Bovendien heb ik stapels zwarte pumps maar niets beige/creme of lichtbruin achtigs

Waarom is dit zo lastig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
levine schreef:Nadat ik bolero las dacht ik werkelijk meteen aan een zwart kanten bolero! Bij het naar beneden scrollen zag ik het plaatjeÉcht PRACHTIG!!! Dat jurkje is zoooo geweldig. Ik zou wel een bolero met lange mouwen nemen :) En of het echt tenue de ville is, ik weet het niet, maar hij is wel erg gaaf
. Ze hadden hem ook in het felroze en daar viel ik als een blok voor, maar heb 'm toch maar omgeruild voor de kleur die jij hebt afgebeeld, was toch ietsje minder opvallend

(bovendien was de bruine in het filiaal waar ik toen was toen ook al uitverkocht in mijn maat)
schoonmoeder opgebeld dat ik niet wist wat ik moest aandoen. Toen ik het over het knalroze jurkje had werd ze meteen laaiend enthousiast dat ik die moest aan doen (had ik nooit gedacht). Dus ik doe hem nu in het roze aan 

): http://www.janenorman.co.uk/fcp/categor ... lters=true 
Ligt er natuurlijk ook aan wie er gaat trouwen! 
, helemaal in het wit is inderdaad not done, maar ik gok op mooi weer en dan kan het jasje gewoon uit blijven! 

? Misser schreef:Is ie nou roze? Of bruin geworden?

) was roze juist heel erg leuk!
maar denk dat het te roze word of je moet echt schoenen hebben in de zelfde kleur als het jurkje, ik zou toch voor een wit hesje gaan
of creme met lichte pumps eronder

Liek_ schreef:Hey Mirjam,
gave jurk!! Heb je enig idee of je veel zit of staat tijdens die bruiloft? Anders zou ik er zeker voor zorgen dat je toch een paar comfy schoenen koopt!
Mij lijkt toch cremekleurig erg mooi, door de kleur van je jurk kan dat wel. En huidskleurige pumps zorgen ervoor dat je ontzettend lange benen krijgt en dat is wel een groot pluspunt voor een jurk die op je knie valt