Auto kopen, Opel Tigra

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:43

Joyce je schreef eerder al dat je niet echt technisch was, dat blijkt nu wel geeft niet hoor ;)

joyce83 schreef:
Dus misschien 10.000 terug

Trust me, een autohandelaar draait een telelr geen 10.000 terug hoor, is niet interessant. Spannender waren de motorblokken die 50.000 of meer werden teruggedraaid, en dan hebben we het over het jaar kruik.
De digitale kilometerstand is niet meer te manipuleren, en de standen die in het jaar kruik nog werden terruggedraaid zal je niet meer in nederland terugvinden, bovendien meldt NAP alleen een logische kilometerstand, en dat is voor elke burger die niet zo technisch is wel te begrijpen.
Dus een teller 10.000 terugdraaien is niet interessant.

Maar goed als jij denkt dat je het aantal gereden kilometers kan aflezen van het stuur en de pook, dan raad ik toch wel aan om iemand mee te nemen mocht je een auto willen kopen want dat is echt de grootste onzin die er bestaat het spijt mij :D :D
Rokers bijvoorbeeld zullen meer slijtage op stuurwiel en pook veroorzaken dan niet rokers, en hoe verklaar jij dan het nagenoeg nagelnieuwe stuurwiel van een oldtimer met 2 ton op de teller?

Nee ga maar met een gerust hart uit van het NAP elke garageboer op de hoek kan hier een uitdraai voor geven. En dan zie je vanzelf wel of de teller terug is gedraaid of niet!

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 13:29

Ik heb er 1 gekocht.
We waren dus wezen kijken afgelopen zaterdag. Me vader en oom waren mee, ze hebben niet veel verstand van auto's maar goed het is beter dan helemaal niks.
We hebben er in gereden en de eerste reed goed. Hij is van 1997 en had al aantal dingen vervangen, spanrollen, distributieriem etc. Hij zat ook nog goed in de lak.
Daarna naar nog 1 gaan kijken, hier was ik snel mee klaar. Hij had nml 2 deuken en een flinke kras (wat hij ons niet had verteld aan de telefoon) en toen ik erin reed rammelde hij aan alle kanten. Dus die heb ik maar laten staan.

Die waar we dus als eerst waren geweest hebben we gekocht :D .Het is een Opel Tigra rio verde, met leer van binnen. Hij zag er mooi uit en morgen gaat mijn vader hem ophalen!
Nu maar hopen dat er niet snel iets aan kapot gaat want ik had gehoord dat dus de kopppakking vaak kapot gaat aan die auto's mar goed we zullen zien!

Bedankt voor jullie reacties!

lientjeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:44

proficiat met je mooie wagen!

& véél succes.
Laatst bijgewerkt door lientjeds op 12-05-09 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:44

Proficiat met je nieuwe aankoop en heel veel plezier ermee.