Waarschijnlijk een hele blonde vraag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 14:56

Nouks; I know, maar ik zal wel te dorps zijn daarvoor ofzoo.. :P Ik vind de was altijd zo heerlijk fris als het van buiten komt. Misschien dat ik daarom ook meer gewend ben aan het drogen aan de waslijn buiten, in plaats van een droogrek binnen, wat dus nauwelijks gebeurd hier :=

Animal_ABC: _O-
Hilarisch :P
Onze hond doet zijn behoefte niet hier in de tuin. Ook niet als ik op een boerderij zou wonen! Die hond mag lekker buiten het dorp gaan zitten plassen/poepen... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:57

Wow A_ABC, dan ben je wel heel wereldvreemd :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:57

Ik woon in een studentencomplex met grote afdelingen en zo. Wij hebben waslijnen in de gangen hangen. Het droogt eigenlijk bijzonder snel! Als ik savonds rond 10 uur een spijkerbroek ophang, kan ik hem meestal sochtends wel aan.

vuurneon

Re: Waarschijnlijk een hele blonde vraag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:59

Ik mag mijn was niet buiten laten drogen ivm allergie :)
Maar ik zie hier veel studenten die hun was of binnen ophangen, of toch crea aan een rekje in het raam geklemd en in voor hele grote dingen gaan er wat naar hun ouders :D
(of de wasserette :P)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:00

hahaha Wat een vragen.
Ik woon ook in een dorp, maar de meeste hebben echt geen garage hoor!
Wij wonen in een tussenwoning, en de meeste mensen moeten hier hun auto gewoon aan de weg parkeren.
Mijn moeder woont in een flat (in een stad) en heeft een droogtrommel, daar mag nl. ook geen was over/buiten het balkon hangen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:03

Nu snap ik ook waarom je nauwelijks was over een balkon ziet hangen!

Ik ben in ieder geval weer wat wijzer geworden _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:05

Mijn broer had sowieso nooit was... Dat deed mijn moeder voor hem :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:07

Mijn moeder doet mijn was gelukkig ook, maar als ik zelf moet wassen, hang ik het altijd buiten op. Sowieso makkelijker dan aan het droogrek binnen. Of het droogrek buiten :+

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:16

whaha geweldige vragen _O-
maar als ik naarschool fiets, kom ik ook altijd langs flats heen, en daar hangen vaak genoeg gewoon de kleren op het balkon hoor ;)

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:23

ik woon in een apartement op de 2e verdieping en heb geen balkon :D alleen de galerij ;)

ik schud mijn dekbed uit, uit het raam en als ik mijn kleding laat drogen op een wasrek zet ik die op de galrij of in de was kamer met het raam los ;)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:31

zie in rotterdam vaak dat ze gewoon een waslijn spannen op t balkon :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:35

Bij ons hebben we een rekje hangen op het balkon en een staand rekje. Daar passen met gemak 2 wassen op.
In de winter gaat alles de droger in of hangt het binnen te drogen. Maar het liefst gaat alles zo veel mogelijk naar buiten. Dan ruikt het altijd zo heerlijk fris!

Dekbed uitkloppen doe ik eigenlijk nooit, die laat ik altijd lekker luchten voor het raam. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:42

OMG waar kom jij vandaan?!
OH je hebt geen tuin waar hang je je was dan op, OH DRAMA je hebt geen garage waar zet je je auto dan neer?

_O- _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:48

Tinkelbell schreef:
OMG waar kom jij vandaan?!
OH je hebt geen tuin waar hang je je was dan op, OH DRAMA je hebt geen garage waar zet je je auto dan neer?

_O- _O-

Van het platteland :Y)

It was just a question... :+
De flatjes zien er zo klein uit...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:49

het is idd een blonde vraag :D
ik hang met mooi weer mn was op het balkon, heb daar een paar waslijntjes gespannen. Ik woon echter op 8 hoog en dat waait meestal te hard, is ineens je was verdwenen! Dus hier staat het noodgedwongen op een rekje in de studeerkamer en met meer was een rekje extra die je aan de deur hangt. Zelf hou ik ook van buiten gedroogde was maarja het kan zelden hier.
Autoradio jatten kan je voorkomen door het frontje eraf te halen! Verder laat me daar maar even niet over uit, ik moet eerst bijkomen van het lachen (sorry maar het is echt hilarisch)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:53

Haha Zwerte, ik begrijp dat het hilarisch is, ik heb soms van die grote zwarte gaten binnen in m'n hoofd... :')
Maar als je ook ziets wat voor auto's er soms aan de straat staan. Mijn ouders hebben echt geen bom van een auto, maar ik denk niet dat ze die aan de straat willen zetten, zeker niet in een stad. :')

Mocht ik ooit nog verbannen worden door m'n ouders, weet ik nu waar ik mijn was op moet hangen als ik geen tuin heb :D

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:59

Er zijn zat mensen die geen garages hebben. ;)

Ik woon in een rijtjeshuis en mijn auto staat gewoon langs een stoep geparkeerd. Een eigen garage (koop of huur) is toch al gauw een luxe voor de meeste mensen en ook al kun je eentje kopen of huren, dan is het vaak weer niet praktisch vanwege afstand. Ik zie mezelf en andere mensen niet zo gauw 10-15 min lopen en dat alleen voor droge en schone auto. Dan heb ik toch lieve vieze auto in mijn eigen straat. :D

Zoals andere bokkers al zeiden, er bestaat prachtige uitvinding zoals droger en anders kun je altijd gebruik maken van een droogrek. Thuis hebben we een droogrek en droger, maar we gebruiken de droger niet vaak. Een droogrek staat bij ons op de voor zolder, net als wasmachine en droger.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:26

tja maar zat woningen hebben geeneens een garage...moet je dan een goedkope auto kopen? Je auto is op straat net zo goed verzekerd tegen diefstal, dat scheelt :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:28

Wij hebben een condensdroger (moet wel met een gezin van 4), er hangt ook wel wat was op een rekje en buiten ook wel iets maar dat droogt niet zo goed.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:57

Wij hebben trouwens een hele mooie garage maar de auto staat altijd aan de weg, zo'n gedoe elke keer deur open, deur dicht.
Nu kun je gewoon meteen wegrijden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 17:01

Wat is een condensdroger?
Want als het is wat jij bedoelt, hebben wij het in de douche en toilet. Heel veel helpt het alleen niet.

Goed, het is wel duidelijk dat ik niet en van de snuggersten ben.. 8)7
De vraag over die auto's heb ik alleen twee jaar geleden gesteld he? :')
Ik werd verwend genoemd, begrijp ik ook wel. Maar ik leef af en toe misschien wat bekrompen ;)

zonnebloem18 ; Je hebt ook automatisch sluitende deuren he... :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:03

Een condensdroger is een droger zonder slang naar buiten maar met een reservoir dat het vocht op vangt.

Onze deuren slaan naar buiten open en een nieuw systeem is niet echt goedkoop daarbij is het volgens mij niet perse handiger om je auto in de garage te hebben.
Nu staan alle fietsen en alle zooi er en kan de kat er liggen als er niemand thuis is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 17:10

Oooh, nee wij hebben zo'n automatisch ventilatiesysteem, ik heb geen idee hoe het heet. Badkamer blijft in ieder geval niet vochtig en na 8 jaar hebben we geen last van weerplekken. Wel moet het plafond vervangen worden.

Onze garagedeur gaat ook naar buiten open, is niet automatisch, maar we hebben de garage ook achter (en dus los) van het huis staan. De schuur is behoorlijk groot en de fietsen passen er dus ook makkelijk in. Ik vond het toen aannemelijk dat iedereen dat had 8)7

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:12

wij hebben een garage en grote tuin, maar onze auto's staan altijd buiten, en de was altijd binnen :')
Af en toe wordt een auto wel gejat ja, maar dat is een kwestie van een auto leasen ipv kopen :+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:16

In Spanje vind ik het altijd zo grappig. Ze hebben daar de meest ingenieuze systemen om de was toch nog buiten te hangen :Y)

Ikzelf hang het over het balkon of in het trapgat.