Welke scooter is GROOT???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_

Re: Welke scooter is GROOT???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:13

kymco super 8 ! ik ben dan 'maar' 1.68 maar mijn scoot past mijn vader van 2.00 ook makkelijk op.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 09:59

Ik heb zelf een yamaha Neos gehad, reed mijn pa van 1.90 ook wel eens op! Nooit geen problemen mee gehad! Mijn vader heeft zelf een peugeot Elyseo (ook wel the titanic genoemd bij menig scooterzaak), ik weet zeker, ruimte genoeg! Alleen 1 nadeel (rijd er soms wel eens op) Hij is ontzettend zwaar!!!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:01

Ik heb een zip SP gehad, moet zeggen super ding(etje) ondanks dat hij niet groot is heb je ruimte zat.
Mijn Neo's was kleiner aan beenruimte als mijn zip!! Ik zelf ben 1,75 en mijn vriend van 1.80 zat er ook prima op!(die kwam bij de neo's wel met zijn knieen tegen de voorkant!)

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:03

Ik met mijn 1.78m reed rond met een Yamaha Aerox, mijn vriend die wat groter is, gaat ie ook goed af :j

Ze zijn wel relatief zwaar, maar zeer prettig om te rijden!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:05

Ik heb een Yamaha Neos en die is super. Ook om met zn 2en te rijden, ruimte genoeg.
Weegt ook 90 kg. Ik kan niet zeggen dat ik nog meer beenruimte nodig heb. Kan met gemak een volle boodschappentas tussen mn benen staan en als ik gek wil doen wel 3 (hangend aan de haak dan)

Heb voor de Neos gekozen omdat ik m gewoon chique vond.
Ik wilde geen Vespa omdat ik bang was daar naar een paar maanden al op uitgekeken zou zijn, en ik vond een Aerox of een Speedfight een beetje te sweet 16. (sorry voor iedereen die ik nu tegen zn hoofd stoot... :oo )

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:50

speedfight is ook wel groot vind ik, maar ben zelf 161. XD
Aprilia sr is ook wel ruim.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:01

Ik ben 1.85 en mijn knieen pasten echt niet op een Aerox! Moest met mijn benen wijd zitten daar. Verschrikkelijk.

Heb toen een Beta Ark gekocht. Zit je ook mooi rechtop op en vind het echt een stoere, mooie scooter. Als je een luchtgekoelde neemt, ben je goedkoper uit en die van ons liep ook nog 75/80 (mocht je op willen voeren).

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 13:41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de merken site's eens ben afgegaan en er gewoon al verschillende afvallen! En dan heb ik het over uiterlijk (persoonlijke smaak) en het prijs kaartje :P

Ik wil morgen eens naar een grote zaak toestappen en gewoon eens gaan kijken en zitten :P
En dan denk ik persoonlijk aan de: Peugeot VivaCity, Piaggio Fly, Yamaha Neo, Sym Orbit.
Ben benieuwd en nu maar hopen dat ze ze op voorraad hebben.