Ik denk dat je het verkeerd zegt: Niet elke man is bij elke vrouw hetzelfde, maar als puntje bij paaltje komt lopen ze allemaal hun banketstaaf achterna
Mijn ex gebruikte me gewoon voor de sex. Het 1e wat hij zei toen ik bleef slapen na een half uurtje (ik lag op de grond op een matras) "Oh mag ik alsjeblieft bij je komen liggen, ik heb al zoooooooooooo lang niet meer tegen een vrouw aangelegen". Ik was zo hotel de botel van hem dat ik er nog op in gegaan ben ook, dom dom dom!
De keren erna mocht ik wel komen, maar hij wou altijd hoppekee dr op, elke keer. En in bed de meest verleiderlijke dingetjes aangehoord die ooit een man in mijn oor heeft gefluisterd! Hij palmde me zo ontzettend in, niet normaal.
Toen wou ik wat vastere 'verkering', vakantie plannen en zo, toen begon hij: ja maar ik wil je niet alle dagen van het weekend elke week zien, want mn vrienden dit, vrienden dat

Bagger. Uiteindelijk heeft hij me gedumpt als een hoopje mest wat je op de hoop gooit.
Nu heeft hij al 8 jaar hetzelfde liefje, maar geloof mij maar, die smerige trucjes verleert hij niet. Hij kan zo elke vrouw het bed in praten. En zulke mannen weten dat maar al te goed en zullen het niet laten!
Vroeg of laat, hangt er een beetje vanaf hoe spannend zij blijft, zal hij het gewoon weer doen.
Hij ziet vrouwen als gebruiksvoorwerpen en al is hij nu misschien trouw (wat ik betwijfel) hij blijft over vrouwen hetzelfde denken!
Misschien komt het door zijn opvoeding? Als je zelf een ongewenst kind bent, geen liefde krijgt van je ouders en dat die alles voor je bepalen en dat je geen liefde ziet tussen je ouders die alleen maar bij elkaar blijven om het gemak en het materialistische, dan wordt je volgens mij vanzelf zo!
Hij heeft vast zijn goede kanten hoor. En misschien is hij voor haar heel attent en zo. Maar het fatsoen excuses aan te bieden heeft hij niet. Hoeveel is zijn fatsoen bij zijn huidige vriendin dan nog waard?