Op maat gemaakte gordijnen...retourneren mogelijk??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:17

Ik vind het mooi zo, bijna zelfde kleur als je vloerkleed.
Maarja dat is smaak :)

Wat je moet doen, sorry kan je niet helpen. Hoop voor je dat het uiteindelijk toch goed komt voor je :)

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:18

Vjestagirl schreef:
tsja, ik vind het niet lelijk.

@BoGi: je mag alles retourneren zonder opgaaf van redenen, maar maatwerk dus niet!

Stiekum toch blonder dan ik dacht....
Oeps..
Als dus die 11.1 er niet had gestaan, had het wel gemogen? Ik geloof dat ik het snap
Laatst bijgewerkt door BoGi op 11-05-09 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 22:19

Het maakt mijn kleine appartement zo klein...
ik zal een foto zonder flits maken ter verduidelijking.

Maar jullie vinden ze dus mooi!! Bieden mag vanaf 300,- Euro!!

Ik wil best ruilen :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:19

@BoGi

Nee, als 1.12 er niet had gestaan
(de regel dat ruilen niet mogelijk is bij maatwerk) dan had je mogen ruilen :D
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 11-05-09 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:20

Als je die 2 pluche zitblokken in dezelfde kleur als je stoelen zou laten bekleden is het geheel erg sjiek. Die maken het nu wat rommelig qua kleurencombinaties.
Laatst bijgewerkt door CaPrIoLe`79 op 11-05-09 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:20

Als ik het geld had gehad, had ik ze overgenomen.... Passen perfect bij mijn bank.

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:22

daantjuhhh schreef:
@BoGi

Nee, als 1.12 er niet had gestaan
(de regel dat ruilen niet mogelijk is bij maatwerk) dan had je mogen ruilen :D

Sorry, die bedoelde ik ook....
Gaap... volgens mij moet ik mijn bril op... of misschien slimmer... naar bed! :D
Wat erg....

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 22:25

Afbeelding

zonder flits *-:) (meteen gaat de kwaliteit van de foto ook achteruit).

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 22:26

BoGi schreef:
Als ik het geld had gehad, had ik ze overgenomen.... Passen perfect bij mijn bank.

Je mag verspreid betalen...50,- per maand en dan 8 maanden... ;(

Kan ik ze laten verven??

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:27

Ik vind het juist hartstikke mooi! Zeker op de foto zonder flits!
Is het niet gewoon even wennen?

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:28

Ik vind het zeker niet lelijk maar snap wel wat je bedoelt. Wilde je meer naar een kleur zoals die van je bank?
Ik zou ze lekker op MP zetten, zien of je reacties krijgt. Je zal er wel op moeten inleveren maar als het je echt dwarszit en als je vindt dat de sfeer van je appartement achteruit gaat zou ik ze gewoon verkopen. Het is balen maar is niet anders.
En misschien kijk je er over een paar dagen heel anders tegenaan en is het gewoon een kwestie van wennen!

CaPrIoLe`79

Re: Op maat gemaakte gordijnen...retourneren mogelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:31

Ook op die foto vind ik ze niet verkeerd, maar ieder zijn smaak.
Een klant op mp vinden die net die maat zoekt lijkt me niet simpel. Ik zou proberen ze ergens te laten verven.
Of misschien willen ze in die winkel een deal met je maken, dat je ze ruilt met bijbetaling. Dan kunnen hun ze proberen door te verkopen?

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:34

Dat is wel een slim idee Capriole! Verven zou toch wel ergens moeten lukken dnek ik??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:35

Wat mij opvalt is het volgende (komt de interieurkenner hoor, *proest*)
Overdag valt je blik direct op het wandmeubel. 's Avonds valt je blik direct op de gordijnen. Het is dan als het ware het middelpunt van je kamer. Ik denk dat daar jouw probleem een beetje zit. Overdag contrasteren die kleuren veel minder waardoor het middelpunt wel goed valt.

Mijn oplossing: schuiven met je indeling! Nodig wat mensen uit om je te helpen en ga eens een middagje aan de sjouw.

Mocht je het dan nog niks vinden kun je altijd nog rigoureuze maatregelen nemen als verven etc.

Overigens vind ik het superchique ;)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 22:36

Ja inderdaad zoiets als de bank, niet te licht (vind ik zelf vaak 'goedkoop' staan) maar zeker dus niet zo donker als dit!

En aangezien het in betweens zijn dacht ik dat ze vrij veel licht zouden doorlaten, maar dat doen ze dus niet voldoende naar mijn idee. Heb toch echt de hele middag en avond zon...

ik ga morgen zowiezo even bellen met de firma of er iets geregeld kan worden...
ik heb natuurlijk wel een grote uitgave bij ze gedaan van VIERHONDERD EURO...als ze naar mijn wens waren geweest dan slik ik even van het bedrag maar nu jank ik erom...

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:37

Neem eens contact op met de leverancier. Als je ze niet kunt inleveren moet je ze gewoon acceptewren zoals ze zijn of verkopen. Ik vind ze wel mooi staan maar het is mijn huis niet.

Ik heb onlangs een spijkerbroek gekocht en meteen korter laten maken van 140 euro. Toen ik hem de volgende dag aantrok zag ik dat het niet het model was wat ik tegen de verkoopster had gezegd. Maar dan had ik gewoon beter moeten opletten in de winkel in plaats van me te laten afleiden door rondspringende verkoopsters.

Je kunt ook over die in-betweens positief gaan denken, ze zien er goed uit hoor en je hebt je appartement leuk ingericht!

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:41

Sorry... ook dat heb ik niet...

Ik vraag me af of je de gordijnen lichter kan verven..
Wat je inderdaad kan doen is contact opnemen met levercier en in overleg en anders vragen of ze te verven zijn.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:45

Volgens mij lijken ze zo donker, omdat ze wat transparant zijn. En aangezien de achtergrond buiten is (en dus donker) lijken de gordijnen heel donker.
Als je tussen je gordijnen en je ramen een wit gordijn (rolgordijn) plaatst, dan schijnt er waarschijnlijk wit doorheen en zijn ze stukken minder donker. (snap je het nog, beschrijven wat ik bedoel is best lastig := )

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 22:50

Ook overdag zijn ze donker hoor! Zal morgen nog een foto maken met daglicht.

Heb ze nu maar open gedaan en mijn balkonlamp aan gedaan, heb ik een wat minder '' opgesloten' gevoel...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:37

Geef jezelf eerst even de tijd, misschien wen je er nog aan en ga je het wel mooi vinden :) . Ik zou nu nog niet aan verven denken, als dat mislukt (ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat het makkelijk -of zelfs mogelijk?- zal zijn om ze dmv verven echt lichter van kleur te krijgen...) dan zit je helemaal met gordijnen die je niet mooi vindt. Overigens vind ik zel wel heel erg mooi, ik vind het zelfs mooier dan die lichtere gordijnen... :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:19

laetitia schreef:
ik ga morgen zowiezo even bellen met de firma of er iets geregeld kan worden...
ik heb natuurlijk wel een grote uitgave bij ze gedaan van VIERHONDERD EURO...als ze naar mijn wens waren geweest dan slik ik even van het bedrag maar nu jank ik erom...

Bellen kan geen kwaad :) Maar vergeet niet, als ze je iets tegemoet komen zou dat heel schappelijk zijn trouwens ;)

Ze hebben namelijk precies geleverd wat je vroeg, het maatwerk is prima. Het is de stof die je zelf uit hebt gekozen. De winkel heeft helemaal niets fout gedaan. Het is heel vervelend voor jouw, maar een winkel blijft een commercieël bedrijf en heeft toch ook gewoon zijn verkoop nodig. Maatwerk is zo specifiek en niet meer te verkopen, niet voro niets dat daar de retourneren van wordt uitgesloten in hun voorwaarden.

Succes en waarschijnlijk is het voor een groot deel ook een kwestie van wennen. :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:26

Als je logische nadenkt is het wel begrijpelijk dat je ze niet kunt ruilen; dan zit de firma met een stel op maat gemaakte gordijnen, waar ze zeer waarschijnlijk helemaal niets mee kunnen... Het is voor jou balen, en je kunt idd proberen of ze een deal met je willen sluiten. (ik vindt het overgins helemaal niet lelijk of donker)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:27

Nee je mag ze niet retourneren en heel logisch natuurlijk. Het is speciaal voor jou op maat gemaakt, wat moet de firma er dan mee? Wij hebben zelf een gordijnenwinkel gehad en hier zijn idd stalen voor uitgevonden. Heel jammer als je het niet mooi vindt maar niks aan te doen.

Overigens denk ik dat het wennen is want ik vind ze wel heel mooi staan zo op de foto's.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:11

Ook ik vind ze juist erg chique staan! Lichtere gordijnen maken denk de boel rommeliger omdat je al verscheidene lichtere tinten hebt. Gordijnen verven van 400 euro zou ik zo 1,2,3 niet doen, straks valt dat ook nog tegen en heb je die gordijnen helemaal verpest! Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:16

Ik vind ze juist mooi!
Ik geef je ook weinig kans mbt het ruilen, jammer maar helaas.....