Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
detour schreef:Ben even de naam van een Spaanse film kwijt over huiselijk geweld.
je ziet dat er een bepaald patroon voorkomt in dergelijke relaties waarin de man de vrouw het gevoel wil geven dat ze niks waard is, hij haar onder de duim wil houden en steeds verder gaat om haar kapot te maken, steeds weer spijt heeft en het gelazer begint weer opnieuw..
Hou van jezelf, en kies voor jezelf. En je kind.
Citaat:Hij zei dat het mijn eigen schuld was omdat ik mensen zo gek maak dat ze mij slaan. Dat zou dus betekenen dat voor de rest van mijn leven geslagen kan worden omdat jongens er dan altijd een excuus voor hebben...
Vooral niet omdat hij de schuld bij jou legt, NIEMAND verdient het om geslagen te worden, hij vindt het schijnbaar normaal dat hij jou geslagen heeft..Citaat:Hij ziet ook niet in dat ik mijn hele leven heb omgegooit voor hem hij beschauwd dat als normaal....
meisjesmuis schreef:Mijn kind zou hij nooit slaan dat weet ik 1000% zeker...
meisjesmuis schreef:Ik heb uit een vorige relatie een kind die ook bij ons woont. Met deze relatie ben ik gestopt omdat mijn ex mij sloeg.
Nu had ik twee weken terug ruzie met mijn vriend en dat liep zo uit de hand dat hij mij ook geslagen heeft.
Wat zouden jullie doen in dit geval?