zou toch voor dat kopje suiker gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zo heeft mijn zus het ook gedaan....
Pluttersput schreef:Je kan ook heul vaak in je gezamelijke woonkamer gaan zitten, en dan kijken of hij zich bij je voegt. Gewoon doen als je denkt dat je de meeste kans maakt, en dan vooral heel veel herrie maken als je ernaartoe loopt, zodat hij weet dat je er naartoe gaat.
Of misschien zelfs wel doen alsof je belt, en als je dan bij jou de gang oploopt net iets te hard zeggen dat je naar de woonkamer gaat, met een boekje, omdat het er anders zo verschrikkelijk eenzaam is.. Moet het natuurlijk wle niet zo'n snuggere jongen zijn die dan precies weet hoelaat het is
!
Als hij er niet was had ze dat ook snel door, dan ging de deur 1 keer open en trof ze mij (keek ze snel weg en bats deur weer dicht) en wachtte ze geduldig (bij wijze van) tot hij er was. Na een aantal maanden werd ze steeds brutaler en had ik er op een gegeven moment toch wel genoeg van hoor...
Valt niet op. Hem niet, tenminste.
enz).
JoSav schreef:Klinkt bekend, maar dan anders.
Heel goed dat je even bent nagegaan of hij single is (al kan internet achterlopen)
. Ik ben me er van bewust hoor, dat internet kan achterlopen. Niet iedereen houdt dat bij
. Heb ook al een tactiek om daar achter te proberen te komen. Aangezien het bijna zomer is, kan ik natuurlijk vragen of hij nog op vakantie gaat in de zomer en als hij dan ja zegt uiteraard vragen met wie. De meeste mensen gaan toch wel iets leuks doen met hun andere helft.

....
balen. Ach jah... nu gewoon zorgen dat ik vaker naar dat cafe ga ... dan zitten we vanzelf ook wel een keertje bij hem in de buurt. Amanda_T schreef:Ik vind de tip van per ongeluk iets op de gang laten liggen, toch wel heel erg goed! Je laat per ongeluk je sjaal o.i.d. in de gang vallen en als hij het dan komt brengen, bied je hem een drankje aan, of nodigd hem uit voor een andere keer? Als de klik er is, komt hij na dat ene drankje nog wel terug