Het begin gaat vooral over als je nog aan t daten bent, je niet te beschikbaar moet zijn e.d. Bij samenwonen/huwelijk dat je vooral je eigen ding moet blijven doen en niet alleen maar wachten op telefoontjes zodat je wederom niet altijd beschikbaar bent voor hem. Beetje lastig om kort te omschrijven eigenlijk.
Het is maar 6 euro, dus k zou zeggen even naar de boekwinkel!

Het is erg leuk hoor, als mensen je zo waarderen omdat je áltijd alles voor ze doet, en ook vriendje is zich van geen kwaad bewust dat hij te laat is (je vraagt je ook af waarom je zo
) en op het moment dat mijn losgeslagen leerling met de rest van de groep de tent afbreekt, vindt 'ie me de 
In mijn huidige relatie kan ik soms best geneigd zijn om 'te lief' te zijn. Alles willen regelen, je aanpassen aan zijn plannen en dus ook niet zo snel aangeven dat je ergens niet zo blij over bent.
? In een relatie is het geven en nemen, maar jouw principes hoef je niet overboord te gooien omdat dat een ander beter in z'n straatje past. Bovendien vrágen de meeste mannen dat niet eens van je, maar neem je zelf klakkeloos aan dat 'hij dat vast wel fijn zal vinden'. Gek genoeg vinden mannen het allemaal prima dat je je zo aanpast en meedenkt en lief bent (om maar even in termen te blijven spreken
En geloof me, die man loopt ergens rond en ze zijn echt niet allemaal watjes! En ik kan het weten, met een vriend die enerzijds een hork kan zijn (lees: Goh, is het Valentijnsdag geweest? Oh, dat is het vandaag? Wist ik niet joh!) en anderzijds zo zoet als een suikerklontje is (lees: Een hartje van rozenblaadjes op m'n bed neerleggen en kaarsjes aansteken).
Verder genoeg adviezen in het topic denk ik zo. 
) haha alweeerr te lief, toch nog een klein beetje
Ík had dat boek moeten schrijven, had ik nu m'n bankrekening gespekt aangezien ik hier alleen in dit topic al genoeg potentionele lezeressen zie