, te weinig luchtdoorstroming. De handdoeken vond ik dus ook nooit lekker ruiken, terwijl ik daar in mijn flat nooit last van had. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zal morgen filter controleren (waar vind ik zo'n ding?). Zal ook temperatuur controleren morgen, maar nogmaal, rest van de was is wel gewoon prima, niks aan de hand.
. 
Bah. Ze gaan als ze gebruikt zijn gewoon weer aan de waslijn, tot de opgedroogd zijn en dan kunnen ze de wasmand in.
). Ga voortaan maar een speciale handdoeken was draaien op 60 graden.Mocca schreef:Ik was meestal op 30 graden, soms op 40, inderdaad voor het milieu. Onze wasmachine is inderdaad ook zuinig met water (las ik net in het boekje). Ga voortaan maar een speciale handdoeken was draaien op 60 graden.
Myca, dus gewoon de natte handdoeken strijken? Niet op de stoomstand dan neem ik aan (aangezien de was daarvan vochtiger wordt)?
. Maar ja, dan is het wel fijn om te achterhalen waardoor ze verstikt geraakt waren, want elke week nieuwe handdoeken kopen is ook weer zo wat
. 

, je hebt echt geen schoonmaakzijn nodig, hoor. (Kijk, rodewijnazijn, rode balsamico en kruidenazijn zijn dan weer niet zo geschikt, maar dat snapt iedereen vast wel
).