Ex laat me maar niet met rust!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:23

Misschien je vader de telefoon op laten nemen zodat hij hem kan zeggen dat hij een melding bij de politie gaat maken? :D

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:25

Ikima schreef:
Misschien je vader de telefoon op laten nemen zodat hij hem kan zeggen dat hij een melding bij de politie gaat maken? :D
Onverwachts langs gaan met je vader en die melding face to face maken heeft meer effect dan een belletje. Geloof me: het komt aan (en dat zonder klappen)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:45

Wat vervelend! Dat lijkt me echt heel irritant! Ook voor je nieuwe vriend!
Ik zal idd nergens op reageren, en een nieuw nummer bij je abbo nemen! Dan kan die je tenminste helemaal niet meer bellen/smsen

Snadrem

Re: Ex laat me maar niet met rust!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:51

Hee Ash, ik heb min of meer exact hetzelfde gehad met een van mijn ex-en. Ik was nog altijd gek op hem, hij niet op mij maar op gezette tijden was ik toch wel erg handig zeg maar.

Op een gegeven moment viel bij mij het kwartje dat ik zo niet behandelt hoefde te worden en heb ik het contact (voor mijn gevoel) verbroken. Ik heb inmiddels alweer dik een jaar een vriend, hartstikke leuke jongen en het bewijs dat een relatie ook gewoon leuk en ontspannend kan zijn.

Een paar weken geleden stak mijn ex echter weer ineens de kop op. Begon me aan te spreken op msn, op Hyves, smsjes.. noem maar op. Ik wist niet goed wat ik er mee aan moest, maar ik was er niet bepaald blij mee en mijn vriend al net zo min. Geblokt op msn, maar dan kwam hij weer gewoon via Hyves. Niet reageren op smsjes maakte ook niet uit. Uiteindelijk heb ik gewoon het meest nette gedaan wat ik kon bedenken, en hem een mail gestuurd om daarin officieel het contact te verbreken.

Ik heb uitgelegd wat mijn standpunten waren, hoe mijn vriend en ik er in stonden en dat ik graag verder wilde met mijn eigen leven, en hij daar geen deel meer van uit maakt. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nog een supersympathieke mail terug ook, hij kon me goed begrijpen en waardeerde de eerlijkheid, en sindsdien is het contact af.

Misschien zou je zoiets dus kunnen proberen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:36

Ikima schreef:

of geef je telefoon een tijdje uit handen aan bv je vriend.

misschien schrikt hem dat af. 8-)

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:04

Ik heb nog een hele andere tip, t klinkt heel raar maar bij mijn broer heeft het geholpen: als zijn ex belde..wou die dr nie wegdrukken want dan reageerde hij als t ware ook dus hij trok steeds zn batterij eruit dan klinkt alsof zn telefoon leeg is en uitvalt.
Tot ik dat zag en vroeg waarom hij dat deed. Dat was dus omdat zijn ex steeds belde. Toen heb ik zijn telefoon gepakt en toen ze belde opgenomen. Verder heb ik niks gedaan, niks gezegd. Ben de hond uit gaan laten, da meisje zei ook nie veel of probeerde een reactie uit te lokken. Na verloop van tijd heb ik de telefoon gewoon in mn zak gestopt en ben verder gegaan met mn werk. Na een uur bleek ze nog aan de lijn te hangen.
Maar ik wist dat ze niet zoveel geld had en dus een probleem zou krijgen met een hoge telefoonrekening. Dit heb ik dus maar 2x hoeven doen. Mijn geduld tegen haar telefoonrekening en ik heb het gewonnen haha..

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:50

als je pa bij de politie werkt, moet het toch niet zo moeilijk zijn?
hij kan je hierin toch wel adviseren op zijn minst.
of de jongen in kwestie ff voor je opbellen,als vader zijnde,en als het moet,als politieagent!?

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:56

Jongen uit m'n klas zat me vandaag nog te vertellen dat hij per direct een ander telefoonnummer had gekregen bij zijn bestaande nummer. Hij had precies hetzelfde probleem en kon met 1 telefoontje een nieuw nummer aanvragen. Toen hij ophing bij die klantenservice werkte z'n nieuwe nummer al! (heb overigens geen idee welke provider dat was)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:41

Er heen gaan en face to face alles uitleggen is erg moeilijk omdat het een lange afstandrelatie was en ik er niet even snel heen kan.
Een mail sturen heb ik ook al gedaan in het begin van die 2 maanden dat het begon maar heeft niks uitgehaalt.

Mijn vader kan er zeker advies in geven en ik ga het hem ook vanavond vragen/vertellen maar ik ben iemand die eerst alles zelf op wil lossen en ik weet ook hoe mijn vader kan reageren zeker op hem.
Dus vandaar

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:17

Ik zou gewoon eens praten met die jongen.
Mijn ex heeft ook nooit het fatsoen gehad nog eens met me te praten. Na 10 jaar zit ik nog altijd met vragen. Daarna nog eens geprobeerd te praten, maar nog altijd negeert hij me. Dat is ook niet leuk.
Elk verhaal heeft 2 kanten. Beide mensen hebben gevoelens.
Leg hem uit dat jij het ook niet leuk vind, maar dat het zo het beste is. Dat je geen toekomst met hem ziet.

Suc6!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 16:31

Ik heb al meerdere malen met hem gepraat en toen intreseerde het hem allemaal niet. Hij wilde niet naar mij luisteren en behandelde me als stront.
Daarom kan hij nu niet van mij verwachten dat ik hem nu te woord ga staan