Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vincentlover schreef:tjah, typisch beeld van een studentenhuis als je het mij vraagt...
Het eerste jaar heb ik me ook doodgeergerd, maar nu weet je gewoon dat je geen waardevolle spullen in dat huis moet hebben.
Als je iets nog heel terug wilt, dan moet je het bij je ouders laten
en het schoonmaken... tjah kun je niet afspreken dat jullie een schoonmaakster inhuren een dag in de week??
Of anders indd verhuizen naar een ander studentenhuis, want je kan wel proberen je huisgenoten te veranderen, maar dat lukt niet, weet ik uit ervaring![]()
succes ermee!!
BraveSpots schreef:Ahja, ik zou er me niet zo druk om maken, veranderen kun je ze toch niet.
Ik woon ook in een studentenhuis en berg gewoon mijn spullen zelf op. Mijn kook spullen staan in mijn kamer.
Dat ze niet afwassen is ook hun probleem hoor. De poetsvrouw komt elke donderdag en zolang het wat schoon is heb ik geen probleem met stapels afwas.
Vjestagirl schreef:BraveSpots schreef:Ahja, ik zou er me niet zo druk om maken, veranderen kun je ze toch niet.
Ik woon ook in een studentenhuis en berg gewoon mijn spullen zelf op. Mijn kook spullen staan in mijn kamer.
Dat ze niet afwassen is ook hun probleem hoor. De poetsvrouw komt elke donderdag en zolang het wat schoon is heb ik geen probleem met stapels afwas.
Niet druk om maken! Ze hebben mijn spullen gejat, naa ahhh dat ik me er druk om maak!
Ik berg ook alles op, al mijn spullen stonden gewoon in mijn kast! Mijn, bezittelijk!
Sorry, maar ik maak me er HEEL druk om. Ik hou er niet van om bestolen te worden
mo_van_dijk schreef:@ Bravespots
Er zijn studentenhuizen genoeg waar het wel goed gaat! Waar je niet alles achter slot en grendel moet houden, waar wel redelijk wordt schoongemaakt. En als er wissel van personen is kan het meest crappy studentenhuis veranderen in een perfect studentenhuis, of andersom.
Adil18 schreef:Ik ken dit! Abnormaal en logisch dat je kwaad bent!
De broer van mijn vriend was twee weken geleden jarig en zijn vriendin was 's avonds gekomen met een taart voor hem die ze stiekem in de koelkast had gezet, die wilde ze hem de volgende als verassing geven. De volgende dag bleek dat er iemand van twee kanten in de taart had gebeten![]()
Hij heeft gewoon alle dames bijeengeroepen en vorderde een verklaring...De dader heeft zich blootgegeven en er is een heel gesprek gevolgd over het afblijven van andermans spullen en tadaaaaa: Het llopt nu sinds dat gesprek hartstikke goed in dat huis...
Maar nogmaals, ik ken het, kwam regelmatig na een zeer lange dag uni terug en wilde koken....maar dat gaat niet als al jouw pannen gebruikt en niet schoongemaakt in de gootsteen liggen....

Zoeken, zoeken, zoeken, maar nergens te vinden. Huisgenootje gevraagd, maar nee hoor, zei had hem echt niet gezien hoor, geen idee waar hij was. Tja, sorry, maar daar gaat mijn bloed toch van koken!
Niks aan de hand als ze het glas heeft laten vallen, prima, niks aan te doen, ik laat ook wel eens wat vallen, maar ga dan niet doen alsof je neus bloedt! We zijn tenslotte maar met zijn tweeën, en als ik het niet gedaan heb, dan is zij het wel...Gaat om iets heel kleins, maar toch, het is het principe.