niet zo snel in het uitspreken van die interesse of het oppikken van de subtiele hints dat je meer wil dan alleen een gesprek voeren. :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 08:03

Nou die boor is hij gisteren komen lenen. Helaas kwam hij hem halen net op het punt dat ik naar mijn verzorgpaardje moest. Dus ik kon helaas niet vragen of hij hulp kon gebruiken.

Heb goed geprobeerd om oogcontact te leggen, daar ben ik namelijk niet zo goed in :+ ....

Gisteren was ik met een paar vriendinnen savonds een biertje gaan drinken in een biercafe hier in Wageningen. Dat is vooral onder studenten best een populair cafetje. Zit ik daar aan de bar, kom hij ineens binnenlopen met een paar vrienden. Nou even kort een woordenwisselingen gedaan, hij vroeg of dit ook zo'n beetje mijn vaste kroegje was. Helaas was het binnen erg druk en zijn ze buiten op het terras gaan zitten :( :( balen. Ach jah... nu gewoon zorgen dat ik vaker naar dat cafe ga ... dan zitten we vanzelf ook wel een keertje bij hem in de buurt.

Ow jah, had ook nog gevraagd of hij naar die borrel kwam. Hij kon alleen op de donderdag, en de enige andere die nog zijn naar erbij had geschreven kon alleen op de woensdag. Dus ik denk dat het misschien handiger is om het nog een weekje op te schuiven.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:45

nou shiloh, nog ff geduld!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:03

Amanda_T schreef:
Ik vind de tip van per ongeluk iets op de gang laten liggen, toch wel heel erg goed! Je laat per ongeluk je sjaal o.i.d. in de gang vallen en als hij het dan komt brengen, bied je hem een drankje aan, of nodigd hem uit voor een andere keer? Als de klik er is, komt hij na dat ene drankje nog wel terug ;)

Bij ons in huis zouden ze daar gewoon overheen stappen xD

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:08

Wat leuk zeg, denk dat je al goed op weg bent!
Lekker flirten gaan met hem.

Enne je kunt natuurlijk plotseling hulp ergens bij nodig hebben. Denk aan iets zwaars verplaatsen, computer die iets niet doet o.i.d.
Vraag of hij zin heeft om samen te eten omdat je je eenzaam voelt ofzo.
Verder inderdaad hem met de klopboor helpen of iets laten liggen ofzo.

Succes :D

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:20

..AAHHHH..wat leuk dit, ga het volgen!..tips heb ik niet...ik ben veeeeellls te direct!