[Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoevaak samen?

1-2 dagen per week
51 (18%)
3-4 dagen per week
77 (28%)
5-6 dagen per week
41 (15%)
elke dag
103 (37%)

Totaal aantal stemmen: 272

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:55

Wij wonen samen, sinds oktober vorig jaar. (edit: zijn nu 3,5 jaar samen)
Normaal gesproken nu op het moment dus niet werkt hij 2 tot 4 dagen (soms langer) in Amsterdam of Den Haag (we wonen in Limburg) dus dan zie ik hem minder.
Op het moment werk ik in een supermarkt, maar wil komend schooljaar wel weer gaan leren.
Verder doen we de meeste dingen wel samen, maar natuurlijk doen we ook wel eens onze eigen dingen
Laatst bijgewerkt door hessel op 11-05-09 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

joke20

Re: [Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:56

Ik ben nu ruim 1,5 jaar samen met mijn vriend en we zijn elkaar vanaf vrijdag dus het weekend en soms ook nog maandag avond.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:57

wij wonen samen nu bijna 2 jaar zijn niet vaak hele dagen thuis.. hij wekrt in de bouw en ik in de zorg dus vooral als ik avond dienst heb kruisen we elkaar regelmatig! maar we slapen altijd samen en altijd voor het naar bed gaan nog tijd samen ... we laten elkaar erg vrij hij heeft zijn dingen en ik de mijne.. vind ik ook erg belangrijk

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:15

Ik woon nog thuis, hij woont op zichzelf, maandag en donderdag zijn de dagen die we elk voor ons zelf hebben om ons eigen ding te doen. Overdag werkt hij en ik ga naar school. We hebben gekozen voor 2 vaste dagen waarop we elkaar niet zien omdat ik daar beter mee om kan gaan en omdat hij op die manier ook tijd vind voor boodschappen/huishouden/hobby's. Als we gaan samen wonen zal dat wel weer veranderen, maar op dit moment werkt dit prima voor ons :)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:16

Ook wij wonen samen, we hebben ieder ons eigen ding maar nemen ook vaak de tijd voor elkaar. Zo gaat hij wel mee naar de paarden toe, niet altijd hoor. Ik ga met hem mee vissen. Vaak gaan we samen ook nog weg, leuke dingen doen of kijken een filmpje op de bank thuis.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:18

2 en een half jaar samen.
Wonen samen( sinds okt 2008) met mijn zoon van 8.
Eten altijd met ze 3en en verder hebben wij onze eigen dingen.
Maar zien elkaar dus wel elke dag

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:27

Mijn optie staat er niet bij :+
Mijn vriend woont in Berlijn en ik in Friesland, dat zijn 600 km bij elkaar vandaan. Wij zien elkaar 1-2 weken per maand, verder bijna elke dag op msn (videogesprek)
We zijn samen sinds ongeveer juli 2008 en gaan binnenkort samenwonen in Berlijn :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:28

Wij wonen niet samen en zien elkaar gemiddeld om het andere weekend. Het is wel de bedoeling om binnenkort (weer) samen te gaan wonen. :)

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:34

Day & Night :)ddd

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:34

Helaas is mijn vriend militair en zit op 2,5 uur rijden hiervandaan op de kazerne :(:)
Zodoende zien wij elkaar alleen vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond, maar dan zijn we ook iedere minuut samen :j We plannen het weekend ook echt voor onszelf in en betrekken elkaar in onze hobby's. Hij voetbalt alleen de thuiswedstrijden omdat we dan om het weekend lekker weg kunnen, maar als hij dus speelt ga ik gezellig mee, is altijd reuze gezellig met de andere voetbalvrouwen ;) Andersom gaat hij ook wel eens mee als ik een keertje ga rijden.

Het is geen ideaal toekomstplaatje, een weekendrelatie, maar nu is het aardig te doen :j We bellen iedere dag en hij neemt regelmatig een vrijdag vrij, waardoor we een lang weekend hebben. De sleur zit er in ieder geval nog niet in en we genieten driedubbel als we elkaar iedere vrijdagmiddag weer in de armen sluiten :)) En we kunnen nu al genieten van het vooruitzicht dat hij over een paar jaar lekker uit het leger stapt en iedere dag thuis is :+:

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:45

Mijn vriend en ik zien elkaar erg onregelmatig. Zo zijn er weken bij dat ik em iedere dag zie, maar er zijn ook weken bij dat we elkaar maar 2 keer zien. We hebben allebei een druk leven met pieken en dalen en dat is gewoon een beetje inplannen :D We wonen dus ook nog niet samen, maar nog bij de ouders. Binnen een jaar gaat hij wel een eigen huis bouwen en dan kan het goed zijn dat ik bij hem intrek als het nog steeds goed gaat :o

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:58

ik woon nog net niet samen met me vriend... maar bekant wel.. elke dag slaapt die bij me of ik bij hem...

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:58

Wij zien elkaar elke dag want we wonen samen, maar zeker niet dagelijks de zogenaamde 'quality time'
We weken doordeweeks allebei gewoon dus we zien elkaar 's avonds tijdens het eten en daarna gaat hij meestal sporten.
Weekenden verschilt ook heel erg, er zijn weekenden bij dat we echt met z'n 2en dingen doen, maar ook weekenden dat we elkaar amper zien omdat we dan allebei andere bezigheden hebben (vrienden, paarden)
Sinds ik de paarden niet meer hier heb staan heb ik wel een stuk meer tijd, maar goed dat is tijdelijk.. als mn hengstje over een tijd weer terug is gaat daar ook weer een berg tijd in zitten.
Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar 2/3 dgn per week (meestal heel weekend, omdat de afstand toen nogal groot was)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:21

Wij zien elkaar 4 dagen per week gemiddeld. Wonen ongeveer 100km bij elkaar vandaan, wonen allebei zelfstandig en zijn eigenlijk elk weekend samen. Ene weekend is hij bij mij, andere weekend ben ik bij hem, eigenlijk net wat voor sociale dingen er op het programma staan dat weekend of wie er aan de beurt is om te reizen :+ Daar hangt het ook een beetje vanaf wie waarheen gaat doordeweeks, we zien elkaar eigenlijk vanaf donderdag t/m zondag (maandagochtend) en dan zijn we dus veel samen.

Verder spreken we elkaar iedere dag meerdere malen en trek ik waarschijnlijk volgend jaar bij hem in :) We zijn overigens 9 maanden samen inmiddels.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:32

Ook wij hebben een weekendrelatie, ik studeer en mn vriend werkt full time. Meestal vrijdagavond, zaterdag werk ik en klust hij wat, zaterdagavond en zondag is vaak wel samen maar ook familie enzo.
Hij brengt me vaak op zondagavond terug naar mn kamer en dan is zondagavond echt een beetje onze avond..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:37

Wij wonen wel samen, maar aangezien mijn vriend als kok werkt en 1 a 2 dagen in de bouw, zijn wij zo ongeveer 1 a 1.5 dag samen. Ik werk namelijk van van half 9 tot 17 maar ben op dinsdag vrij. De rest van de tijd alleen maar snachts. ;)

Hij houdt mn bed warm zeg ik wel eens voor de grap. Nouja, meestal is dat eerder andersom omdat ik eerder op bed lig (meestal al voor ie thuis komt) dan ik. Tis af en toe niet zo leuk hoor... Maar het went wel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:51

Ik was met mijn ex-en meestal 3 tot 4 dagen in de week samen, mede omdat ik druk was met school en omdat mijn paard gewoon op 1 staat, niet hij ;) . En voor mij hoefde het niet vaker hoor, ik hou ook van lekker bankhangen in m'n pyjama om 7 uur 's avonds zonder een kleffe arm om me heen :Y)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:53

Eigenlijk al wel 3-4 dagen in de week. In principe altijd vrijdag, zaterdag en zondag. Maar ga ook geregeld naar Groningen, dus dan komt het al gauw op 5 dagen in de week. Best vaak eigenlijk :Y) Gelukkig heeft hij, net als ik, ook veel eigen dingen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:55

Ik zie mijn mannetje meerdere malen per dag.
( in sept ben ik 7 jaar getrouwd ) we werken samen het zelfde bedrijf sinds 6 jaar, en wij carpoolen dus.
Zie me mannetje elke ochtend en middag in de auto. Eten samen thuis en na de paardjes eventjes bijkletsen en uiteraard zien we elkaar ook tussen de lakens.
Meestal doen we in de weekend samen wat leuks, vaak in combi met de hondjes

Ik weet niet of je dit ook bij je vraag hoort .?.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:59

Wij wonen ook samen (20 en 21 jaar, 3,5 jaar "verkering") en zien elkaar dus elke dag. Hij werkt en doet aan school, ik doe aan school en nog aan avondschool dus zo heel vaak zien we elkaar niet! Prima eigenlijk, heb ook geen zin om als een klef stel alles samen te moeten doen!!
Het weekend is meestal wel samen, maar 's avonds weer voor de vrienden/vriendinnen haha.

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:03

Dat is eigenlijk erg verschillend. Hangt er een beetje hoe druk wie waarmee is ;) Zoals nu zit hij met afstuderen en ik ben juist net weer begonnen met studeren. Dan zien we mekaar ongeveer 3 keer in de week. als het rustiger is word dat wel 5 a 6 dagen per week )al heeft hij maar een paar minuten, dan komt hij me weltrusten wensen haha :o . t scheelt dat hij 400 m verderop woont :D Wij zijn trouwens nog maar 5 maandjes bij elkaar. En beiden zijn 23 jr...verschillende scholen in verschillende plaatsten en eigen hobby´s. ik werk in de horeca, dus de ene keer een halve middag, dan een hele dag van vroeg tot laat en een andere keer s avonds en s nachts. hij werkt op zaterdag altijd overdag, vrijdags bij een bouwbedrijf en de rest is voor school
Laatst bijgewerkt door Noon op 11-05-09 19:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:06

Wij wonen samen, sinds half november officieel en zijn net een jaar samen. S'morgens zien we elkaar even en in de avond zitten we een half uurtje samen, verders ieder zijn ding of voornamelijk ik mijn ding.... In het weekend gaat het vaak net zo......
Wij plannen wel regelmatig qt voor elkaar in

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:17

Ik woon samen sinds een jaar(ik 19, hij bijna 30), ik studeer en hij werkt.
Maandagavond is hij weg en leer ik
Dinsdagavond ben ik weg, doet hij zijn eigen dingetje
Woensdagmiddag zijn we wel samen en doen we nog wat samen, vaak is dat bankhangen
Donderdagavond is hij weg en leer ik
Vrijdagavond idem
Weekend is voor ons :+:

We zijn 2jaar en 4maanden samen

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:21

Mijn vriendje en ik zijn nu 1 jaar en 3 maand samen ongeveer,
zag hem eerst elke dag (zaten bij elkaar in de klas)
maar nu gelukkig niet meer,
zie hem nu ongeveer 2 a 3 dagen in de week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:23

Poeh eens zien hoor.

Zondag zien we elkaar slaapt hij bij mij en zet ie me maandagochtend af op mijn werk. Dinsdag sporten we samen en slaap ik bij hem en dan ga ik woensdags weer naar huis (s ochtends). Donderdag zien we elkaar niet. Vrijdag soms en zaterdag eik altijd wel..

Vind het wel prima zo..