Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Het kan ook langer duren maar je moet t gewoon af en toe even proeven
.
.
. 
. Citaat:Aardappel met schil in de magnetron, 6 minuten!
Citaat:Ik wil ze wel eens in kruidenboter bakken, beetje basilicum en zeezout en peper erover heen. Heerlijk!
Citaat:aardappel poffen in een bakje met klein laagje water en 7 à 9 min in de magentron (met lekker philidelfia tuinruiden er op of.......) en dan met schil in stukjes snijden en even op bakken in de koekenpan met olijfolie en met aardappelkruiden en aromat.
Misser schreef:Röstirondjes, te vinden in de diepvries.
@TS; loop eens door de supermarkt, de keuze is reuze.
Ik heb het in Canada meerdere keren gegeten en dat is echt heerlijk!

.

pitbullgup schreef:aardappel poffen in een bakje met klein laagje water en 7 à 9 min in de magentron (met lekker philidelfia tuinruiden er op of.......) en dan met schil in stukjes snijden en even op bakken in de koekenpan met olijfolie en met aardappelkruiden en aromat.
of aardappel partjes met schil in de oven met knoflookteentje, beetje olijfolie, zeezout en rozemarijn.
gekruidde wedge's uit de oven zijn trouwens ook erg lekker

, water loopt me in de mond haha
(Ben dol op aardappels).
Sily schreef:Ik weet niet wat er allemaal gezegd is maar zelf ben ik ook niet zo'n gekookte aardappel freak maar ben wel gek op aardappeltjes uit de oven.
Schillen en in partjes snijden, op de plaat leggen en dan bestrijken met een mengsel van olie, knoflook en oregano *of welke andere kruiden je ook maar lekker vindt*