Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

We plannen het weekend ook echt voor onszelf in en betrekken elkaar in onze hobby's. Hij voetbalt alleen de thuiswedstrijden omdat we dan om het weekend lekker weg kunnen, maar als hij dus speelt ga ik gezellig mee, is altijd reuze gezellig met de andere voetbalvrouwen
Andersom gaat hij ook wel eens mee als ik een keertje ga rijden.
We bellen iedere dag en hij neemt regelmatig een vrijdag vrij, waardoor we een lang weekend hebben. De sleur zit er in ieder geval nog niet in en we genieten driedubbel als we elkaar iedere vrijdagmiddag weer in de armen sluiten
En we kunnen nu al genieten van het vooruitzicht dat hij over een paar jaar lekker uit het leger stapt en iedere dag thuis is
We wonen dus ook nog niet samen, maar nog bij de ouders. Binnen een jaar gaat hij wel een eigen huis bouwen en dan kan het goed zijn dat ik bij hem intrek als het nog steeds goed gaat
Daar hangt het ook een beetje vanaf wie waarheen gaat doordeweeks, we zien elkaar eigenlijk vanaf donderdag t/m zondag (maandagochtend) en dan zijn we dus veel samen.
We zijn overigens 9 maanden samen inmiddels. 
Zoals nu zit hij met afstuderen en ik ben juist net weer begonnen met studeren. Dan zien we mekaar ongeveer 3 keer in de week. als het rustiger is word dat wel 5 a 6 dagen per week )al heeft hij maar een paar minuten, dan komt hij me weltrusten wensen haha
. t scheelt dat hij 400 m verderop woont
Wij zijn trouwens nog maar 5 maandjes bij elkaar. En beiden zijn 23 jr...verschillende scholen in verschillende plaatsten en eigen hobby´s. ik werk in de horeca, dus de ene keer een halve middag, dan een hele dag van vroeg tot laat en een andere keer s avonds en s nachts. hij werkt op zaterdag altijd overdag, vrijdags bij een bouwbedrijf en de rest is voor school