Mannen......pffffffff pieperds zijn het.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Re: Mannen......pffffffff pieperds zijn het.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:06

Iedereen wilt wel eens een verwendagje toch? :D
zou het wel weten als vriendzijnde :=

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:09

Verwendagje Ok,
maar dat is gelijk zo'n aansteldagje!!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 21:07

nou paracetamolletje werkt gelukkig wat , gepiep word minder

kreeg wel heel lief te horen dat hij wat onredelijk was en dat ik heel lief was

af en toe ^)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:10

Ik weet niet wat er precies met zijn rug is.
Maar vorig jaar ben ik door mijn rug geschoten met ver springen :+ Heb het toen in gesmeerd met tijgerbalsem.
Dat hielp wel goed^^
Mijn vriend piept trouwens niet zo snel als ie wat heeft..
Dus heb er gelukkig geen last van :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:16

pff ik ken het probleem, mijn vriend was een paar weken geleden niet zo lekker. Hij vroeg zich serieus af of hij soms doodging want misschien had hij wel mexicaanse griep...pff echt een aansteller.

Maar aan de andere kant ook weer niet heel vreemd, hij was net wezen skaten met de hond ( stom om die hond mee te nemen) en hij is keihard gevallen, hij zit helemaal onder de schaafwonden en ook wat grotere en diepere wonden waarvan ik me afvraag of het niet gehecht moet worden en daar voelt ie dan weer niets van..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:20

Zo gaat het hier ook weleens....

Dan zegt ie: Dit of dit doet zeer!
Ik: Pijnstillers ingenomen, dokter gebeld???
Hij: Nee!?!
Ik: Dan zal het ook wel niet zo ernstig zijn :+

Met het gevolg dat hij nu al weet wat ik ga vragen en niet snel meer klaagt :+

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:21

CarinaR schreef:
geen tips. maar wel een hart onder de riem voor jou..
Is maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren :P

Andersom: mannen hebben een lagere pijngrens omdát de dames hier de kinderen baren. :+
Maar inderdaad: ik ken ook héél erg veel heren die kermend van de pijn staan te hinkelen als ze, weet ik veel, hun knie langs een tafel schampen ofzo. }:0

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:24

Wat nog het ergste is dat is het klagerige toontje vind ik,
als mijn vader staat te kreunen en te steunen en ik vraag 'wil je iets hebben, pap?'
Dat je dan, al puffend en hijgend antwoord krijgt: 'nee,nee... het gaaaat wel, lieverd *kreun, zucht, puf*'.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:27

Mas schreef:
Wat nog het ergste is dat is het klagerige toontje vind ik,
als mijn vader staat te kreunen en te steunen en ik vraag 'wil je iets hebben, pap?'
Dat je dan, al puffend en hijgend antwoord krijgt: 'nee,nee... het gaaaat wel, lieverd *kreun, zucht, puf*'.

Dan zeg ik altijd: Weet je zeker dat je niet dood gaat? Of moet ik voor de zekerheid de ambulance bellen :7

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 00:10

Oowwww, zo herkenbaar! De mijne loopt al een half jaar rond met een slijmbeursontsteking en piept bij de minste of geringste beweging, maar naar de dokter gaan of zo ho maar. Zal wel aan het geslacht liggen vrees ik.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 00:19

Als ik het verhaaltje zo lees maak ik er niet op uit dat meneer, buiten zuchten en kreunen om, veel te mekkeren heeft.
Wat ik er wel uit opmaak, is dat de ts verschrikkelijk irritant is met 600 vragen en voorstellen, en ik denk dan ook alleen maar: LAAT HEM TOCH GEWOON MET RUST!
Wil je dit, zal ik dat, moet je zus, zal ik zo... ja, dan zou ik ook gaan klagen, wat irritant!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 00:50

Mijn opa zei altijd: niet zo piepen, anders geef ik je met mijn voet een hele goede reden zodat je écht kan piepen :=
(en ja dan gaf hij je een schop onder je hol :P)

Ik kan best begripvol zijn, maar als mijn vriend echt gaat zeuren dan zeg ik: als je er niets aan wilt doen, zeg dan maar niets meer :+ En dan negeer ik hem (of hij moet iets op een gewone manier vragen)
Zijn vader is nog erger.... die scheeuwt zo hard dat je hem beneden kan horen! :+
Wat doen wij dan? pa, koffie?hij: *kreun* jaaahaaa lekker *au*! wij: het staat klaar beneden }> !

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 05:38

Haha, mijn vader kan zich ook zo vreselijk aanstellen, als hij een griepje heeft dan lijkt het wel of hij bijna aan zijn eindje is. Ik speel het meestal maar mee, dan worddt hij van alle aandacht snel weer beter :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 06:52

Bij mijn vriend valt het opzich wel mee. Hij is wel erg zielig als hij verkouden is, maar verder. Ja, iedere zondag na het voetballen even klagen over pijntjes, maar ondertussen heeft ie z'n enkelbanden verrekt, kniebanden verrekt en z'n ruggenwervel was scheef, dus dan kan ik me wel goed voorstellen dat ie pijn heeft. Mocht niet voetballen van de dokters enzo, maar ging gewoon! Kon amper lopen van de pijn, maar niet zeuren, gewoon voetballen!
Mijn vader is de hardste man die ik ooit gezien heb. Er was een keer zo'n mes van de kuilgrassnijder in zijn rug gesneden, grote snee in zijn rug van zo'n 15 cm, vreselijk bloeden. Maar die man zei 'Plak er maar een paar spleister op, kan ik verder werken'. Dus niet, moest naar de dokter en het moest gehecht worden. Wat mijn pa wel erg overdreven vond, want het viel toch allemaal wel mee?

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:22

Marilla schreef:
...knip...
Mijn vader is de hardste man die ik ooit gezien heb. Er was een keer zo'n mes van de kuilgrassnijder in zijn rug gesneden, grote snee in zijn rug van zo'n 15 cm, vreselijk bloeden. Maar die man zei 'Plak er maar een paar spleister op, kan ik verder werken'. Dus niet, moest naar de dokter en het moest gehecht worden. Wat mijn pa wel erg overdreven vond, want het viel toch allemaal wel mee?

Dat is pas een kerel!!! (heb je ook broers die op hem lijken? ;))

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:32

Nou hier dan een tegenhanger....
Is ook niet echt leuk....

Mijn kereltje heeft ook onwijs last van zijn rug maaaar..... Hij doet er niets aan maar je zal hem ook nooit en nooit horen piepen.
Ik zie aan zijn koppie dat hij onwijs zeer heeft, ook aan de manier van lopen en opstaan.

Nu heb ik al meerdere malen geopperd dat hij even lekker onder een hete douche moet, dan doet hij dat braaf maar is er met 5 min weer onder vandaan......
Een keer naar de dokter gaan was ook een idee maar dan moet hij vrij nemen van zijn werk en dat kan niet ( volgens hem).

Zo sneu om hem te zien tobben met zijn eigen lijf, aan de andere kant... luisteren naar het meisje en er wat mee doen is ook geen optie en dan denk ik ook van tja dan weet ik het ook niet.

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:35

Ik zou gewoon een afspraak maken voor hem en zeggen dat je een verassing hebt... En dan zijn werk bellen om te zeggen dat hij iets later op zijn werk is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 10:20

Als er echt iets is met mijn vriend, wil hij ook niet naar de dokter (maar piept wel vreselijk over zijn rug, moeheid etc, echt om gek van te worden :=) en gaat hij ook door met werken etc. Dus dan stel ik hem een ultimatum: als jij voor woensdag niet zelf de dokter hebt gebeld, dan bel ik de dokter voor jou én je baas op ;)
Die stok achter de deur werkt perfect voor hem! Want er is natuurlijk niets genanter dan dat in een mannenbedrijf, je vrienden je baas op belt om vrij te vragen voor de dokter :=
En ik ben dan van het gezeur af!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 10:35

Mannen kunnen zooooooo zielig doen als ze 'ziek' zijn! :+

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:08

haha ach zo doet mijn schatje af en toe ook...

Ik had spierpijn in men bovenbenen van een zware les met mijn paard zegt ie ja heb je zelf gedaan en dat ik me niet moest aanstellen(klopt ook en klaag ook verder niet)
Komt hij een keer thuis na voetballen en de volgende dag zo'n spierpijn dat hij bijna niet de trap af kan loopt ie te zeuren en toen heb ik ook gezegt heb je toch zelf gedaan en knijp eventjes in zen been: hier deed het toch zeer schat }:) haha
Toen heeft ie gezegt ik zeg nooit meer dat jij je aanstelt, was even vergeten hoe het voelde _/-\o_

is gewoon een mannen kwaal ;)

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:18

Haha, hoe herkenbaar, mijn vriend kan ook vreselijk zielig doen over bij wijze van spreken een gestoten teen, een hoop gesteun en gekreun. Daarentegen, weet ik wel als er echt iets aan de hand is, dan laat ie veel minder merken. Maar dat gemiep om niks, daar kan ik dus echt niet tegen, ik breng hem braaf een sinasappelsapje en dan vlucht ik mooi naar buiten, onder het mom: de paarden moeten verzorgt :D ;)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:07

CarinaR schreef:

hahaha :') nou idd :') :+

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:14

Volgens mij ligt het gewoon aan het geslacht.... zelfs mijn REU is een ontzettend watje!!! Die had laatst ook iets waardoor het de hele tijd met puppy oogjes om de hoek kwam kijken en erggggg mank liep..... Maar als ik niet keek rende hij gewoon en sprong hij zo op de bank.... Yeah right....

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:22

Orlando_ schreef:
CarinaR schreef:

hahaha :') nou idd :') :+

Inderdaad, ben benieuwd hoe we het er samen afbrengen als ik binnenkort moet bevallen :+

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:27

Pff ja mannen zijn zeker piepers haha

Poe als me vader vroeger ziek was leek het wel of dat ie dood ging hahaha zorgde ook nooit dat ik thuis was ;)

Had ook een vriendje wat zich ook snel zielig voelde ;) Dat heeft die snel afgeleerd bij mij...ben namelijk niet zo verzorgend :P