help. probleem voor mijn reis van morgen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: help. probleem voor mijn reis van morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 03:55

3 weken, wauw dat is een lange vakantie, ik zou mijn poezebeesten niet zolang kunnen missen :D

Passen vrienden nu op je beestjes?
fijne vakantie!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 09:55

Ze is vertrokken.... zelfs 6 minuten eerder dan gepland zo te zien...

Afbeelding

(moest toevallig vlucht van een kennis nakijken :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:45

Toe maar, te vroeg vliegen :D

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:53

om verdere onnodige reacties in mijn andere topics op e.a maar te vermijden kan ik jullie melden dat ik vervroegd naar huis gekomen ben. ik kon daar niet wennen en miste mijn kids en mijn beestjes. ik had zo ontzettend heimwee dat ik heb besloten terug te komen. ik heb wel een leuke tijd gehad, het zijn superpaardjes die jan heeft staan en jan is echt gastvrij maar het werkte gewoon niet voor mij. ik ben blij dat ik terug ben en ga gewoon de draad hier weer oppakken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:55

Welkom terug. *\o/* Ben je terug gevlogen of heeft Jan je gebracht zoals in de planning lag? Wanneer ben je terug gekomen? Ik zag je nl. op 9 mei al online...

Ben wel benieuwd naar wat foto's :j

En hoe is de heenreis verlopen?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 17:09

dank je wel. ik ben afgelopen zaterdag teruggevlogen. ik zal zo snel mogenlijk wat foto's plaatsen. ik ben echt zo blij dat ik terug ben bij mijn beestjes en kids. op zich vind ik het jammer dat het niet ging maar ik ben nu ook een ervaring rijker dat dit niet voor mij weggelegd is. de foto's zal ik zo snel mogenlijk bij bi zetten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:03

Wat jammer dat het allemaal niet gegaan is zoals gehoopt en gepland, ik kan me je heimwee ook wel voorstellen hoor. Ben wel erg benieuwd naar de foto's, gelukkig heb je het verder wel leuk gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:35

Zo dat heb je snel voor elkaar :) Heb je vaker last van heimwee gehad? Balen dat je je mooie vakantie hierdoor op heb moeten geven.
Ben benieuwd naar de foto's.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:11

had idd al gereageerd in je eatopic maar jammer voorje dat het niet ging...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 19:48

Chiqa schreef:
Zo dat heb je snel voor elkaar :) Heb je vaker last van heimwee gehad? Balen dat je je mooie vakantie hierdoor op heb moeten geven.

ik heb 1 keer eerder heimwee gehad. maar dat is al jaaaaren geleden. ik vind het zelf ook erg jammer want ik had echt verwacht dat het goed zou gaan. maar goed, ik ben weer een illusie rijker ;) ik ga zo maar eens wat foto's op bi zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:15

Hoi Lonneke, ik heb ook heimwee dus weet wat het is, je kan er echt ziek van zijn. Ik heb dan last van huilen, misselijkheid, rillen en wil maar één ding en dat is naar huis naar mn dieren.
Ik ga om die reden niet meer op vakantie, wat wél zo is dat het meestal na een dag of drie wel minder wordt, is dat bij jou niet het geval?
Kijk uit naar foto's :)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 20:35

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 20:38

Chiqa schreef:
Hoi Lonneke, ik heb ook heimwee dus weet wat het is, je kan er echt ziek van zijn. Ik heb dan last van huilen, misselijkheid, rillen en wil maar één ding en dat is naar huis naar mn dieren.
Ik ga om die reden niet meer op vakantie, wat wél zo is dat het meestal na een dag of drie wel minder wordt, is dat bij jou niet het geval?
Kijk uit naar foto's :)

hoi chiqa. helaas werd het bij mij alleen maar erger. ik kon alleen maar janken en ik werd zelfs depressief en kon moeilijk mijn bed uitkomen. ik ben niet van plan om nu nooit meer op vakantie te gaan maar ik zal niet meer zo ver weg gaan. of tenminste niet meer alleen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:46

lonneke schreef:
Chiqa schreef:

ik heb 1 keer eerder heimwee gehad. maar dat is al jaaaaren geleden. ik vind het zelf ook erg jammer want ik had echt verwacht dat het goed zou gaan. maar goed, ik ben weer een illusie rijker ;) ik ga zo maar eens wat foto's op bi zetten.

Maar hoe deed je dat dan in de tijd dat je opgenomen was? Dan zag je je dieren toch ook niet en je kinderen ook veel minder?