Help! Baan problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyJ

Re: Help! Baan problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 11:37

Tatyana en Pmarena;
Ben op gesprek geweest en ben op mijn strepen gaan staan.
Ik hoorde van mijn directe baas dus iets anders als van het hoofd van onze vestiging.
Hij neemt me wel serieus en wilt zeer zeker dat ik niet wegga.
Hebben best een goed gesprek gehad (ben wel voorzichtig want heb al bij andere collega's gezien dat hij goed kan praten en vaker ook zijn afspraken weleens niet nakomt) maar ja.. hij gaf me de indruk eigenlijk een 'probleem"te hebben als ik uit zou vallen en dat ik me zeker geen zorgen hoef te maken om mijn baan. Heb er echt alles uitgegooid wat me dwars zat.
Hij gaat ook een oplossing bedenken met de drukte in de winter, geen collega erbij maar waarschijnlijk via een storingsdienst dat ik niet rechtstreeks de telefoontjes krijg maar dat ze al gefilterd gaan worden.
Ik hoop dat het in de toekomst gaat verbeteren maar ben er nog niet zo heel zeker van aangezien er al meer afspraken in het verleden zijn gemaakt moet ik het nog maar eens afwachten.
Ondertussen hou ik mijn oogjes toch goed open als ik eventueel ergens anderes kan beginnen met een vast contract zal ik daar heel serieus over gaan nadenken want dit wil ik niet meer.
Denk dat ik idd bijna overspannen ben of al ben.
Heb dit ook aangegeven en geregeld dat ik vanaf 1 juni 3 weken vakantie kan opnemen. Heb ook gezegd dat ik liever verlof inlever en even tot rust kom dan dat ik me straks overspannen ziek moet melden. Dit kon hij volgens mij wel waarderen.

Dus nu maar even afwachten hoe het allemaal gaat. Maarre als iemand een leuke functie weet in zuid limburg... laat het me toch maar weten.

Verheug me al heel erg op die 3 weken, dan ga ik eens proberen helemaal af te schakelen.

Thanks allemaal voor het advies

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:08

Klinkt goed!

Erg knap dat je toch op je strepen bent gaan staan en geniet straks van je 3 weken vrij, je zult zien dat je daarna weer met frisse moed ertegen aan kan.

Succes!!

LadyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 22:32

Hou jullie wel op de hoogte als er iets voordoet, ga nu alleen nog maar aftellen naar mijn vakantie

Thanks allemaal!