Ben ik nou de enige die....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:57

Ik kreeg laatst te horen dat ik altijd leuke smsjes terug stuur hahaha.

Normaal stuur ik alleen dingen waarvan ik denk dat anderen dat wel grappig of nuttig vinden mhihi, of iets te vragen of af te spreken. Bij ons op 'stal' gebeuren wel eens dingen waarvan je denkt, pffffff omg. *verzend naar stalgenote/vriendinnetje* (zij is de enige die daar wel 100% is)

Krijg gelukkig altijd wat terug, lijkt me echt onwijs irritand om nooit wat terug gesmst te krijgen :').
Als het echt nutteloos is (ik zie iemand neuspeuteren OHMY ( *D)) nou dan stuur ik niets terug net zo nutteloos.

Oh en met MP weinig ervaring gelukkig. Vervelend als mensen geïnteresseerd zijn en vervolgens niets meer laten horen...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:59

alja schreef:
idd zit je thuis tewachten op afhalers en dan komen ze bniet.
echt heel zwaar irritant :(

En dan boos zijn alsje het aan iemand anders hebt meegegeven omdat je niet op hen wilde wachten :D

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:59

Ik herken dat ook wel hoor Juul.
Mensen nemen vaak de moeite niet meer effe wat van zich te laten horen.
We leven helaas lijkt het wel steeds meer in een "ik-gerichte" maatschappij.

nodi

Re: Ben ik nou de enige die....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:04

Nederland wordt steeds asocialer, die reclames van SIRE zijn dan ook erg goed :j

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:05

Ik erger me ook rot als mensen niet reageren. En idd het lijkt of iedereen vooral alleen nog maar met zichzelf bezig is en geen enkele moeite meer doen voor een ander. Erg jammer.

Destination

Re: Ben ik nou de enige die....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:05

dat heb ik ook wel eens, dan stuur ik een sms naar iemand die mij al eerder had gesmst en die stuurt gewoon niks meer terug :(

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:06

Wat ook erg irritant is, is als mensen iets te koop aanbieden en je bent de hoogste bieder, ineens niets meer laten horen.
Dat vind ik echt heel erg raar om eerlijk te zijn.
Is me nu al drie keer overkomen. Bij de laatste keer nog een PB terug gehad met 'ja klopt je bent de hoogste bieder dus het is voor jou!' maar niks gegevens of weet ik veel wat, 2 pb's nog gestuurd waar ik het geld naar toe kan sturen, maar niks terug gehad. Echt heeeeel raar... Zet het dan niet op internet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:17

Nathalie schreef:
Wat ook erg irritant is, is als mensen iets te koop aanbieden en je bent de hoogste bieder, ineens niets meer laten horen.
Dat vind ik echt heel erg raar om eerlijk te zijn.
Is me nu al drie keer overkomen. Bij de laatste keer nog een PB terug gehad met 'ja klopt je bent de hoogste bieder dus het is voor jou!' maar niks gegevens of weet ik veel wat, 2 pb's nog gestuurd waar ik het geld naar toe kan sturen, maar niks terug gehad. Echt heeeeel raar... Zet het dan niet op internet!

Heb ik ook gehad idd, dan was er wss op het laatste moment nog een hogere bieder.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:18

Hélaas ben ik wel zo'n iemand... Ik ben zo chaoties als de pest en me vriendinnen ergeren zich daar écht aan. Dan sturen ze een smsje en vervolgens sms ik ze paar dagen later pas terug of zelfs helemaal niet. Op zo'n moment als ik een smsje ontvang dan lees ik hem en denk ik bij me eigen '' Ik stuur zo wel even wat terug'' en dan vergeet ik het gewoon! Ik ben op dat moment gewoon met héle andere dingen bezig en schiet het echt door me heen :o

Maar daar in tegen vind ik het wel ontzettend irritant als ze meerdere keren smsen, terwijl ik geen blt heb en ze weten dat. Is het dan zo'n moeite om een belletje te geven? ^)

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:33

Ik herken alle frustraties hier ook zo goed en irriteer me er idd ook aan. Als mensen bijv niet meer reageren op een mail ofzo heb ik zoiets van "we zijn toch volwassen mensen, neem dan het fatsoen om tenminste te laten weten dat je geen interesse meer heb oid". Als je iets koopt/verkoopt vind ik het gewoon onbeschoft als men niets meer laat horen. Ik probeer er zelf zoveel mogelijk aan te denken om wel iets terug te sturen, heb altijd zoiets van ik vind het zelf ook niet leuk als ik niets terug krijg of hoor.