joyce83 schreef:Dus misschien 10.000 terug
Trust me, een autohandelaar draait een telelr geen 10.000 terug hoor, is niet interessant. Spannender waren de motorblokken die 50.000 of meer werden teruggedraaid, en dan hebben we het over het jaar kruik.
De digitale kilometerstand is niet meer te manipuleren, en de standen die in het jaar kruik nog werden terruggedraaid zal je niet meer in nederland terugvinden, bovendien meldt NAP alleen een logische kilometerstand, en dat is voor elke burger die niet zo technisch is wel te begrijpen.
Dus een teller 10.000 terugdraaien is niet interessant.
Maar goed als jij denkt dat je het aantal gereden kilometers kan aflezen van het stuur en de pook, dan raad ik toch wel aan om iemand mee te nemen mocht je een auto willen kopen want dat is echt de grootste onzin die er bestaat het spijt mij
Rokers bijvoorbeeld zullen meer slijtage op stuurwiel en pook veroorzaken dan niet rokers, en hoe verklaar jij dan het nagenoeg nagelnieuwe stuurwiel van een oldtimer met 2 ton op de teller?
Nee ga maar met een gerust hart uit van het NAP elke garageboer op de hoek kan hier een uitdraai voor geven. En dan zie je vanzelf wel of de teller terug is gedraaid of niet!