Hyves moe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:11

Nou ja, dat had ik dus ook Tatjana :)

Maar helemaal deleten, ja super stom, maar ben bang dat ik er spijt van krijg..
Ga nu eerst de mensen die ik obsessief bezoek ook maar eens uit m'n vriendenlijst donderen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:14

Karinnn schreef:
Dat heb ik dus ook. wil het eigenlijk wel verwijderen, maar toch ook weer niet... :o

Dát heet nou verslaafd :D

xDramaQueen

Re: Hyves moe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:18

ik wil het er stiekem toch ook wel af gooien, maar er staan handige dingen op zoals me horoscoop, en buddypoke is ook leuk, bovendien krabbel ik altijd die ene leuke jongen om te vragen wat hij gedaan heeft, maar als jullie me nou allemaal aanmoedigen, gooi ik hem er na 3 jaar echt af :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:19

Tja hyves... ik vind het wel grappig, maar ben de laatste tijd ook niet echt actief. Toch blijf ik het wel leuk vinden om af en toe foto's te plaatsen en profielen van anderen te bekijken, af en toe zet ik eens een krabbel.
Echt hyves moe ben ik nog niet, maar zou het morgen uit de lucht gehaald worden dan zou ik er geen traan om laten.

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:28

GamblersCup schreef:
Karinnn schreef:
Dat heb ik dus ook. wil het eigenlijk wel verwijderen, maar toch ook weer niet... :o

Dát heet nou verslaafd :D

Oh jee, moet ik nu naar de hyves afkick kliniek? :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:33

Mijn echte vrienden weten me toch wel te vinden, daar hebben ze hyves niet voor nodig. Krabbels hebben eigenlijk weinig nut want er kan alleen oppervlakkige info in, verder kan via de PB maar goed dan kan je ook mailen. Foto's laten zien hoe goed en knap ik wel niet ben... ach mijn echte vrienden krijgen die toch wel te zien. Als ik daarnaast keek hoe interessant sommige foto's waren voor mensen... pfff kreeg bijna een verzakking.

Daarnaast had ik iemand die het heel leuk vond om mij te stangen en dus zorgde dat ik die info te lezen kreeg. Bah, nee hyves is een 'zien en gezien worden'. Heb ik geen behoefte meer aan. Ik heb mijn leven en hoef dat van anderen niet te zien, aan die paar echte vrienden heb ik genoeg. En ik vind het zelf ook genoeg dat hun deze dingen over mij weten, de rest gaat het geen hol aan.
Internet is hartstikke gevaarlijk, daar kom je pas achter als je een gek achter je aan hebt.
Er zijn inmiddels heel veel bedrijven met een policy waarin staat dat werknemers zich niet aan mogen melden bij hyves, facebook etc...

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:35

Ik heb ook al bijna een jaar geen hyves meer, en ik ben er blij om!
Ik vond het verschrikkelijk dat ik hem ook maar heb verwijderd, en ik ben er blij om! Als ik op school zie dat de meeste mensen alleen maar op hyves bezig zijn erger ik me dood. := Ik ben blij dat ik er vanaf ben! Ik vind dat er een stuk van je privacy verloren gaat door dat hele hyves gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:38

Hahaha DramaQueen, briljant :D

Net weer mensen gedelete, heb nu nog 30 vrienden :+
Maar zo irritant, juist degenen die ik uit zelfbescherming ging verwijderen... kan ik dus nog steeds op het profiel kijken nu.
Ze moeten een optie maken dat je dát gewoon niet meer kan doen.
Want het er helemaal afgooien, ik zit dan alweer van 'ja nou maar stel dat net die ene leuke contact met me wil en het via hyves wil proberen? als ik geen hyves heb, kan dat niet meer'
Ik weet het, eigenlijk een waardeloze redenatie...maar zo denk ik wel _O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:39

Schoon regelmatig mijn hyves op, vriendjes eruit die ik nooit meer spreek. Komen soms ook nieuwe vriendjes bij :)

Gebruik hyves vooral om wat fotos op te zetten en fotos bij mijn vriendjes op hyves te bekijken :) voor de rest doe ik niet zo aan krabbels en bloggen enzo. Wel paar mooie liedjes als gadget staan :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:43

even een practisch vraagje aan jullie dan: hoe verwijder je mensen?
ik wilde het gisteren ook doen met een aantal van mn contacten maar ik kon t niet vinden :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:45

naar het profiel van diegene gaan
dan staat er in de linkerkolom ergens (de)blokkeer deze vriend
als je daar op klikt krijg je een popup met de link: verwijder deze vriend

als je daarop klikt wordt het vriendje verwijdert

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:47

Als je het kopje vrienden aanklikt, staat er rechtsbovenin vrienden verwijderen en dan kun je ze een voor een verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:50

Nee joh, kan veel makkelijker :D
Naar 'vrienden' gaan. ( in de blauwe balk bovenin, home, vrienden, hyves etc. )
Daarop gaan staan, komt er een kolommetje naar beneden en helemaal onderaan staat 'vrienden verwijderen'.
Daarop klikken en dan krijg je je hele vriendenlijst en kan je ze zo verwijderen.

Edit: dat postte jij dus ook al Jibbel :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-09 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:50

Vind het alleen wel super irritant dat hij dan weer de hele tijd bij de A's begint.. Ook als jij al bij de M zit..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:52

Ik ben hyves ook spuugzat. Iemand had mn wachtwoord gehacked, en al mn priveberichten naar mn vriend gestuurd. Helaas had ze niet naar de data gekeken en was het al een tijd geleden! Vriend kwaad en overstuur, ik overstuur, wie heeft dit mij aangedaan? Ik kwaad op hyves, en ik zit er nu indd ook over te denken om het te verwijderen. Waarom zou ik het niet doen, misschien kunnen we de voor en nadelen van hyves op n rijtje zetten?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:55

Nou, als me zoiets gebeurd was had ik het zeker verwijderd. -O-

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:57

Ja ik snap het ook echt niet. Wie doet zoiets? Het sloeg werkelijk nergens op. Ik ga dan vermoeden dat iemand in mijn buurt iets kapot wil maken? Waarom zoveel haat. Want dat is flink aanwezig op hyves!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:06

Nou, die vrienden verwijderen in die lijst gaat ook niet snel, steeds als ik een vriend wegklik, springt ie weer naar bovenaan de lijst!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:14

Ik heb de hyves van mijn inmiddels ex schoonzus ook gehackt }>

Volgens haar zus ging ze vreemd en aangezien ze al krabbels had die als je een relatie hebt niet gepast zijn ben ik maar eens in haar prive berichten gaan snuffelen. bleek ze mn broer al bijna een jaar te bedriegen met 3 andere kerels. Toen me broer haar confronteerde stug volhouden van niet. Aangezien ik alles uitgeprint had had mn broer bewijs. Ze is toen bij haar stiefzus gaan wonen. Net een soap, dat is de zus die vertelde dat ze vreemdging, en na 1 maand dat ze daar woonde biechte zus op gevoelens te hebben voor de zelfde man als de laatste scharrel van ex schoonzus dus toen hadden hun weer ruzie en is ze daar ook uit huis getrapt :+

uitteraard vond ze dat niet zo'n leuke actie :D helaas voor haar, mijn broers moet je niet bedonderen want dan kom ik om de bocht }>

:o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:17

denice schreef:
Ik ben hyves ook spuugzat. Iemand had mn wachtwoord gehacked, en al mn priveberichten naar mn vriend gestuurd. Helaas had ze niet naar de data gekeken en was het al een tijd geleden! Vriend kwaad en overstuur, ik overstuur, wie heeft dit mij aangedaan? Ik kwaad op hyves, en ik zit er nu indd ook over te denken om het te verwijderen. Waarom zou ik het niet doen, misschien kunnen we de voor en nadelen van hyves op n rijtje zetten?

zullen we hem vandaag dan samen tegelijk verwijderen :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:20

Ik vind hyves nog steeds leuk en handig hoor :))
Vind het stalken juist leuk, zo kom je nog eens wat te weten :')

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:20

ja, eigenlijk is het echt kansloos, op allemaal profielen zitten kijken en inderdaad altijd dingen tegen komen die je eigenlijk niet wilde weten.
Aan de andere kant vind ik het weleens handig, ff iets vragen aan iemand uit mn klas ofzo
en van die mensen heb ik eigenlijk nooit een telefoonnummer/e-mail ofzo, dus dan komt het wel weer goed uit.
Maar verder?!
weeeg ermee

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:23

hoe moet je je account erafgooien ?
ik wil er namelijk vanaf,

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:25

ik vind het wel leuk :o

ben nu 3 jaar weg bij mijn vorige werkgever en dankzij hyves ga ik regelmatig met een collega wat leuks doen wij zijn beide niet van bellen en mailen maar krabbel is zo gezet

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:27

kan iemand me aub uitleggen hoe je je account weg moet gooien,