maar toch zijn er mannen die dan moeten liegen.......... die moet je gewoon met een paar draaien om de oren de woestijn in sturen, die zijn te dom om te begrijpen waar ze nou mee bezig zijn en wat ze daarmee kwijtraken
@ TS misschien is hij wel op zoek naar grenzen bij jou? Wellicht wil hij van je horen dat hij iets absoluut niet mag, en als jij erachter komt dat het wel gebeurd dat zijn koffers op het station staan......... dat kan het ook nog zijn, sommige mannen hebben gewoon een moederoverste nodig om te kunnen functioneren.........
meis je relatie is toch al naadje, ga dan maar gewoon de bitch uithangen en pak hem op alles wat hij niet goed doet...... ga zeiken, ga zeuren....... het enige wat er kan gebeuren is dat jullie uit elkaar gaan, en dat gaat toch wel gebeuren op de oude voet
niet doen.. dan kan je beter tijdelijk in een ongelukkige financiele situatie zitten, dan in een ongelukkige relatie waar je niet meer uit kan komen..
De reacties vallen vaak niet te voorspellen, en al helemaal niet voor een man die maar amper kan begrijpen wat er nou gebeurt in je lichaam. "Ja, er groeit een baby in", maar alle gevoelens die de hormonen met zich meebrengen zorgt nogal voor excessen in gedrag
En dat kunnen ze vaak gewoon niet begrijpen.

en ben met hem gaan mailen (onder een andere naam natuurlijk). Vond ie helemaal geweldig, totdat ik hem ermee confronteerde. De relatie is uitgegaan en hoewel ik het er eerst moeilijk mee had, is het 't beste wat me is overkomen, want ik heb nu een nieuwe en lieve vriend.