Tof, ik ben te lief.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:00

Ja precies! Daarom had k t ook gekocht :P
Het begin gaat vooral over als je nog aan t daten bent, je niet te beschikbaar moet zijn e.d. Bij samenwonen/huwelijk dat je vooral je eigen ding moet blijven doen en niet alleen maar wachten op telefoontjes zodat je wederom niet altijd beschikbaar bent voor hem. Beetje lastig om kort te omschrijven eigenlijk.
Het is maar 6 euro, dus k zou zeggen even naar de boekwinkel!

joyce2

Re: Tof, ik ben te lief.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:02

Ooh goed idee, ga ik doen! Ik merkte laatst ook al dat ik weer wat te lief werd, toen ben ik weer meer gaan stappen met vrienden en dat was toch wel erg leuk! En hij gaat nu ook weer meer met vrienden doen, laatst is hij een weekje naar frankrijk geweest om te gaan surfen met een groep van zijn maten. Dat brengt toch weer wat meer spice in je relatie, dan wanneer je elke avond bij elkaar op de bank zit ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:03

Nu ben ik ook wel benieuwd naar dat boek; De ideale vrouw is een bitch.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:05

Precies Joyce ! Dat soort dingen staan dus ook in :)
K ga regelmatig een weekendje naar mn ouders of een avondje naar de paarden met een vriendin, maar verder moet k nog maar is even wat leuke dingen bedenken en inspiratie opdoen uit dat boekje.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:08

1 lief bn, bw; liever, -st 1. bemind, geliefd, dierbaar: 2. vriendelijk en goed van karakter 3. hartelijk, voorkomend, aardig 4. prettig, sympathiek,

Lieve meid ;)

Ik heb de VanDale er eens op nageslagen en als ik zo eens naar bovenstaande woorden kijk, kan lief zijn natuurlijk nooit een nare eigenschap zijn. Echter is bedeeld zijn met zo nu en dan teveel lievigheid niet altijd even makkelijk :(:)

Ik ben soms vreselijk lief. Té lief; ik kan moeilijk nee zeggen tegen mensen die dingen van me vragen, vind het moeilijk om aan te geven dat ik eigenlijk best een beetje boos ben omdat vriendjelief zo knurfterig is om gewoon een half uur later aan te komen kakken en zelfs om eens goed kwaad te worden op één van mijn ontspoorde pubers uit groep 7.

Toch heb ik geleerd dat je soms minder lief moet zijn. Niet alleen om jezelf in bescherming te nemen, maar ook omdat mensen zich soms helemaal niet beseffen dat ze over jouw grenzen gaan :n Het is erg leuk hoor, als mensen je zo waarderen omdat je áltijd alles voor ze doet, en ook vriendje is zich van geen kwaad bewust dat hij te laat is (je vraagt je ook af waarom je zo lief was om een horloge voor hem te kopen >;) ) en op het moment dat mijn losgeslagen leerling met de rest van de groep de tent afbreekt, vindt 'ie me de liefste juf van de wereld :+:

Maar zeker in relaties komt 'te lief' vaak neer op 'ik-doe-alles-voor-je-en-pas-me-altijd-aan-jou-aan'. Gek genoeg heb ik beide kanten van die situatie meegemaakt: een exvriendje die zich als bovenstaande profileerde en, jawel, ikzelf :Y) In mijn huidige relatie kan ik soms best geneigd zijn om 'te lief' te zijn. Alles willen regelen, je aanpassen aan zijn plannen en dus ook niet zo snel aangeven dat je ergens niet zo blij over bent.

Gelukkig ben ik dan weer gezegend met een vriendje dat ook erg lief is soms en die neiging soms ook heeft :(:) En doordat we elkaars zwakke punten zo goed kennen op dit gebied, waken we ervoor dat we 'te lief' worden en elkaar niet meer confronteren met irritaties. Eigenlijk houden we elkaar geweldig in balans en zijn we aan elkaar gewaagd; we remmen elkaar af wanneer we dat nodig hebben, want hoewel ik erg lief ben, heb ik ook heus wel een felle kant :D

Maargoed, tips om dus met dit verschijnsel om te gaan :)*
Ik zou zeker niet proberen minder lief te worden, maar wel heel duidelijk je grenzen aan te geven. Want toegeven, vergeven en vergeten en in het ergste geval negeren zijn geen oplossingen, maar slechts een tijdelijk middel om iets toe te dekken. Komen deze reacties ook niet voort uit onzekerheid? Want stiekem geef je toch toe door weer te smsen dat het je spijt, uit angst dat hij misschien zegt: :evaw: ? In een relatie is het geven en nemen, maar jouw principes hoef je niet overboord te gooien omdat dat een ander beter in z'n straatje past. Bovendien vrágen de meeste mannen dat niet eens van je, maar neem je zelf klakkeloos aan dat 'hij dat vast wel fijn zal vinden'. Gek genoeg vinden mannen het allemaal prima dat je je zo aanpast en meedenkt en lief bent (om maar even in termen te blijven spreken ;) ), maar puntje bij paaltje krijg je de deksel op je neus en was je té lief.

En man die gek op je is, vind het helemaal niet erg als je zegt dat je het niet met hem eens bent. Sterker nog, dat waarderen ze, omdat je dan niet het lieve schoothondje bent, maar die sterke pitbull die niet zomaar van haar standpunt afwijkt! }:) En geloof me, die man loopt ergens rond en ze zijn echt niet allemaal watjes! En ik kan het weten, met een vriend die enerzijds een hork kan zijn (lees: Goh, is het Valentijnsdag geweest? Oh, dat is het vandaag? Wist ik niet joh!) en anderzijds zo zoet als een suikerklontje is (lees: Een hartje van rozenblaadjes op m'n bed neerleggen en kaarsjes aansteken).

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:09

Aaah Joe ik denk al wat is dit nou voor 'n topictitel. Klote zeg ..

:(:)

Hoe kan je nou té lief zijn ... Zoals iemand al eerder zei gewoon grenzen stellen. Als je toch zo lief bent mag je ook wel wat liever voor jezelf zijn ;) Je verdient een ontzettend LIEVE jongen, en echt niet alle jongens zijn als ze lief zijn ook soft. Er zijn ook lieve en pittige jongens :9 Verder genoeg adviezen in het topic denk ik zo.

Liefs!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:10

ik herken me in jou verhaal helemaal..

Op mijn 13de kreeg ik mijn echte serieuse vriend. In jan weet ik nog wel..
En op 14 feb onze eerste valentijnsdag was hij vreemd gegaan.. En nog wel met mijn (destijds) beste vriendin. Ik ging bij een andere vriendin logeren in nijmegen. En hij kon dat maar niet hebben flink ruzie en toen zei hij: Ga maar lekker vreemd net zoals ik! De aap kwam uit de mouw. En dat heb ik toen ook gedaan. ik had met een andere jongen gezond. 2 weken later kwam er ik achter dat het mijn ''vriend'' niet was gebleven bij zoenen. En ook weer vergeven.. Toen kwam hij achter mijn misstap en het was meteen uit.
Heb hem gesmeekt en noem maar op, om mij terug te nemen.. Niks hielp.

Toch 1,5 maand daarna liepen wij weer bij elkaar. Tot bijna een jaar lang. En elke keer als wij ruzie hadden was ik weer degene die sorry zei of die na 10 min weer aan de telefoon hing om sorry te zeggen. En dat terwijl het vaak geeneens mijn schuld was.
10 dagen voordat wij op vakantie zouden gaan met zijn ouders maakte hij het weer uit. Weer lopen smeken en doen.
Toen was het bijna een jaar uit. maar in de tussentijd wou meneer wel met mij ''afspreken'' maar opnieuw een relatie beginnen zat er niet in. Totdat ik hem zei: een relatie of ik ben echt weg..

Daarna bijna 2 jaar bij elkaar gelopen en elke keer slikte ik alles van hem: Al mijn vriendinnen opgegeven, Altijd sorry zeggen, Mobiel laten controleren, Niet meer stappen of winkelen zonder hem. Want ik ging toch dingen doen die niet mochten (lees: Vreemdgaan). Heb alles geslikt.. Miste alleen nog een bourka..

Totdat bij mij het licht ging branden. Ik heb het uitgemaakt een voorgenomen dat dit mij nooit meer zou gebeuren nooit meer zo ''lief'' zijn en opkomen voor mijn eigen..

En mijn huidige vriend is daar soms niet zo blij mee, maar hij weet precies waar hij aan toe is. En wat hij dus ook absoluut niet bij mij hoeft te flikken!!..

Dus meid zet die knop om!!

(Sorry voor lange bericht :o ) haha alweeerr te lief, toch nog een klein beetje :+

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:11

@Maethoriel, die laatste 2 alinea's staan dus precies ook beschreven in dat boekje! :P
Echt grappig, maar het werkt wel denk k. Mannen willen niet dat je alles voor hun doet zoals hun moeder dat zou doen. Ze moeten er namelijk niet aan denken om met diezelfde vrouw het bed te delen ;)

K ben zelf eigenlijk ook veel te lief, maar kan ook ontzettend doordrammen. Gelukkig kan vriendlief daar aardig tegen en staat ie aardig zn mannetje, want anders wals k gewoon over m heen.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:15

WillemYntJee schreef:
@Maethoriel, die laatste 2 alinea's staan dus precies ook beschreven in dat boekje! :P

Shiit, dan heb ik m'n roeping gemist :') Ík had dat boek moeten schrijven, had ik nu m'n bankrekening gespekt aangezien ik hier alleen in dit topic al genoeg potentionele lezeressen zie :D

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 20:19

:') Superuitgebreide reacties, haha! Ik ga dat boekje zeker kopen!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:27

Yessy schreef:
Je kan proberen minder lief te worden, ofwel iets meer voor jezelf op te komen, maarja als dat er niet inzit zou ik op zoek gaan naar een man/jongen die net zo is als jij.

Ik heb het juist andersom, kan heel fel reageren op dingen waar ik het niet 100% mee eens ben, en dat zijn er een hoop! Ik ben een tijdje stiekem verliefd geweest op een jongen die wel ontzettend lief was, maar bewust nooit laten merken aan hem, want zo iemand wals ik dwars overheen... om het dan na 2 weken voor gezien te houden want hij komt nooit voor zichzelf op.

Ik heb nu al ruim 3 jaar een vriend die een net wat rustiger versie van mij is, en dat gaat super. Als ik een bui heb laat 'ie me rustig uitratelen, om vervolgens even duidelijk te maken dat hij het daar niet mee eens is en dat ik niet moet zeuren :D

Ik heb bijna hetzelfde, reageer ook fel op dingen als ik het er niet mee eens ben en mijn vriend is wat liever dan ik. Maar zo iemand heb ik juist net nodig, iemand die er niet op ingaat anders word het alleen maar erger.
Ik denk niet dat je wat minder lief hoeft te worden, het is nou eenmaal jou karakter.. wat is er nou mis mee? Je moet gewoon de juiste persoon vinden zoals ik die nou ook heb gevonden.
Meestal heb je die van minder serieuze relaties die uiteindelijk niks zijn geworden... maar ooit kom je de ware tegen die bij je past.
Ga er niet naar opzoek maar laat het gewoon op je afkomen ;)
Maar je moet idd niet door je 'te lieve karakter' misbruik van je laten maken, dat is nou ook weer niet de bedoeling!!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:54

Myukii schreef:
xNursiex schreef:
Overgens zijn er genoeg eikels die uiteindelijk gewoon een lief meisje zoeken :P

Ja! die zoek ik! Want ik hou dus ook niet van (te) lieve jongens, getver. Beide jongens uit mijn verhaal waren gewoon perfect. Bijna. :P

Kom hier maar een keer op een zaterdagavond :P Ik wil je nog wel voorstellen aan mijn ex-scharrel haha :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:45

Als je te lief bent heb je gewoon een paar van zulke mislukte relaties nodig om ervan te leren , dus je bent goed bezig ;)

Het is juist fijn als je lief bent , en het is ook heel goed ! Je kunt ook prima lief zijn maar toch je grenzen aangeven.

Bepaal eerst eens voor jezelf wat belangrijk voor je is. Dan leg je je grenzen vast. En hou je daar vervolgens ook aan.

Als een vriend of iemand anders dan iets wil dat over jouw grens heen gaat , weeg dan met je verstand af wat er ècht belangrijker is. En hou je daaraan. Dan ga je al een hele stap vooruit.

Leer jezelf aan dat iemand anders zijn behoeftes niet altijd belangrijker zijn dan die van jezelf. En dat je door steeds voor die ander te kiezen , je relatie vaak juist slechter dan beter maakt.

Het is echt niet leuk om met een zichzelf wegcijferende veels te lieve sukkel een relatie te hebben , dat werkt gewoon niet als de ene alsmaar geeft en de ander alsmaar neemt. Een relatie moet toch in evenwicht zijn om goed te werken en ook komt het de aantrekkingskracht niet ten goede als iemand zich altijd volledig naar je wensen voegt. Er moet wel een beetje vuurwerk en pit in blijven ;)

Ik ben best een pittige tante maar van nature ook veels te lief , kan overal begrip voor opbrengen en zeker als ik iemand heel graag mag dan kan ik er eigenlijk niet boos op worden en doe ik graag alles om zo'n persoon een plezier te doen. Maar binnen een relatie werkt dat gewoon niet. Dan word je een soort sloofje :P

Mensen die altijd ja zeggen zijn uiteindelijk helemaal niet leuk.

Ik heb nu ook de mazzel dat ik een hele lieve kerel gevonden heb , die een beetje hetzelfde in elkaar zit als ik. Ik heb alles voor hem over en doe hem graag een plezier en lieve dingetjes en aanpassen enzo , maar andersom ook. En dat werkt het beste , als je ALLEBEI lief bent voor elkaar.

En wonderlijk genoeg , ook al is hij superlief en cijfert hij zich makkelijk weg enzo , toch is het absoluut niet zo'n onnozel sukkeltje maar wel een gozer met karakter en pit die niet zomaar over zich heen laat lopen ! En super rustig , dus als ik even een bui heb dan gaat hij er heel goed mee om , en andersom ook. Superfijn :j

Van te lieve mensen heb je binnen no-time genoeg , die zijn gewoon niet interessant en dat gebrek aan karakter en ruggengraat wordt gewoon erg irritant na een tijdje :P

Kortom : wees lekker lief maar stel wel je grenzen , is fijner voor jezelf en intersssanter voor je omgeving , je krijgt er veel leukere contacten door ook al lijkt dat raar :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 13:14

ik snap helemaal met wat jij bedoeld met 'te lief' ..
met te lief bedoelen de mensen in kwestie denk ik dat je wel wat meer voor jezelf op mag komen en meer op je eigen strepen moet gaan staan.
JIJ vind zus en zo niet leuk...en dus moet jij je ook niet schuldig gaan voelen en terug krabbelen als hij vervolgens boos/verdrietig/wathever wordt.

Ik had dit eerst ook hoor, nu heb ik nog steeds wel eens de neiging om gelijk spijt te krijgen als ik boos ben uitgevallen tegen mn vriend (want ohjee.. 'wat als hij mij straks niet meer leuk vindt enz enz'). Nu denk ik: je kan de pot op, ik vind dit, en ik mag dat best zeggen zonder dat hij daar gelijk een drama van maakt. en als hij er wel een drama van maakt dan doet ie dat maar lekker.
En eigenlijk werkt dat wonder boven wonder erg goed!
Er vinden nooit grote drama's plaats, en we hebben nooit slaande ruzie. (hadden we 'vroeger' ook niet, maar dat kwam dan misschien vooral omdat ik altijd heel snel terugkrabbelde) enz.
( ik moet mn kritiek alleen niet uiten op een manier van 'jij doet zus en zo, en jij doet vervelend enz' maar wel als : 'ik vind het vervelend dat...' of ' ik vind het niet zo prettig als..')

(mijn vriendinnen noemen me ook vaak 'te lief' maar dat komt meer omdat ik een heel andere instelling heb dan zij..ik kan enorm nuchter reageren en trek me dingen een stuk minder aan. mijn zwakke punt is dat als ik me dingen WEL aantrek, dat ik daar dan heel veel moeite heb om over te praten en die dingen onder woorden te brengen. maar oefening baart kunst!)

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:14

Hey ,

Hier nog iemand die te lief ( is) was ..:+
Inmiddels heb ik nu alweer bijna 1.5 jaar een hele lieve vriend die mij ongemerkt harder maakt ..
In het begin was het drama , IK WAS TEEEEEEEEE LIEF , veelste goed..
Maar ben blij dat hij de tijd in me steekt en ik nu ongemerkt verander..

Met voorgaande jongens was het dan denk ik ook zo.
Alleen het probleem was die zeiden het nooit...

Mijn schatje heeft het in het begin gezegt en de eerste paar maanden van onze relatie heb ik me ontzettend rot gevoeld..
Ik dacht waarom zegt of doet iemand nou zoiets , maar uiteindelijk was de boodschap duidelijk voor mij, hij wou bijna 2 x onze relatie verbreken als ik niet veranderde..
Nu lachen we erom , dan zeggen we : weetje nog in het begin sus sus en zo..

Ik denk dat je gewoon nog niet de juiste jongen tegen het lijf bent gelopen..
Als je een jongen hebt die echt genoeg voor je voelt zal hij ongemerkt wel dingen veranderen...
Of het er met je over hebben wat hij graag zou willen veranderen , dan werk je daar allebei aan..

Ook al kost het soms veel moeite & tranen ( was bij mij ook zo :o ) maar uiteindelijk zal je denk ik gelukkiger zijn dan ooit..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:17

Overal waar TE voor staat is niet goed! ;)

Ik denk dat het niet zozeer te maken heeft met lief zijn, maar wel met het op je strepen staat of gemakkelijk. Lief zijn is vanzelfsprekend, want haten doe je niet.

Maar omdat je blijkbaar makkelijk vergeeft, zien mensen dat eerder aan voor "te lief" en dat is heeeel iets anders!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:07

Myukii schreef:
Ja! die zoek ik! Want ik hou dus ook niet van (te) lieve jongens, getver. Beide jongens uit mijn verhaal waren gewoon perfect. Bijna. :P

Dit vind ik een opvallende leuke uitspraak van je... je zegt hiermee eigenlijk dat je iemand zoekt met een EIGEN karakter...
Maar jij zelf daarentegen toont geen EIGEN karakter, je comformeert je naar je liefde...

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg hiermee niet dat je harder of botter moet worden, maar als ik kijk naar mezelf kan ik helemaal opgaan in mensen met een écht, óprecht, eerlijk én EIGEN karakter... als ik jouw verhaal zo lees heb je dat allemaal in je, maar laat je dat niet voldoende zien door je geheel te comformeren... ;)

Onthoud dat jij niet te lief bent, je hoeft niet harder te worden, maar je mag wel meer van jezelf laten zien wie jij nou echt bent ipv als schaduw van jouw lief :)

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:03

Ja! Joyce, wat herkenbaar! Ik ben ook veel te lief, voor iedereen. Vergeef heel makkelijk, pas me maar aan, 'maakt niet uit', 'geeft niet', maar ondertussen...

Zullen we een huiskamertopic openen van te lieve mensen? Zo te lezen zijn die er genoeg :))

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:11

*hupst van ene op andere been en steekt hand heel hoog op*

Je bent niet de enige, ik schijn ook veels te lief te zijn. Of iig lief... nou ik heb 't ondertussen gehad met dat lief. Ik wil niet lief zijn, ik heb niks aan lief! Maarja, als ik me dan als een bitch gedraag.. wat ik laatst gedaan heb omdat ik de nieuwe vriendin van m'n ex heb gebuddypoked dat ik haar een stoot gaf aghuhm... toen was 't ook weer niet goed. Maarja dat laatste snap ik ook eigenlijk wel, ik heb 'm imo direct verwijdert zo ben ik hélemaal niet eigenlijk. En ik voelde me ook echt slecht eronder (en m'n vrienden zeiden ook van, maar zo ken ik je niet, zo ben je niet)

Maar over 't algemeen dat lieve.. dat heb ik ook.. of misschien té vergevingsgezind oid. Mensen te veel kansen willen geven 't iedere keer weer opnieuw willen proberen. Want mensen verdienen een 2e kans toch? fouten kunnen goedgemaakt worden toch? nouja ik trap in ieder geval iedere keer in m'n eigen val. Maar lief, ik ben 't zo kotsbeu ik wil helemaal niet lief zijn, ik heb er tot nu toe nog niks aan gehad :\

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:36

Oooh en iedereen zegt altijd, wat ben je lief/schattig.

AAAAAAARGHHH ik wil niet lief zijn :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:46

Volgens mij ben jij niet te lief, maar zijn die jongens gewoon niet lief genoeg voor jou!
Beide hebben ze dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen... en wat is er dan makkelijker om iemand anders (jou) dan de schuld te geven?

Maar goed, ik heb makkelijk praten. Ik ben namelijk best lief, maar zeker niet te. En ik heb een hele lieve vriend, maar die ook weer niet te is.

Serieus... deze jongens waren het gewoon niet. Dat ligt niet per se aan jou, dat ligt ook aan hen. Want als jij te lief bent, dan zijn zij dus niet lief genoeg. En dat mogen zij zichzelf best aanrekenen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:55

Wendy schreef:
Volgens mij ben jij niet te lief, maar zijn die jongens gewoon niet lief genoeg voor jou!

Inderdaad!
Hoewel ik ook wel snap waarom ze je te lief noemen. Je pikt te veel van ze. Stom natuurlijk, maar ik ken het maar al te goed.
Mijn vriend kan echt alles bij mij flikken. Ik word wel boos (en dat is zacht uitgedrukt :o) maar hem aan de kant zetten kan ik niet.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:57

ik heb preciesssssss jouw probleem!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 02:29

ik heb wel ongeveer hetzelfde... niet altijd maar ik word altijd lief genoemt... en soms te lief... ik laat ook veel toe..maar uiteindelijk knapt er iets en komt het er wel uit....

bij mij heeft mn ex ook vaker gezegt veel te goed voor hem te zijn 1x zelfs had hij wat geflikt en k heb bij zn huisgenoot onder zitten huilen..het was notebenen nog wel op zijn verjaardag het was zo leuk ging zo goed...Tot hij dan echt iets idioots deed. ik dus boos maar hij lag al te slapen dus ik was een beetje ontroostbaar haha... de dag erna was het weer over ik was gekalmeerd en heb dr helemaal niks over gezegt, daar dr achteraf niks gebeurt was daar hij op bed met kleren en al in slaap was gevallen maar dan nog. Maar hij was de dag erna weer zo leuk dat ik al lang blij was dat hij weer bij me was. we hebben een onwijs leuke dag toen gehad... hij vertelde me zelf ook dat hij dat nog nooit mee gemaakt had maar het gewoon nooit saai met mij werd terwijl hij met iedereen na een paar uur toch echt had van (als je bv in de hei gaat wandelen) van ja pfff het heeft net te lang geuurt want het is niet meer gezellig (je kent t wel gaat lopen denkt ach 2 uurtjes gezellig met iemand, je verloopt je of het duurt toch 2 uur langer dan gedacht enc er vallen stiltes en het duurt gewoonweg te lang :P) nou wij gingen om 4 uur ook ff wandelen mijn god! 22 uur waren we nog opweg naar huis super veel honger geen geld bij ons... maar die dag was zoooooo onvergetelijk geweldig. maar op het terras voor we gingen wandelen kwamen we een kennis van hem tegen wij samen wat gedronken op terras en ik was nogal stil omdat ik toch nog een beetje zat met het gedoe van de dag ervoor... toen vroeg die jongen dus wat er was.

mn ex vertelde dus dat hij een enorme eikel was geweest en hij niet snapte dat ik zo lief bleef, dat als hij mij was geweest heel anders gereageert had.

Iedereen en ook hijzelf zei steeds (nu nog hoor) dat een beter iemand hij nooit zal vinden en krijgen.... dat ik soms idd te lief was maar hij me wel geweldig vond (we hebben nu niks hoor wegens andere omstandigheden)

maar idd ik heb dus ook totaal niks met hele lieve jongens ...bleeeeh te claiment/plakkerig/slijment gedoe haha maarja voor die ben je wel niet te lief:P maar als t niet werkt voor ons....voor ons zijn hun te lief :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 02:33

Noppes schreef:
Volgens mij ben jij niet te lief hoor, je hebt gewoon de verkeerde jongens aan de haak geslagen! Natuurlijk heb je wel te veel zomaar van hem gepikt. Maar als jij wat minder lief was geweest was dat afspreken/smsen met zijn ex vast ook gebeurd. Het ligt (zo te lezen) niet aan jou, maar juist aan die jongens ;)
Gewoon lekker lief blijven meid! En je komt vast en zeker wel een leuke jongen tegen. Ik heb ook een heerlijk mannetje gevonden die niet echt héél romantisch is ofzo, ook niet te lief, maar precies goed.

haha ja die had ik ook!!! helaas nu momenteel mn ex...