Online kledingwinkels?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Starr_

Re: Online kledingwinkels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:48

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:40

Shopvip is inderdaad een goede online winkel, maar daar is niet altijd alles, alleen bepaalde merken en maar heel kort.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:57

Ik bestel al een flinke tijd al mijn kleren bij de online esprit shop. Echt geweldig! Is snel in huis, kleding is van goede kwaliteit, en je kunt achteraf betalen. Voor mij niets anders meer :).

Starr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:06

manutjuh schreef:
Shopvip is inderdaad een goede online winkel, maar daar is niet altijd alles, alleen bepaalde merken en maar heel kort.

klopt maar wel goedkoop :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:10

Shopvip vind ik niks, nog nooit iets leuks gezien. Dat is echt zo'n 'neppe' winkel vind ik zelf. Mensen kopen daar omdat ze merk willen, maar het geld niet hebben. :Y)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:13

manutjuh schreef:

`
Is er iemand lid van? Ik sta op de wachtlijst. Maar ben erûg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:16

eenitraM schreef:
manutjuh schreef:

`
Is er iemand lid van? Ik sta op de wachtlijst. Maar ben erûg benieuwd!

Als je wilt kan ik je wel uitnodigen? Pb maar je email adres.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:20

Anthea schreef:
Shopvip vind ik niks, nog nooit iets leuks gezien. Dat is echt zo'n 'neppe' winkel vind ik zelf. Mensen kopen daar omdat ze merk willen, maar het geld niet hebben. :Y)

Ben het met het eerste deel eens. Vaak is het allemaal oude collectie, en zit er gewoon niks tussen. Heb een luchtje en een wrangler broek gekocht. Ook een breill horloge, maar dat is niet onderhevig aan nieuwe of oude collecties.

Vind je laatste zin wel een beetje onzin hoor. Hoe kan je daar nou over ordelen of mensen geld hebben of niet ? Ik koop er ook, maar je weet toch niet of ik het doe omdat het daar zo lekker goedkoop is ? Toevallig wilde ik dat horloge toch al kopen, in de winkel of op internet maakt me niet uit. Als ik het dan op internet met 50% korting kan krijgen koop ik hem daar. Maar anders had ik hem in de winkel gekocht.

En ook al hebben mensen er geen geld voor om het in de winkel te kopen... Wat dan nog? Laat mensen lekker in hun waarde zou ik zeggen, dat jij het geld ervoor hebt betekend niet dat je er zo minderwaardig over hoeft te doen. Als die mensen blij zijn met hun merk kleding voor 50% korting, dan is dat toch alleen maar fijn ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:24

Wie zegt dat ik er wel geld voor heb, dat verzin je nu zelf ff. :Y)

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:25

Meestal worden zulke opmerkingen alleen geplaatst door mensen die wel geld hebben voor dure merken en alles nieuwe collectie.

Als ik het verkeerd begrepen heb, sorry, begreep dat alleen aan je post.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:26

http://www.jensmode.nl leuk voor goedkope leggings etc en jurkjes tuniekjes verder niet erg bijzonder wel goedkoop!!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:25

Anthea schreef:
eenitraM schreef:

Als je wilt kan ik je wel uitnodigen? Pb maar je email adres.

ZOu je mij ook willen uitnodigen? want ik sta ook al extreem langs (voor mijn gevoel) op die wachtlijst ... En ben toch eerguuh benieuwd naar wat ze dan hebben enzo ..

Zelfs koop ik ook vaak mijn kleding via e-bay maar heb ik hier ook al site's voorbij zien komen waar de zelfde soort kleding word verkocht voor de zelfde prijs. En dan hoef ik nog te gaan wachten tot een bieding is afgelopen :+

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:54

Maar even volgen. Ik blijf altijd aan de H&M hangen...

Starr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:10

Anthea schreef:

ja dat klopt wel een beetje, ik ben er terecht gekomen omdat mijn neef daar werkt :P
maar af en toe zit er wel eens iets leuks tussen zoals tassen van converse laatst :)
ik vind het alleen wel een beetje onaardig klinken voor de mensen die minder geld hebben ;)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:27

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:07

ik blijf dit volgen