feliciaa schreef:@ kinke: nee, het is niet echt toestemming. Het is meer dat hij het niet snapt dat ik zoveel tijd aan mijn paard besteed en dat ik meer tijd aan hem moet besteden. Hij accepteert het wel en ik ga hoe dan ook elke dag naar mijn paard, ook al betekent dat dat ik dan mijn vriend even niet kan zien.
Dat begrijp ik dus niet!
Kom op! je plant alles al om hem heen en dan verwacht ie dat nog meer tijd aan hem gaat besteden???
En hij doet geen moeite voor jou???
Dumpen die gozer!!
Of igg een een serieus gesprek met hem gaan voeren dat de weeld zo niet in elkaar steekt!
Kom op meid, laat niet zo over je heen lopen!!
Mijn ex had hier ook een handje van en het werd van kwaad tot erger!!

Het beste wat ik in 1,5 jaar heb kunnen doen 

De tragiek in dit soort situaties is altijd dat je nu denkt dat dit 'het' is omdat je niet beter weet... en wij als buitenstaanders kunnen alleen maar hopen dat je ooit een jongen tegen gaat komen die wél met jou omgaat zoals jij verdient dat er met je wordt omgegaan zodat je erachter komt hoe leuk een relatie kan zijn en hoe echte liefde voelt. Jij zou geen moeite moeten hoeven doen om zijn aandacht en interesse te wekken; als iemand echt gek op jou is dan is hij uit zichzelf geïnteresseerd! Ze zeggen wel eens dat een relatie hard werken is; daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens, maar dat zou zeker niet moeten gelden voor de eerste tijd, dan zou het echt vanzelf moeten gaan...
Mijn ex heeft ook echt hele goede kanten, maar hij is er alleen voor mij als hem dat uitkomt. Komt het hem niet uit doet hij gewoon zijn eigen ding en laat mij gewoon staan. Denk aan jezelf!! Wat zij doen het niet voor je.....