Uitdeel tips ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:22

Toen mijn broertje wegging, heeft mijn stiefmoeder uit gekleurd karton handen geknipt.
Ze heeft er toen een doosje van yoghurtrozijntjes achter geplakt. Op een manier dat de hand kon blijven staan..
En op de hand zelf had ze iets van Daaaaag geschreven.

Je kan het natuurlijk ook tussen 2 handen plakken :)

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:45

Cupcake_ schreef:
Rieten stokjes met aan het einde een zakje met daarin spekjes of andere snoepjes.
Of lange zuurstokken met aan het einde een dropveter (vishengel idee)
Dat laatste past misschien niet helemaal in het budget, volgens mij zijn 20 zuurstokken best duur..

Een soepstengel gebruiken;-)

Bij de ikea hebben ze van die beestjes die om een vinger kunt doen, die kun je ook op een soepstengel zetten.

elinenikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:57

Mijn zusje trakteerde ooit eens:

Van die ijshoornbakjes (? koekjes in een bakjes vorm), daarin een (neger) zoen, het bakje verder opvullen met smarties/m&m's. En om het af te maken een mikadostokje, zo heet dat volgens mij. Een koekstokje met chocolade eromheen (zijn er van de smurfen in de winkel) daar een cadeau lintje omheen en het ziet er heel erg feestelijk uit.

Ook heb ik een keer een kasteel van smartie doosjes gemaakt. Gewoon stapelen en met saté prikkers vast zetten! Ziet er super leuk uit. Aan de bovenkant had ik nog spekjes gedaan voor kinderen die geen smarties lusten.

jennalove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 08:09

LePapillon leuk idee!

en dan kan ik de handjes knippen met een kartelschaar,lijkt me erg leuk.

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 14:38

Vroeger maakte mijn moeder altijd dieren van gips bijv. paarden, honden enz. dan achterop een doosje smarties of iets in die richting dan kunnen ze zelf het beeldje schilderen. ik hoop dat je 't snapt :o